וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריקוד המקארונה

27.4.2006 / 23:44

סטיאווה כבר הובילה במידלסבורו 0:2 עם יתרון 0:1 מהמשחק הראשון, אבל האיטלקי השלים צמד ו-2:4 בדקה ה-88. סביליה תחכה בגמר

אחרי שביום שלישי ורביעי ארסנל וברצלונה העפילו לגמר ליגת האלופות אחרי 0:0 משעמם, הערב (חמישי) קיבלנו משחק אחד ענק, בסיומו עלתה מידלסבורו לגמר גביע אופ"א שייערך ב-10 במאי באצטדיון פיליפס באיינדהובן, שם תחכה לה סביליה שגברה בחצי הגמר השני על שאלקה 0:1 אחרי הארכה.

סטיאווה הגיעה למידלסבורו עם יתרון 0:1 מינימלי, הרבה בגלל ההצלות של מרק שוורצר, השוער האוסטרלי של האנגלים. הרומנים גם הובילו 0:2 בדקה ה-24, והאוהדים כבר נהרו למשרדי הכרטיסים כדי להזמין מקומות לגמר, שיתקיים ב-10 במאי באיינדהובן. אבל אז הגיע מהפך נדיר של 4 שערים, האחרון שבהם בדקה ה-88, של מקארונה, ובורו היא זו תהיה בגמר. המהפך של בורו הוא השני תוך שבועיים, אחרי שברבע הגרמ כבשה בורו 4 שערים תוך 58 דקות בשביל להפוך פיגור מול באזל.

מידלסבורו - סטיאווה בוקרשט 2:4 (3:4 בסיכום שני המשחקים)

מידלסברו הודחה לפני ארבעה ימים בחצי גמר הגביע האנגלי, ובדקה ה-24 נראה היה שהיא בדרך לעוד מפח נפש. אבל אנגלים כמו אנגלים, המארחים לא ויתרו, המשיכו להאמין ביכולתם להגיע לאיינדהובן, למרות שידעו שהם צריכים לא פחות מארבעה שערים, ולמרות שההגנה של סטיאווה ספגה בכל 13 המשחקים שלה במפעל 4 שערים בלבד. כלומר, 4 שערים ביותר מ-1100 דקות. אז מה הסיכויים להבקיע את אותה כמות שערים ב-76 דקות בלבד? כפי שאנו רואים שוב ושוב בספורט, מסתבר שתמיד יש סיכוי.

בדקה ה-14 דיקה העלה את הרומנים ל-0:1, ובדקה ה-24 הסיפור כבר נראה גמור לחלוטין כאשר הבלם גויאן הכפיל את התוצאה בכדור קרן, הרבה בזכות ההגנה הרעועה של בורו.

הקאמבק החל בדקה ה-34, כשמקארונה קיבל כדור מצוין ממארק וידוקה, וצימק ל-2:1. בדקה ה-66 וידוקה עצמו השווה את התוצאה, אבל הגמר עדיין נראה רחוק. בדקה ה-73 ריגוט הפך ל-2:3, שעדיין לא הספיק בגלל שני שערי החוץ של סטיאווה.

אז הגיעה הדקה ה-88. דאונינג שלח כדור רוחב, ומקארונה היה שם כדי להבקיע את שערו השני במשחק, ואולי החשוב ביותר בקריירה שלו. 2:4 בלתי יאומן לבורו, ועוד שער דרמטי למקארונה, שגם העלה את האנגלים לחצי הגמר עם נגיחה בדקה ה-90 במשחק מול באזל ברבע הגמר.

"חשבתי שברק לא יכול להכות פעמיים", אמר מאמן בורו, סטיב מקלארן. "אבל זה מה שקרה. השחקנים הראו עצבים בלתי רגילים והניצחון הזה מגיע להם".

סביליה - שאלקה 0:1 (אחרי הארכה, 0:1 בסיכום שני המשחקים)

"המשחק החשוב ביותר בהיסטוריה שלנו", אמר לפני המשחק חוסה מריה דל נידו, נשיא סביליה, שהגיעה למפגש בספרד אחרי 0:0 מהמשחק בגלזנקירשן.

המשחק היה עצבני מאוד, כששתי הקבוצות מפחדות לספוג. אחרי 0:0 בתום המועד החוקי, הלכו הקבוצות להארכה. כשנדמה היה שזהות העולה לגמר תוכרע בדו קרב פנדלים, הגיע שער יפהפה של אנטוניו פוארטה, שבעט כדור מצוין לפינה הרחוקה של רוסט בדיוק בדקה ה-100, והדליק את האצטדיון בסביליה. הספרדים שמרו על היתרון עד לסיום למרות לחץ כבד מאוד של שאלקה, והעפילו לגמר גביע אופ"א.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully