וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: ניימאר כבש רביעייה לברזיל, צמד למסי ב-0:7

מספר 10 של הסלסאו עקף את בבטו במניין הכיבושים של נבחרתו עם 40 ב-58 הופעות ב-0:4 על יפן, והכניס את הקהל בסינגפור לאקסטזה. קאקה נכנס כמחליף ובישל. ארגנטינה חגגה ניצחון גדול על הונג קונג

חלוץ נבחרת ברזיל ניימאר. AP
1 + 3 = ניימאר/AP

ברזיל וארגנטינה יכולות להיות רגועות היום (שלישי). אמנם מדובר רק במשחקי ידידות, אבל נראה ששתי הנבחרות צלחו את המשימות שלהן שהיו נוחות על הנייר. הסלסאו חגגו 0:4 מול יפן כאשר ניימאר היה אחראי לכל ארבעת השערים. ארגנטינה הפגיזה 0:7 על חשבונה של הונג קונג האומללה. לליאונל מסי היו שני שערים בתצוגה הזו.

צפו באוהד פורץ למגרש ומבקש חתימה ממסי

יפן - ברזיל 4:0

נבחרת ברזיל ממשיכה במסע ההתאוששות שלה מטראומת המונדיאל, ואחרי הניצחון על ארגנטינה וליאונל מסי במשחק ראווה בסין, פגשה היום (שלישי) נבחרת הסמבה את נבחרת יפן למשחק ידידות בו ניצחה 0:4. יותר מדויק יהיה לומר שניימאר ניצח את יפן 0:4. מספר 10 של הסלסאו כבש רביעייה ראשונה שלו במדים הלאומיים, העלה את מניין השערים שלו ל-40, ועקף את בבטו בדרך למקום החמישי בטבלת כובשי כל הזמנים של נבחרת הסמבה. ניימאר גם הראשון שכבש רביעייה בברזיל מאז שרומריו עשה זאת נגד ונצואלה בשנת 2000. אגב, ניימאר הגיע ל-40 שערים בגיל 22 ו-251 ימים. פלה עשה זאת מהר יותר - בגיל 22 ו-189 יום.

לשתי הנבחרות לקח זמן להיכנס לקצב, אבל אחרי הפתיחה המגומגמת הגיעו שתי דקות שהכניסו דינמיות למשחק. בדקה ה-17 ניימאר שלח כדור חופשי למשקוף, ודקה אחר כך כבר הצליח לשים את הכדור ברשת. דייגו טארדלי הכניס כדור עומק למספר 10 של ברזיל, שעקף את השוער איג'י קוואשימה וגלגל פנימה כדי לקבוע 0:1 לברזיל.

יפן התעשתה והחלה לתקוף. בדקה ה-24 קובאיאשי פספס את המסגרת של ג'פרסון, ושלוש דקות אחר כך בעיטה חופשית של שינג'י אוקזאקי פגעה בידו של לואיז גוסטבו, אך השופט החליט לא לשרוק לפנדל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
חלוץ נבחרת ברזיל ניימאר בועט כדור חופשי נגד נבחרת יפן. AP
ועוד היה לו משקוף אחד במחצית הראשונה. ניימאר/AP

ברזיל פתחה את המחצית השנייה בסערה ועלתה ל-0:2 בדקה ה-48. ניימאר קיבל כדור עומק מצוין מקוטיניו, ולבד מול השוער גלגל לפינה. בדקה ה-69 רוביניו היה קרוב לכבוש את השלישי אולם הכדור השטוח שלו מצד שמאל פספס את מסגרת השער של יפן.

בדקה ה-76 קאקה נכנס כמחליף, וזכה לתשואות רמות מהקהל. דקה אחר כך, קאקה, בנגיעה הראשונה שלו בכדור, נגח למשקוף, ניימאר עט על הריבאונד, בעט פנימה והעלה את ברזיל ל-0:3. היה זה שערו ה-39 של ניימאר ב-58 הופעות במדי ברזיל והוא השתווה לבבטו המיתולוגי, שכבש 39 שערים ב-75 הופעות. ניימאר רק בן 22 והוא כבר במקום החמישי בטבלת כובשי כל הזמנים של ברזיל. שיאן ההופעות של ברזיל הוא קאפו עם 142 הופעות, וניימאר נמצא בקצב הנכון כדי איים גם עליו.

בדקה ה-81 ניימאר כבר השאיר את בבטו מאחור. קאקה הרים כדור מצד שמאל, ניימאר הגיח מאחור ונגח בעוצמה פנימה כדי להשלים רביעייה אדירה ולקבוע 0:4. זה היה שערו ה-40 בנבחרת.

ניימאר חוגג שער עם שחקני נבחרת ברזיל. AP
לא הפסיק להתחבק. ניימאר והחבר'ה/AP

צמרת כובשי כל הזמנים של ברזיל

1. פלה 77 שערים

2. רונאלדו 63

3. רומאריו 55

4. זיקו 48

5. ניימאר 40

צפו בתקציר משחק הניצחון של ארגנטינה

הונג קונג - ארגנטינה 7:0

אבל לא רק ניימאר וברזיל חגגו היום. אחרי ההפסד לברזיל ארגנטינה ערכה היום משחק ידידות נוסף במזרח הרחוק, והביסה את הונג קונג 0:7. מסי, גונסאלו היגואין וניקולס גייטאן כבשו צמדים, וסגנית אלופת העולם נהנתה מניצחון קליל לעיני האלפים באצטדיון. אבר באנגה חגג גם הוא. זהו הניצחון הגדול ביותר של ארגנטינה מאז 1975 אז חגגה האלביסלסטה 0:11 על ונצואלה.

ארגנטינה מצאה יריבה נוחה שתשכיח ממנה את ההפסד לברזיל בסין, ומחצה את הונג קונג החלשה 0:6. מסכת השערים נפתחה בדקה ה-19 כשאבר בנגה ניצל הדיפה לא טובה של שוער המארחת, וגלגל את ה-0:1 של נבחרתו. בדקה ה-42 גונסאלו היגואין הכפיל את היתרון בשער נגיחה. דקותיים לאחר מכן ניקולס גייטן קבע 0:3 בעזרת בעיטה חזקה פנימה.

החגיגה הארגנטינאית נמשכה גם במחצית השנייה. היגואין השלים צמד בדקה ה-54, ממסירה יפה של גייטאן. בדקה ה-66 מסי הצטרף לחגיגה והעלה את סגנית אלופת העולם ל-0:5 כשהקפיץ פנימה מעל השוער. בדקה ה-72 גייטן השלים צמד אף הוא אחרי מסירה ממסי. ומה עם הפרעוש, שלא יהיה לו גם צמד? מסי כבש את השני שלו בדקה ה-84 אחרי שפרץ, הניף את רגל שמאל וקבע 0:7.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully