וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 30.8

יומיים בלבד לסגירת החלון: טורס עובר בדיקות במילאן, סונג בווסטהאם, פלקאו צייץ שהוא בדרך לריאל ומחק? כל הדיווחים

פרננדו טורס באיטליה לקראת החתימה עם מילאן. AP
התקבל בחום באיטליה. פרננדו טורס/AP

העברות

* דניאל אגר, שהוזכר במהלך הקיץ כמועמד לברצלונה, עזב את ליברפול אחרי שמונה שנים. לאן? הבלם הדני בן ה-29, שסבל מפציעות רבות בעונה שעברה, החליט לחזור במפתיע לקבוצת נעוריו ברונדבי ששילמה 3 מיליון ליש"ט ותעניק לליברפול עדיפות על כל בוגר אקדמיה שלה. "ליברפול הייתה חלק גדול מחיי, אבל הייתה לי הזדמנות לחזור הביתה והרגשתי שזה הצעד הנכון עבורי".

* ווסטהאם הודיעה על צירופו בהשאלה של אלכס סונג, קשר נבחרת קמרון, שמגיע מברצלונה עד סוף העונה. סונג בן ה-26 נרכש ב-15 מיליון ליש"ט על ידי הקטלאנים מארסנל לפני שנתיים, אך לא מצא את מקומו בקאמפ נואו. "תמיד אמרתי שיום אחד אחזור לפרמיירליג", אמר סונג. "שמח לחזור ללונדון ולהיות חלק מהפרויקט של ווסטהאם".

* איונג אנו, שחקן נבחרת קמרון שבעבר לא עבר מבחנים במכבי חיפה, חתם לשנתיים בסטנדרד ליאז' וינסה לעזור לקבוצתו של גיא לוזון לצאת מהתקופה הלא טובה. הקשר האחורי בן ה-28 שיחק בעונה שעברה באנטליאספור הטורקית.

* ריימס צירפה בהשאלה עד סוף העונה את המגן השמאלי כריס מאבינגה בן ה-23, שהשתייך בעבר לליברפול, שיחק בראן ובשנה שעברה עבר לרובין קאזאן.

* נוריץ' החתימה את שחקן קלאב ברוז' בחמש העונות האחרונה, הקשר הבלגי ואדיס אוג'יג'ה.

* גיום הוארו, החלוץ הצרפתי שבילה את העונה החולפת במדי בורדו, חתם על חוזה לחצי עונה ביאנג בויז ברן השוויצרית.

* יובנטוס השאילה לאטלאנטה את החלוץ בן ה-20 ואלריו רוזטי, ולורונה את פרדריק סורנסן, המגן בן ה-22.

* חיירו סמפריו, קשר נבחרת ספרד הצעירה לשעבר ששוחרר מסביליה, חתם לארבע שנים במיינץ.

* פאלרמו רכשה מברונדבי את החלוץ סימון מאקיינוק תמורת 1.8 מיליון יורו.

* תומאש הובוצ'אן, מגן נבחרת סלובקיה, עזב את זניט סנט פטרסבורג וחתם לשלוש שנים בדינמו מוסקבה.

* סוונסי החתימה לעונה אחת את ג'אנקרלו ג'אליפוסקו, הקשר האוסטרלי בן ה-20 ששוחרר מטוטנהאם.

בין קסיאס לגווארדיולה: סיפורה של העסקה המפתיעה של הקיץ

אתמול: צ'אבי אלונסו בבאיירן, דוגלאס בברצלונה, טורס במילאן

אלכס סונג שחקן ווסטהאם. האתר הרשמי של ווסטהאם, אתר רשמי
פטיש חדש. אלכס סונג/אתר רשמי, האתר הרשמי של ווסטהאם

שמועות

* רדאמל פלקאו, שתחילה הופיע בסגל של מונאקו למשחק נגד ליל, לא נמצא אפילו על הספסל לאחר שהוצא מהרשימה ברגע האחרון. היום הופיע בחשבון הטוויטר שלו ציוץ: "חלום שהתגשם, קדימה מדריד", אבל הציוץ מיד נמחק. פלקאו הכחיש שהציוץ נשלח מהחשבון שלו. עדיין לא ברור אם החלוץ הקולומביאני אכן בדרכו לריאל, או שמא למנצ'סטר סיטי שהצטרפה למאבק על שירותיו.

* אחרי עיכוב של יממה, החלוץ פרננדו טורס נחת באיטליה כדי לעבור בדיקות רפואיות במילאן ולחתום על החוזה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הציוץ שנמחק. פלקאו/מערכת וואלה!, צילום מסך

שמועות

* 'טלגרף' מדווח שאחרי השאלתו של פרננדו טורס למילאן, צ'לסי פתחה במשא ומתן עם לואיק רמי, חלוץ ק.פ.ר שכבר היה על סף מעבר לליברפול הקיץ אך נשאר לבסוף בקבוצה של הארי רדנאפ.

* בינתיים רדנאפ נדרש להכחיש את השמועות בלונדון שטוענות שהוא על סף פיטורים מק.פ.ר: "אלו פשוט שטויות, אפילו ביקשו ממני להאריך את החוזה בשנתיים".

* מילאן מעוניינת בסוסו, קשר נבחרת ספרד הצעירה ששייך לליברפול והושאל אשתקד לאלמריה.

* ספיר טיידר, הקשר האלג'יראי שהושאל רק לפני שלושה שבועות מאינטר לסאות'המפטון, עזב את הקבוצה של רונלד קומאן והוא צפוי להיות מושאל לססואולו.

* 'דיילי סטאר' טוען שסוכנו של שינג'י קגאווה נמצא בסוף השבוע בדורטמונד כדי להשלים את חזרתו של הקשר היפני לקבוצה הגרמנית ממנה רכשה אותו מנצ'סטר יונייטד לפני שנתיים תמורת 14 מיליון ליש"ט.

* דיווח מפתיע ב-'סקיי ספורט' טוען שולנסיה מתכננת להגיש לשדים האדומים הצעה עבור טום קלברלי, שמבוקש גם על ידי אסטון וילה והאל סיטי.

* עוד בגזרת העוזבים את אולד טראפורד: 'סקיי ספורט איטליה' מדווח שיובנטוס הגדילה את הצעתה על חבייר הרננדס ל-19 מיליון יורו.

טום קלברלי, שחקן מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
מבוקש בספרד? טום קלברלי/GettyImages

* למרות ההכחשות מצד דיילי בלינד ונציגיו בימים האחרונים, 'טלחרף' ההולנדי מדווח שמנצ'סטר יונייטד קרובה להחתים את קשר אייאקס שכיכב תחת לואי ואל חאל. לידיעה המלאה

* על פי 'דיילי אקספרס', מנצ'סטר יונייטד תחתים בימים הקרובים את טימותי פוסו מנסה, בלמה בן ה-16 של אייאקס, שהיה מחוזר גם על ידי מנצ'סטר סיטי ואינטר, אבל בחר בקבוצה של ואן חאל.

* רומא צפויה להשלים היום את העברתו של חוסה הולבאס, מגינה השמאלי של נבחרת יוון, תמורתו ישלמו הג'לארוסי לאולימפיאקוס 3 מיליון יורו.

* נאפולי ואספניול סיכמו על העברתו של הקשר דויד לופס לפרטנופי, שישלמו עבורו 5 מיליון יורו.

* באנגליה מדווחים שארסנל התקרבה לרכישתו של אלסיו צ'רצ'י, חלוץ טורינו ונבחרת איטליה, אחרי שנשיא קבוצתו הצהיר: "מכירתו של צ'רצ'י עדיין אפשרית מאחר והוא ביקש לעזוב, והבטחתי לו שאם תגיע הצעה מתאימה אמכור אותו".

* ליברפול מנהלת עם ג'ון פלאנגן משא ומתן על הארכת חוזהו, וצפויה לשדרג את משכורתו של המגן בן ה-21.

* מונפלייה הודיעה שהגיעה לסיכום עם טוטנהאם על העברתו של בנג'מין סטמבולי, קשר הנבחרת הצעירה של צרפת, שיעבור בקרוב בדיקות רפואיות בווייט הארט ליין.

* לסאנדה דיארה, לשעבר קשר צ'לסי, ארסנל וריאל מדריד שבילה את השנתיים האחרונות בלוקומוטיב מוסקבה, יעבור היום בדיקות רפואיות בק.פ.ר.

בנג'מין סטמבולי שחקן מונפלייה (מימין) מול ג'יאנלי אימבולה שחקן מארסיי. רויטרס
בקרוב בטוטנהאם. בנג'מין סטמבולי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully