וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד – ארסנל: מבחן יופי

20.2.2006 / 18:05

בכושר נפלא, אחרי 6 ניצחונות ליגה רצופים וקאמבק נהדר של זידאן, ריאל מדריד אמורה למחוץ את ארסנל המגמגמת

מבחן כושר

ארסנל: התחילה את העונה בצורה בינוניות וטרם הצליחה להתרומם. מתחילת 2006, אספה ארסנל 8 נקודות בלבד מ-21 אפשריות. לעומת ניצחון מרשים 0:7 על מידלסברו באמצע ינואר וניצחון נוסף על בירמינגהאם מהתחתית, הפסידו התותחנים לאברטון, וווסטהאם. בקרבות צמרת סיימו התותחנים בתיקו עם מנצ'סטר יונייטד ובולטון והפסידו לליברפול. בניגוד לשנים קודמות, תיאלץ העונה ארסנל להיאבק עד המחזור האחרון של הליגה האנגלית על השתתפות בליגת האלופות גם בשנה הבאה. מי שבינתיים מקדימה אותה במקום הרביעי, היא יריבתה השנואה, טוטנהאם. לפני מספר ימים אף הודה פרדי ליונברג במצב העגום, כשאמר: "אנחנו לא הקבוצה שהיינו. אנחנו חסרי ביטחון. עצוב לי להודות שאנחנו פוחדים להחזיק בכדור".

ריאל מדריד: מגיעה למשחק במצב הפוך מזה של ארסנל. גם ריאל התחילה את העונה בגמגום, אבל מגיעה למפגש עם שישה ניצחונות ליגה רצופים ופריחה מחודשת של זינאדין זידאן, שאף הצהיר כי הוא שוקל לדחות את פרישתו בשנה ולהמשיך עונה נוספת במדריד. בתקופה האחרונה הצליחה ריאל להחזיר חלק מהעוצמה הישנה שלה. לצד הפסד משפיל 6:1 בגביע לסראגוסה, באו תצוגות שכללו רביעיות לרשתות של סביליה, אספניול ושל אותה סראגוסה במשחק הגומלין בין השתיים. הניצחון המרשים, שכמעט וזיכה את ריאל בהעפלה סנסציונית לגמר הגביע, הביא גם לחימום היחסים בין השחקנים לאוהדים למודי האכזבות, כשאיקר קסיאס מציין בסיום שהוא לא זוכר מתי הריע הקהל הלבן לקבוצתו אחרי הדחה מהגביע. ביום שבת ניצחה ריאל את אלאבס 0:3 בקלילות. רונאלדו חזר בהצלחה מפציעה וגוטי, איש הכלבו הבלתי נגמר של הקבוצה, שעולה בהרכב באופן קבוע בשבועות האחרונים, נמצא בכושר מצוין ושיתוף הפעולה בינו לבין זידאן בקישור ההתקפי, מניב הרבה ברק. שניים נוספים שנמצאים במומנטום טוב בתקופה האחרונה, הם שני הברזילאים הצעירים, רוביניו וסיסיניו, שתומך היטב בהתקפה.

שיעור מסורת

ארסנל: מעולם לא זכתה בליגת האלופות, או בגירסתה הקודמת, גביע אירופה לאלופות. הקבוצה אמנם מחזיקה ב-13 אליפויות אנגליה וב-10 גביעים, אך בין תאריה האירופאים, ניתן למצוא רק את גביע הירידים, הקרוי היום גביע אופ"א, ב-1970, ואת גביע אירופה למחזיקות גביע הנכחד, ב-1994. בליגת האלופות, המתקיימת מאז 1993, הישג השיא של הקבוצה הוא רבע הגמר.

ריאל: להשוות כמעט כל קבוצה עם ריאל בתחום הזה,לא יהיה הוגן. ריאל המעוטרת, אחת מאריות הכדורגל האירופאי בכל הזמנים, זכתה במספר שיא, תשע פעמים, בגביע אירופה לאלופות/ ליגת האלופות. כבונוס, היא הוסיפה 3 זכיות בגביע הביניבשתי, שתי זכיות בגביע אופ"א וגביע סופר קאפ אירופאי אחד.

שחקן המפתח

ארסנל: וסיריקי אבו דיאבי. היכולת של תיירי הנרי והתרומה שלו תמיד זכו להערכה, וכך גם אלו של פטריק ויירה. אבל רק היום, כשויירה לא בארסנל, רואים את החסרון הכל כך בולט שלו. על שטח ההפקר בתחום המנהיגות, שנותר חשוף עם עזיבתו של ויירה, לא הצליח הנרי להשתלט. מי שיהיה אמון על התפקיד לנטרל את הנעת הכדור הכמעט מושלמת של ריאל ולמנוע מזידאן וגוטי לנהל את המשחק, יהיה מחליפו של ויירה, דיאבי. הקשר הצעיר הגיע רק בינואר מאוקזר, אבל כבר הספיק לעשות קולות של "הדבר הבא", בתפקיד שסובל בשנים האחרונות מאינפלצייה חדה, הקשר הדפנסיבי. זו ההזדמנות של דיאבי להראות שהוא כבר בשל. עליו יהיה לגרום לכך שהספרדים יעדיפו להניע את הכדור כמה שיותר מאגף לאגף, במסירות ארוכות ולהימנע ממשחק דרך המרכז. אם ינטרל את זידאן, לארסנל יהיה סיכוי של ממשי לנצח. אם ייכשל, נסלח לו ונזכור שלנגד עינינו צומח אחד ממובילי הכדורגל של העתיד.

ריאל: זינאדין זידאן. גם בגילו המופלג, זידאן הוא הברומטר של הקבוצה. הקלות בה הוא מטפל בכדור לא נפגעה עם הזמן ושיתוף הפעולה שלו עם שחקנים כמו גוטי, רוביניו ובקהאם, עדיין עובד כמו שצריך. חזרתו לכושר טוב של אחד מהשחקנים הטובים שראינו בדורינו, נושקת לעלייה בכושרה של ריאל. למרות כל הכוכבים מסביב, ריאל תלויה מאוד ביכולתו של זידאן. מאז בואו של מאמן ריאל, לופז קארו ויציאתו מההרכב של ז'וליו באפטיסטה, זידאן חזר למקום האהוב עליו, כ-20-30 מטרים מהרחבה. המרחק הזה מרשה לו לנהל את המשחק ההתקפי של הקבוצה, לחלק כדורים ימינה ושמאלה וגם לאיים בעצמו על השער. יכולת הכיבוש של זידאן והצורה בה הוא משתחרר ומגיע חופשי לאזור ה-16, גורמת לשחקני ההגנה לצאת אליו, ואז הוא יכול לשחרר כדור עומק לרוביניו או לרונאלדו.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

הימורים

אתר וויליאם היל מעניק לכל מי שיהמר על העפלה של ארסנל סכום גבוה פי 2.25. ריאל היא הפייבוריטית, ובעבור ניצחון שלה מוענק יחס של 1.57. באתר אחר, היחס לשער ראשון של ריאל הוא 1.57:1, בעוד שער ראשון של ארסנל שווה יותר: 2.88:1. אם לא יהיו שערים במשחק וכך גם הימרתם, תקבלו 7.50 יורו בעבור כל אחד שהשקעתם.

והרי התחזית

בגלל שריאל לא מוכנה לסיים עוד עונה ללא תואר, בגלל שדיאבי אבל עדיין לא יכול להיכנס לנעליים של ויירה, בגלל החולשה של ליונברג ופירס העונה, בגלל זידאן, ההימור של וואלה! ספורט: ריאל מדריד, בדרך לרבע הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully