וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרואטיה עלולה להיענש בהפחתת נקודות

10.10.2006 / 10:23

אופ"א הודיעה כי היא לא תבליג על קריאות גזעניות במשחק נגד נבחרת אנגליה. במקרה קיצוני, תישקל אף השעיה של הנבחרת מהטורניר

נבחרת קרואטיה עלולה להיענש בהפחתת נקודות, אם ישמעו קריאות גזעניות כנגד שחקנים שחורים של נבחרת אנגליה, במשחק שייערך מחר (רביעי) בין שתי הנבחרות בזאגרב, במסגרת מוקדמות אליפות אירופה 2008. כידוע, שתי הנבחרות נמצאות בבית מספר 5 בצוותא עם נבחרת ישראל.

אופ"א הודיעה היום (שלישי) כי היא תקדיש תשומת לב מיוחדת לקהל הקרואטי במשחק מחר, שכן הוא ידוע בהתנהגותו הגזענית מפעם לפעם. "הם תחת אזהרה בגלל שביורו 2004 הם נשאו כרזות בעלות אופי גזעני. הם גם הוענשו על-ידי פיפ"א אחרי משחק נגד איטליה". כך אמר דובר אופ"א, וויליאם גייליארד. "אם יהיו בעיות במשחק, אנחנו יכולים לנקוט צעדים רבים נגדם, החל מקנסות ואפילו עד הורדת נקודות. במקרה הקיצוני ביותר, אפשר אפילו יהיה לסלקם מהמוקדמות".

על מנת למנוע הישנות קריאות מהסוג הנלוז, יעלו שחקני הנבחרת וישאו כרזות נגד גזענות לפני פתיחת ההתמודדות. דובר ההתאחדות הקרואטית, זוראן סברק, התייחס למושג הקומץ, הידוע לשמצה: "האוהדים הקרואטים יכולים להיות נפלאים, אך קורה לפעמים שקבוצות קטנות יכולות לייצר בעיה גדולה". הדובר לא יכול היה להבטיח שהמשחק יעבור ללא קריאות שכאלו, אך הוא אמר שאמירות גזעניות הן לא רעות כמו שהן נתפסות. "בשנים האחרונות יש יותר שחקנים שחורים בקרואטיה, מה שעוזר לאוהדים להבין את המצב טוב יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully