וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאולו דה צ'ליה: "אנחנו לא פייבוריטים"

פאולו דה צ'ליה, מגן איטליה הצעירה, נתן כבוד לישראל לקראת המשחק המכריע על העלייה ליורו. קזיראגי: "שתי הקבוצות יכולות לנצח באותה מידה"

יח"צ - חד פעמי

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

נבחרת איטליה הצעירה ערכה היום (שלישי) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מחר (רביעי, 20:15) בבלומפילד מול הנבחרת הצעירה של ישראל. לאחר ה-0:0 באנקונה ביום שבת, הגיעו האזוריני כשהם במצב עדין וללא ארבעה שחקני מפתח: סבסטיאן ג'ובינקו, דניאלה דסנה, קלאודיו מרקיסיו ומרקו אנדראולי. אחרי ההצהרות הלוחמניות של מריו באלוטלי אמש בנתב"ג, המאמן פיירלואיג'י קזיראגי נשמע רגוע יותר, ונתן כבוד לנבחרת הישראלית.

קזיראגי, שנמצא תחת ביקורת קשה באיטליה, אמר: "גם לפני המשחק הראשון ידענו שיהיה קשה, לא הופתענו מהיריב, ברמות האלו כולם מכירים את כולם". לקראת המשחק הקרוב ביום רביעי אמר המאמן: "שתי הקבוצות יכולות לנצח באותה מידה, בגלל התיקו המאופס וזה למעשה משחק חדש לגמרי, ככה שהכל יכול לקרות". "אני לא מודאג", המשיך קזיראגי. אנחנו פשוט חייבים לשחק כמו שאנחנו יודעים כדי לנצח".

המגן, פאולו דה צ'ליה, שלא שיחק במשחק הראשון בגלל פציעה, ונמצא בספק למשחק הקרוב הוסיף: "אני לא חושב שאנחנו פייבוריטים. במשחק כזה חשוב ומכריע אי אפשר לדעת מה יהיה. נקווה לנצח".

מגן יובנטוס דיבר על הנבחרת בישראלית: "התרשמנו מאוד מהנבחרת שלכם, בעיקר מהרצון לעלות לאליפות אירופה בכל מחיר. אנחנו לא מודאגים מהשחקנים החסרים שלנו, כל מי שיעלה ייתן את הכל, זו לא ממש בעיה מבחינתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully