וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: ריאל מדריד הפסידה 2:1 לפיורנטינה

הבלאנקוס נוצחו בוורשה בבכורה של נבאס: רונאלדו הבקיע (4), גומז (27) ואלונסו (69) הפכו. 0:5 ליובנטוס בסינגפור. צפו בתקציר

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד מול פיורנטינה. AP
שוב הוא כובש. רונאלדו/AP

אחרי הזכייה בסופרקאפ האירופי, ריאל מדריד ממשיכה להתכונן לפתיחת הליגה, והערב (שבת) היא פגשה למשחק אימון את פיורנטינה שניצחה אותה 1:2 במשחק שנערך בוורשה. קיילור נבאס ערך את הופעת הבכורה שלו בין הקורות של הבלאנקוס, כשגם אנחל די מריה וסמי חדירה, שמועמדים לעזוב, נמנו ב-11 של קרלו אנצ'לוטי במה שעשוי להיות משחקם האחרון במדי הקבוצה. צ'אבי אלונסו פתח בצוותא בקישור עם חאמס רודריגס ואסייר יראמנדי.

כבר אחרי ארבע דקות קיבלנו את השער הראשון במשחק כשכריסטיאנו רונאלדו, שהספיק לכבוש צמד בווילס, השיג שער נוסף והוכיח שהוא בכושר מצוין. הוא העביר כדור ארוך לדי מריה וקיבל בחזרה כדי לכבוש. מריו גומז הגיע למצב מצוין בדקה ה-18 כדי לאזן, אבל שמונה דקות לאחר מכן הוא כבר סיפק את השער לו חיכה כשאלברטו אקווילאני העביר לו רוחב ולמרות השמירה של וראן הוא נגח מול נבאס.

די מריה עוד הספיק לכבוש שער שנפסל בטענה לנבדל בדקה ה-37 וגם קארים בנזמה שסיים עם כדור ברשת נאלץ לראות את השופט והקוון פוסלים אותו. הוויולה קיבלו ביטחון ובדקה ה-69 הם השלימו את המהפך. זה קרה כשמרכוס אלונסו התגבר על שני שחקנים בהגנה של הלבנים באגף השמאלי, חתך למרכז וסיים עם בעיטה ברגל ימין שנעצרה ברשת.

שחקן יובנטוס אנדראה פירלו. רויטרס
הוא כבר מוכן לעונה. פירלו/רויטרס

יובנטוס חנכה את האצטדיון הלאומי החדש בסינגפור, והביסה נבחרת כוכבים מקומית 0:5. 27,338 איש צפו במשחק באצטדיון החדש, שמכיל 55 אלף מקומות, ונהנו מכל רגע. בעיקר מהגברת הזקנה, שסיפקה יופי של שערים.

זה התחיל עם אנדראה פירלו הבלתי נגמר, שניצב בפני בעיטה חופשית, ראה שהחומה עומדת לא במקום, ובעט כדור שטוח וחכם לפינה שמאלית. הקפטן השלים צמד מהנקודה הלבנה, ולאחר מכן פינה את הבמה לשער נפלא של פול פוגבה במבצע סולו, לבעיטה מהאוויר של סבסטיאן ג'יובינקו, ולשער של קוואדו אסמואה, שקבע את תוצאת המשחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

צפו בשערים של יובנטוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully