וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השבוע הכי חשוב של האנגלים. כרגיל

עוזי דן

5.10.2006 / 8:57

לנבחרת של מקלארן מצפים שני משחקים, בבית מול מקדוניה ובקרואטיה, עם רוני שחוזר לסגל. צ'אנס אחרון לדונאדוני באיטליה

נבחרת אנגליה מתכוננת למה שמכונה "השבוע החשוב ביותר שלה מאז המונדיאל". שני משחקים, הראשון בבית נגד מקדוניה - אותה אנגליה ניצחה בקושי 0:1 בחודש שעבר - ומשחק חוץ קשה בקרואטיה.

וויין רוני חוזר לסגל האנגלי לאחר השעייה ויפתח לצד פיטר קראוץ' בחוד. בעקבות פציעתו של אואן הארגריבס, נאבקים על מקום בהרכב סקוט פארקר, קפטן ניוקאסל, ומייקל קאריק ממנצ'סטר יונייטד. סטיב מקלארן, מאמן אנגליה, שוקל לשחק עם קישור הגנתי מעובה במערך 3-5-2.

בקרואטיה, שתארח את אנדורה בשבת ואת אנגליה ביום רביעי, זומנו מחדש לסגל דאריו סרנה ואיבצ'ה אוליץ' - שנזרקו ממנו בגלל "פרשת מועדון הלילה" לפני המשחק נגד רוסיה - רק כדי לגלות אמש שסרנה מתח שריר באימון ואוליץ' נפצע בברכו. שניהם לא ישחקו נגד אנדורה. סרנה מקווה שיהיה כשיר למשחק נגד האנגלים ובמקום אוליץ' יזמן המאמן ביליץ' ככל הנראה את איגור בודאן מפארמה.

בקרואטיה, אגב, עסוקים יותר ב"דרבי של קרואטיה" בין היידוק ספליט לדינמו זגרב, שהסתיים שלשום ב-2:2, עם שלושה פנדלים, מורחק ושלוש הפסקות של המשחק על ידי השופט בגלל התפרעות אוהדים וכניסת מאמנים ואנשי ספסל למגרש.

ביליץ' לא מתרשם מהנבחרת האנגלית

היום נראה כי נפתחת חזית מעניינת בין שתי יריבות אחרות של ישראל, אנגליה וקרואטיה. בראיון לכלי תקשורת אנגליים, לפני המשחק בין שתי הנבחרות הטיח מאמן קרואטיה, סלאבן ביליץ' , ביקרות נוקבת בנבחרת האנגלית כשאמר:"נבחרת אנגליה נראתה פשוט חרא במונדיאל האחרון. הם לא היו רעים, הם פשוט היו כלום. בחיי לא ראיית קבוצה המורכבת מכל כך הרבה שחקנים מוכשרים, מתבצרת כל כך בהגנה, עד כדי כך הם היו משעממים. הם לא שיחקו כקבוצה, אלא כל אחד עבור עצמו. למרות הכל חשבתי שהיה להם סיכוי לא רע לזכות במונדיאל. מאז עברו כמה חודשים, אך שום דבר לא השתנה. במוקדם או במאוחר, מישהו יעניש את האנגלים על צורת משחק שכזו".

ההזדמנות האחרונה, רוברטו

מלבד המשחק של ספרד בשוודיה, המשחק המעניין ביותר יהיה זה שיפגיש את איטליה ואוקראינה. האיטלקים השיגו רק נקודה בודדת משני משחקים ויודעים שהם חייבים לנצח את הנבחרת אותה הם עברו בקלות ברבע גמר המונדיאל בדרך לתואר העולמי. אבל מאז השתנו לא מעט דברים, כולל זהותו של האיש שעומד על הקווים.

רוברטו דונאדוני סיפר השבוע כי שקל לפרוש מאימון הנבחרת אחרי ההפסד לצרפת והוסיף שאם לא ינצח בשבת יכול להיות שלא תהיה לו ברירה אלא לעזוב. עד כמה השתנתה התמונה בחודשים האחרונים יעיד הציטוט של אולג בלוחין, מאמן אוקראינה, שאמר: "אנחנו צריכים לנצח את איטליה. ונעשה זאת".

אבל לבלוחין יש את הבעיות שלו, אנדריי שבצ'נקו אמנם לא פוגע לאחרונה בצ'לסי, אבל הוא עדיין שחקן חשוב ביותר לנבחרת ונכון לאמש הוא לקה בוירוס, שוכב במיטה עם 38.5 מעלות חום וספק אם ישותף במשחק. השוער הראשון אלכסנדר שובקובסקי מצוי בכושר ירוד ובלוחין מתלבט אם להעלות במקומו שוער חסר ניסיון. המאמן האוקראיני הבטיח אתמול "מלחמה עד מוות", רק ליתר ביטחון.

במשחק אחר בבית 2 תצא צרפת להתארח בסקוטלנד, מוליכת הבית, שמודעת לעובדה כי תוצאה טובה תציב אותה בעמדת זינוק מצויינת בהמשך הדרך.

ריימונד דומאנק, שחתם על חוזה חדש בנבחרת עד ל-2010, הצהיר כי צרפת צריכה לשכוח מהמונדיאל ושמדובר בקמפיין חדש. דומאנק השמיע דברים דומים גם לפני המשחק הקודם של צרפת, נגד איטליה, אז זה עבד יפה מאוד. ביום שבת נגלה אם גם הפעם ההצהרה תעבוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully