וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אוקראינה היא מודל לנבחרת אנגליה"

לי בוץ

6.2.2007 / 17:29

קשטן יערוך תרגול יבש נגד אוקראינה. זנדברג ואלברמן שוחררו. קינן ורפאלוב, שגם נופו, יפתחו בצעירה. בן סהר צפוי לעלות בהרכב הבוגרת

נבחרת ישראל בכדורגל, שהתכנסה אמש לקראת משחק הידידות מול נבחרת אוקראינה מחר (18:30), ערכה היום (שלישי) אימון נוסף לקראת המשחר שיתקיים באצטדיון ר"ג.

על פי האימון נראה כי קשטן ייתן מחר הזדמנות לצעירים - יובל שפונגין ובן סהר, כשגם יואב זיו וסלים טועמה צפויים להיכלל בהרכב. מהסגל נופו ליאור רפאלוב ודקל קינן, שחקני מכבי חיפה, שיפתחו במדי הנבחרת הצעירה. גם גל אלברמן ומיכאל זנדברג שוחררו בעקבות פציעות. בעקבות הבעייתיות שנוצרה בקישור האחורי עם פציעתו של אלברמן, נראה כי אריק בנאדו יתופקד כקשר לצידו של ואליד באדיר. שחקן נוסף שנמצא בתמונת ההרכב של קטן הוא פיני בלילי, שעשוי לתפוס את מקומו של יניב קטן.

במסיבת העיתונאים לאחר האימון, אמר קשטן: "שום דבר לא התחדש מאתמול, מלבד העובדה שקבעתי את הסגל ובמקביל העברתי הודעה למאמן הנבחרת האולימפית על השחקנים ששוחררו. ההחלטה אם להשתמש בהם היא בידו". על אלברמן וזנדברג אמר: "הם לא כשירים ולכן שוחררו".

קשטן חשף כי קיבל הצעה לעזרה משלושה אנשים: "קיבלתי טלפונים משלושה אנשים שהציעו עצמם לעזור ולשרת את הנבחרת מכיוון שהדגל והסמל חשובים להם". הוא סירב לחשוף את שמותיהם של שניים ממתנדבים האנונימיים, אך אמר כי אחד מהם עשה בעבר סקאוטינג למועדון גדול בישראל.

עוד הודיע מאמן הנבחרת כי מוטי איווניר יהיה זה שימלא את מקומו של ניר לוין, וייצא לאנגליה במטרה לעקוב אחר הנבחרת המקומית, עימה תתמודד ישראל במשחקה הבא במסגרת מוקדמות אליפות אירופה 2008. איווניר ירגל אחרי אנגליה במשחקה נגד ספרד, שייערך מחר בעיר מנצ'סטר.

"המשחק הזה נותן לי אפשרות לבדוק מספר דברים", המשיך קשטן. "ציינתי שזה משחק חשוב כהכנה לאנגליה ואנו ניערך בהתאם". קשטן סירב למסור את ההרכב הפותח והסביר: "תסלחו לי, אבל אני לא מפרסם את ההרכב לפני שאני מודיע לשחקנים. אחרי האסיפה תצא הודעה מסודרת".

על הנבחרת האוקראינית הרעיף שבחים: "זו נבחרת שהשתתפה במונדיאל ושם ראינו את כוחה, אבל אנו מסוגלים להתמודד נגד כל נבחרת. אוקראינה מתאימה כמודל לאנגליה, מאחר והיא משחקת כדורגל פיזי שמשלב יכולות טכניות משובחות, בדומה לכדורגל האנגלי".

נבחרת אוקראינה יחד עם כוכבה, אנדריי שבצ'נקו, נחתה בשעות הצהריים בישראל ועלתה להתאמן באיצטדיון ר"ג מיד לאחר סיום אימון הנבחרת הישראלית. למרות הגשם שירד לכל אורך האימון, מספר אוהדים אוקראיניים אמיצים הגיעו לצפות באליליהם על כר הדשא.

בניון: "יש לסהר את כל הנתונים להצליח"

הקפטן, יוסי בניון, סירב לקשר בין מצבה העגום של קבוצתו, ווסטהאם, לבין יכולתו בנבחרת: "אין קשר למה שעובר עליי בקבוצה. כשאני מגיע לנבחרת, כל כולי נתון להצלחתה וכך גם הפעם. אני מרוכז במטרה. אני מקווה שנעשה את העבודה כי ניצחון יעזור לנו בהמשך. גם כשאני מגיע אחרי משחק שאני מצטיין בו באנגליה זה לא מבטיח שאני אצטיין בנבחרת".

על בן סהר אמר קשר הפטישים: "חרף גילו הצעיר, אפשר לראות שהוא בוגר ויודע מה הוא רוצה. בשבילו זה מרגש להגיע פעם ראשונה לנבחרת, אבל הוא מתרכז ועובד קשה. יש לו את כל הנתונים ואין סיבה שלא יצליח".

קשר בית"ר ירושלים, מיכאל זנדברג, שכאמור, נופה עקב פציעה אמר: "מצפה לנו משחק קשה מול נבחרת קשוחה. זה המשחק האחרון לפני אנגליה וההזדמנות האחרונה שלנו להתגבש ולעבוד על הדברים שדרור רוצה מאיתנו". על חסרונו של על עידן טל אמר הקשר: "כששחקן כמו עידן חסר בקבוצה זה משמעותי, אבל בנבחרת, שלא כמו בקבוצה, תמיד יש מישהו לא פחות טוב ממנו, כך שזה לא כזה משמעותי".

גם גל אלברמן דיבר לפני ההודעה על ניפויו: "לא יצא לנבחרת להתאמן יותר מדי לאחרונה. היינו מעדיפים להיפגש יותר לקראת אנגליה, אבל זה מה שיש. אנו צריכים לנצל את הזמן כדי להתחבר ולהתרגל אחד לשני". עוד הוסיף: "המטרה כרגע, היא להגיע למשחק נגד אנגליה בשיא הכושר. אני לא חושב שיש הבדל בין הכושר שלנו הפעם לכושר שהיינו לפני קרואטיה. אני מאמין שמול האנגלים אפשר לעשות את זה. אם לא היינו מאמינים לא היינו פה".

הרכב משוער: דודו אוואט, יובל שפונגין, טל בן חיים, שמעון גרשון, יואב זיו, אריק בנאדו, ואליד באדיר, סלים טועמה, יוסי בניון, יניב קטן (פיני בלילי), בן סהר.

איצ'ה: "תתעלמו ממה שקורה מסביב"

גם הנבחרת הצעירה ערכה את האימון המסכם שלה לקראת המשחק מחר (רביעי, 16:00) נגד נבחרתה המקבילה של אוקראינה.

מאמן הנבחרת, גיא לוי, צפוי להמשיך לתת את הקרדיט בין הקורות לשוער מכבי חיפה, תום אלמדון, למרות הצטיינותו של שוער הפועל כפ"ס, אוהד לויטה, במדי קבוצתו. במרכז ההגנה יפתח חברו של אלמדון לקבוצה, דקל קינן, שנופה מסגל הנבחרת הבוגרת. חיפאי נוסף שצפוי לקבל את חולצת ההרכב מחר הוא ליאור רפאלוב, שנופה אף הוא מהסגל של דרור קשטן.

יו"ר ההתאחדות, איצ'ה מנחם, כינס את שחקני הנבחרת לפני האימון, כפי שנוהג לעשות לפני כל משחק, אך הפעם האריך בדברים בעקבות הדין ודברים בין לוי לקשטן.

איצ'ה אמר לשחקנים: "תתעלמו מכל מה שקורה מסביב ותתרכזו במשחק. לכל הצוות המקצועי יש גיבוי. אתם צריכים להיות גאים שנלחמים עליכם וצריכים להיות הכי טובים כדי להגיע לנבחרת הלאומית".

פורטוגל, שתתמודד עם הנבחרת הצעירה של ישראל באליפות אירופה 2007, תשחק היום נגד נבחרת המקבילה של אסטוניה. בנבחרת לא טרחו לשלוח נציג שיעקוב אחרי ביצועיהם של הפורטוגלים, שנחשבים לאחת הנבחרות החזקות. יחד עם זאת גורם בנבחרת מסר כי הם יקבלו את כל המידע שיעזור להם להתמודד נגד פורטוגל.

הרכב משוער: תום אלמדון; אלירן דנין, דקל קינן, שי מימון, נאור פסר; קובי דג'אני, ליאור ז'אן, (אבירם ברוכיאן) עידן סרור, עומר פרץ, ליאור רפאלוב (אבירם ברוכיאן); שלומי ארבייטמן.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully