וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הפסד יחסל לנו את הסיכויים"

לי בוץ

21.3.2007 / 19:08

”למרות שזאת אנגליה”, אומר בנאדו, ”מרגישים את הלחץ”. קשטן עדיין לא החליט מי ישחק בהתקפה מול אנגליה, באימון יום ד’ הוא הלך על ברדה ובלילי

ברני ארדוב

צילום ועריכה: דרור פיקלני

מי ישחק לצד בניון?

אימון הערב של נבחרת ישראל עבר היום (רביעי) ללא כל אירועים חריגים. כל השחקנים ערכו אימון מלא, כולל יוסי בניון ופיני בלילי. בניון אומנם סחב רגל במהלך האימון, אך אם לא יקרה משהו בלתי צפוי במיוחד, הוא צפוי לעלות בהרכב בשבת (20:30) במפגש המסקרו מול אנגליה.

על פי האימונים האחרונים, נראה כי קשטן כבר גיבש את ההרכב שיפתח מול אנגליה. דודו אוואט יעמוד בין הקורות, יובל שפונגין ויואב זיו יפתחו כמגינים, שמעון גרשון וטל בן חיים יהיו הבלמים במרכז ההגנה, וגל אלברמן, וואליד באדיר, ואריק בנאדו ישחקו בקישור האחורי. אבל מה יהיה עם ההתקפה?

1-5-4 או 3-3-4?

לגבי החלק ההתקפי, קשטן עדיין מתלבט לגבי שני השחקנים שיאיישו את ההרכב לצדו של יוסי בניון. הערב תורגלו אליניב ברדה ופיני בלילי בהרכב הראשון, כשבניון שיחק באגף השמאלי, ברדה בצד ימין ובלילי תיפקד כחלוץ בודד.

עם זאת, קשה להאמין שבלילי, שכושר המשחק שלו לוט בערפל, יקבל את חולצת ההרכב בשבת. השאלה היא האם קשטן ישחק במערך של 1-5-4, כשאז על עמדת הקיצוני הימני יתמודדו אליניב ברדה ועמית בן שושן ועל עמדת החלוץ טוטו תמוז ובן סהר; או שמא קשטן יחליט ללכת על מערך של 3-3-4, ואז קיימת אפשרות שתמוז וסהר ישתפו פעולה בהתקפה, כשבניון יוצב מאחוריהם.

"אנחנו בבית, ובאים כדי לנצח"

אריק בנאדו אמר בסיום האימון: "ברור שאני מקווה לשחק. נכון שקשר אחורי זה לא התפקיד המקורי שלי, אבל יש אילוצים ודרישות. שיחקתי בתפקיד הזה משחק אחד בבית"ר וגם מול אוקראינה, ועשיתי את זה בסדר גמור".

בנאדו התייחס גם להשתלבותם של הצעירים בסגל הנבחרת: "הם אומנם צעירים וחדשים, אבל מוכשרים מאוד. זה היופי בכדורגל, ששחקן בן 17 יכול לשחק לצד שחקן בן 30 פלוס. האינטראקציה ביניניו טובה, האווירה מצוינת. ברור שהם מתרגשים, זו לא הנבחרת הצעירה, אלא הנבחרת הבוגרת, עם 50 אלף צופים, אבל הם משתלבים יפה מאוד. אנחנו נותנים להם טפיחה על השכם כדי לעזור להם. הם תרמו נגד אוקראינה, ואני מקווה שהם גם יתרמו נגד אנגליה".

גל אלברמן לא חושב שמערך של שלושה קשרים הוא בהכרח הגנתי: "אי אפשר לדעת איך יתפתח המשחק. אני לא מכיר ספורטאי שלא רוצה לנצח, וזאת הגישה שאיתה אנחנו באים. קשה להסיק מסקנות מהאימונים".

"אנחנו לא מתעסקים בענייני שביתות למיניהם", אמר אלברמן, "אותנו מעניין רק המשחק בשבת. אנחנו יודעים מה המשמעות שלו, על העניין הרב בארץ ובחו"ל, אבל זה לא צריך להכניס אותנו ללחץ".

בנאדו חושב אחרת. "יש סוג של לחץ", אמר הבלם הוותיק, "אנחנו בבית, ובאים כדי לנצח, למרות שמדובר בנבחרת אנגליה. הפסד יכול לחסל את הסיכויים שלנו להעפיל ליורו. הלחץ לא מתבטא באימונים, אלא בדריכות לקראת המשחק".

אחרי האימון יצאו השחקנים למלון שרתון מוריה בת"א, שם ישהו עד למשחק. הערב הם התכנסו לארוחה, ומחר צפוי להם בוקר חופשי, שבו הם צפויים לצפות בקלטות של הנבחרת האנגלית. בערב ייערך אימון נוסף.

רכבת ישראל החליטה לתגבר את הרכבות לקראת המשחק על מנת לעזור לאוהדים להגיע לאיצטדיון ר"ג.

* גם הנבחרת הצעירה קיימה היום את האימון השני שלה לקראת משחק הידידות מול רוסיה ביום שישי הקרוב בבלומפילד (14:30). סגל שחקנים מלא עמד גם היום לרשותו של גיא לוי באימון שהתקיים בווינטר (מלבד אורי שטרית, שסובל ממתיחה בשריר). מחר תקיים הנבחרת את האימון המסכם בבלומפילד בשעת המשחק, ולאחריו יצאו השחקנים לכפר המכביה, שם ישהו. אסף קינן ישפוט את המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully