וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצרים וחוף השנהב עלו לגמר אליפות אפריקה

7.2.2006 / 20:52

המארחים ניצחו את סנגל 1:2 לעיני 75 אלף צופים בקהיר. מידו רב עם המאמן. חוף השנהב ניצחה את ניגריה ואניימה 0:1

75 אלף צופים באיצטדיון קהיר ראו הערב (שלישי) את המארחת מצרים, עולה לגמר אליפות אפריקה לראשונה מאז 1998. מצרים גברה בחצי הגמר השני על סנגל 1:2 והיא תתמודד במשחק הגמר ביום שישי מול חוף השנהב של דרוגבה, שניצחה את ניגריה של וינסנט אניימה 0:1.

הסיפור של המשחק התרחש דווקא מחוץ לתחומי המגרש, או ליתר דיוק, על קו החוץ. בדקה ה-81, במצב של שיוויון 1:1, החליט מאמן מצרים חסן שחאטה להחליף את הכוכב שלו מידו. חלוצה של טוטנהאם מאוד לא אהב את ההחלטה ולא הסכים לרדת מהמגרש. המאמן הפציר בו וגם השחקנים, מידו ירד לא לפני שהדף את שחאטה ואת חוסאם חסן הוותיק בשיא העצבים. מחליפו של מידו, זאקי, כבש את שער הניצחון למצרים כעבור דקה, כשנגח מקרוב הגבהה משמאל וקבע את תוצאת המשחק, 1:2.

מצרים הייתה הראשונה שעלתה ליתרון כשבדקה ה-35, פרדריק מנדי מסנגל נגע בידו ברחבה ואחמד חסן דייק בפנדל. מאמאדו ניאנג ממארסיי הישווה זמנית בדקה ה-54, כשנגח פנימה כדור עומק תוך כדי מתפרצת של סנגל, אבל בסופו של דבר, מצרים הייתה זו זעלתה לגמר.

חוף השנהב - ניגריה 0:1

חוף השנהב עלתה היום לגמר אליפות אפריקה לאחר שגברה בחצי הגמר הראשון על נבחרת ניגריה של וינסנט אניימה.

"הניגרים לא פחות מוכשרים מקמרון", אמר מאמן חוף השנהב, הנרי מישל לפני המשחק, אבל במציאות העלימה חוף השנהב כמעט לגמרי את האריות. וינסנט אניימה שהציג יכולת הירואית במשחק רבע הגמר מול תוניסיה, נכנע לשער יחיד של דידיה דרוגבה.

חלוץ צ'לסי קיבל בדקה ה-47 כדור ארוך שמצא אותו לבד מול אניימה לאחר שההגנה הניגרית יצאה לא טוב לניבדל. דרוגבה לא התבלבל וגילגל את הכדור מתחת לגופו של שוער בני יהודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully