וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאתכו חגג: "זה משהו שלא חוויתי אף פעם"

31.8.2014 / 18:16

הקשר שהבקיע שלושער והוסיף בישול בניצחון צסק"א: "מהרגע הראשון שהגעתי לכאן הרגשתי שאני נמצא עם הקבוצה זמן רב"

קשר צסק"א מוסקבה ביברס נאתכו חוגג שער. Epsilon, GettyImages
אף אחד לא מצפה מאיתנו להרבה בבית כזה, אבל דווקא ממצבים כאלה יכולים לצאת הדברים הכי טובים". נאתכו/GettyImages, Epsilon

ביברס נאתכו לא ישכח את היום הזה עוד הרבה זמן. קשר צסק"א מוסקבה סיפק הצגה ענקית ב-0:6 מול רוסטוב במשחק שפתח את משחקי היום במחזור השישי בליגה הרוסית כשהקשר הישראלי הבקיע שלושער פרטי ואף הוסיף בישול. הניצחון הזה של צסק"א שיחרר הרבה לחץ במועדון אחרי שני ההפסדים הקודמים.

נאתכו אמר לאחר המשחק לוואלה! ספורט: "להבקיע שלושער זה משהו שלא חוויתי אף פעם בקריירה ואני שמח שהשגתי גם את זה. ההרגשה טובה מאוד ובמיוחד כשזה קרה כשהקבוצה ניצחה במשחק מרשים. אני שמח. מהרגע הראשון שהגעתי לצסק"א הרגשתי שאני נמצא עם הקבוצה זמן רב. יש כאן חבר'ה טובים, אווירה טובה מאוד וכולם קיבלו אותי ממש טוב. נכנסתי מהר לעניינים".

כמו כן, נאתכו העלה לחשבון האינסטגרם שלו את ה-sms ששלחה לו אשתו לפני המשחק, שבו כתבה לו שהוא יכבוש שלושער במשחק.

הקשר התייחס להגרלת ליגת האלופות שסידרה לקבוצתו מפגשים קשים מול באיירן מינכן, רומא ומנצ'סטר סיטי, ואמר: "הבית קשה מאוד עם שתי אלופות וסגנית אחת. אף אחד לא מצפה מאיתנו להרבה בבית כזה, אבל דווקא ממצבים כאלה יכולים לצאת הדברים הכי טובים".

נאתכו יגיע מחר (שני) לישראל למחנה האימון של הנבחרת הבוגרת שיחליף למעשה את המשחק שנדחה מול בלגיה: "תמיד אנחנו רוצים לשחק בנבחרת בעיקר משחקים רשמיים, אבל אין מה לעשות וזה המצב שקיים. אנחנו באים להתאמן ברצינות במטרה להפיק את המקסימום לקראת המשחקים בקמפיין".

שלושער ובישול לנאתכו ב-0:6 של צסק”א מול רוסטוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully