וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: המבורג שוב הפסידה, שוברת שיאי שפל

הקבוצה מצפון גרמניה כבשה שער ראשון אחרי 508 דקות, וקבעה שיא של בצורת בבונדסליגה. הפסידה 2:1 לפרנקפורט

דניאל באייר שחקן אוגסבורג. GettyImages
ניצחון שלישי בארבעה משחקים. באייר/GettyImages

אחרי הרבירדרבי, הניצחון של באיירן ושאר ענייני הליגה, יינעל הערב (ראשון) המחזור השישי בבונדסליגה. המשחק הראשון שנערך הפגיש בין אוגסבורג להרטה ברלין, כשהראשונה מצליחה לנצח 0:1. מאוחר יותר המשיכה המבורג להתבזות כשהפסידה בבית 2:1 לאיינטרכט פרנקפורט ונותרה במקום האחרון בליגה לאחר שער ענק של ויקטור פיאזון בדקה ה-90. לפחות המבורג שברה את הבצורת שלה, לאחר שקבעה שיא מביך של 508 דקות ללא כיבוש שער ועברה את השיא של בוכום מעונת 1979/80, אז היא לא כבשה במשך 475 דקות.

טוביאס ורנר שחקן אוגסבורג. Adam Pretty, GettyImages
אוגסבורג עם ניצחון נוסף. ורנר/GettyImages, Adam Pretty

אוגסבורג - הרטה ברלין 0:1

גם אחרי שנפרדה בקיץ ממספר שחקנים מצוינים, מצליחה הקבוצה של מרקוס ויינצירל לפתוח את העונה הנוכחית בצורה מוצלחת. אוגסבורג ניצחה 0:1 את הרטה ברלין ורשמה את ניצחון הליגה השלישי שלה העונה והיא עם תשע נקודות מתמקמת במקום השביעי כשהיא מנצחת בשלושה מארבעת המשחקים האחרונים שלה.

השער היחיד במשחק הגיע בדקה ה-27 בזכות פנדל מוצלח של פול ורהאג. זאת לאחר שתומאס קראפט הכשיל ברחבה את ראול בובאדיז'ה, אחרי שזה קיבל מסירה מניקולה דג'ורדג'יץ' הסרבי. הרטה במקום ה-14 עם חמש נקודות וניצחון אחד בלבד אחרי שישה מחזורים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ואלון בהראמי שחקן המבורג. Martin Rose, GettyImages
כמה נמוך עוד אפשר לרדת? בהראמי/GettyImages, Martin Rose

המבורג - איינטרכט פרנקפורט 2:1

הקבוצה מצפון גרמניה מציינת שיא שלילי נוסף: המבורג סגרה 508 דקות מפתיחת העונה מבלי לכבוש שער זכות, וקבעה שיא בונדסליגה היסטורי. מי שהחזיקה בשיא המפוקפק של דקות הבצורת הארוכות ביותר ברציפות הייתה בוכום, שלא הצליחה לכבוש במשך 475 דקות ברציפות בעונת 1979/80. למרות זאת, המבורג כן כבשה הערב וזה קרה בדקה ה-58 כשהיא מאזנת זמנית לפני הפסד נוסף, רביעי בשישה מחזורי ליגה, הפעם 2:1 בבית לאיינטרכט פרנקפורט. הכובש המאושר, ששבר את הבצורת היה ניקולאי מולר, שחקן הרכב ממיינץ לאחר בישול נהדר של לואיס הולטבי.

אותו שער של מולר ביטל יתרון של האורחת לאחר שהאריס ספרוביץ' השוויצרי סיים מצוין מקרוב לאחר בישול של טימותי צ'נדלר. אבל המשחק לא הסתיים ב-1:1 כי בדקה ה-90 הגיע השני של הקבוצה מעיר הבנקים במרכז גרמניה. ועוד איך הגיע. כדור חופשי מדהים של לוקאס פיאזון מ-30 מטר מצא את החיבורים והשאיר את ירוסלאב דרובני חסר סיכוי. 1:2 לפרנקפורט בסיום והמבורג במקום האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully