וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קזיראגי זימן ארבעה שחקנים חדשים לסגל האזוריני

מאמן איטליה הצעירה החליט לצרף למשחק הגומלין בישראל את הקשרים, דוד די ג'נארו ודוד בוטונה, ושחקני ההגנה, מתאו רובין ודניאלה קאפלי

פיירלואיג'י קזריאגי, מאמן נבחרת איטליה הצעירה, זימן הערב ארבעה שחקנים חדשים לסגל לקראת הנסיעה לישראל. הארבעה הם: דוד די ג'נארו שחקנה של רג'ינה, דוד בוטונה מויצ'נזה, מתאו רובין מטורינו ודניאלה קאפלי מאטאלנטה. מדובר בארבעה שחקנים חסרי ניסיון בליגה ובנבחרת.

די ג'נארו הוא קשר התקפי שמסוגל לשחק כחלוץ. הוא שייך במשותף למילאן וגנואה, לאחר שנכלל בעסקת ההעברה של מרקו בוריילו. בקיץ הוא הושאל לרג'ינה, ורשם ארבע הופעות העונה בקבוצה. מדובר עבורו בזימון בכורה לנבחרת הצעירה. בוטונה הוא קשר דפנסיבי, שמיעט לשחק בעונה שעברה בטורינוף והושאל בקיץ לויצ'נזה מהליגה השנייה. בוטונה זומן במהלך הקמפיין לנבחרת, אך לא רשם הופעה.

רובין הוא מגנה השמאלי של טורינו. מדובר בשחקן שידוע במשחק ראש ומצוין ובעיטות חופשיות נפלאות ברגל שמאל, אך למרות גילו הצעיר (21) הספיק לעבור פציעה קשה בברכו. בעונה שעברה הוא שיחק רק שישה משחקים במדי טורינו, והשנה רשם שלוש הופעות בהרכב. קאפלי הוא בלמה של אטאלנטה, ולזכותו הופעה אחת במדי הנבחרת. הוא רשם העונה רק שתי הופעות כמחליף במדי קבוצתו.

הארבעה זומנו במקומם של סבסטיאן ג'ובינקו, דניאלה דסנה, קלאודיו מרקיסיו ומרקו אנדראולי, שלא יוכלו לשחק בישראל בגלל כרטיסים צהובים ופציעות. ההתאחדות האיטלקית הודיעה הערב (ראשון) כי פאולו דה צ'ליה שלא שיחק מול ישראל, יעבור מבחן כשירות כדי שיקבע את מצב קרסולו הפגוע. מריו באלוטלי עדיין בספק למשחק, אך יגיע לישראל. ג'וזפה רוסי יישאר בסגל הנבחרת הבוגרת של מרצ'לו ליפי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully