וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 16.8

ריאל נואשת למכור את חדירה ודי מריה, צ'לסי עם הצעת ענק על בנעטיה ומגן חדש קרוב לברצלונה, שהאריכה חוזה למסצ'ראנו עם סעיף שחרור מופרך. כל השמועות וההעברות

שחקן מכבי תל אביב רוברט ארנשו. ברני ארדוב
תחנה עשירית בקריירה. רוברט ארנשו/ברני ארדוב

העברות

* ליברפול הודיעה על רכש שמיני בקיץ עם צירופו של אלברטו מורנו מסביליה. המגן השמאלי בן ה-22 אמר: "ליברפול הוא המועדון הטוב ביותר באנגליה ולא יכולתי לסרב להזדמנות לעבור לכאן". לפי הדיווחים, המייטי רדס ישלמו 12 מיליון ליש"ט על הספרדי.

* ברצלונה הודיעה שחאבייר מסצ'ראנו סיכם על חוזה חדש עד 2018 ויחתום עליו ב-26 באוגוסט. בסעיף השחרור החדש של בלם/קשר נבחרת ארגנטינה מופיע סכום מופרך של לא פחות מ-100 מיליון יורו. לידיעה המלאה

* פרט להחתמתו של גיא אסולין, דודו אוואט צירף למאיורקה גם את פיליפ מרקוביץ'. הקשר/חלוץ הסרבי בן ה-22, אחיו של לזאר מרקוביץ' שחתם בליברפול, הגיע למאיורקה מקבוצת המילואים של בנפיקה.

* ברנלי, העולה החדשה לפרמיירליג, החתימה לשלוש שנים את המגן השמאלי סטיבן וורד (28) שעזב את וולבס אחרי שבע שנים, אם כי בעונה שעברה שיחק כמושאל בברייטון. סכום ההעברה של האירי לא פורסם.

* כריסטיאן אלברס, 28, שוערה של סן לורנסו ולשעבר באספניול, חזר לספרד כשחתם בראיו וייקאנו.

* רוברט ארנשו הוולשי, 33, חלוץ מכבי תל אביב לשעבר, עזב את טורונטו אך נשאר ב-MLS וחתם בשיקגו פייר.

* אסטרס טריפוליס, יריבת מכבי תל אביב בליגה האירופית, נפרדה מהקשר הארגנטינאי סבסטיאן גראסיני (33) שחזר לארצו וחתם לשנה בפטרונאטו מהליגה השנייה.

* רוברט טשה, קשרה של המבורג, הצטרף בהעברה חופשית לנוטינגהאם פורסם מליגת המשנה באנגליה. השחקן בן ה-27 חתם לעונה אחת.

* הצרפתי הנודד אוליבייה קאפו (33) נפרד מלבדיאקוס היוונית וחתם לעונה אחת בקורונה קיילצה מהליגה הפולנית. בעברו שיחק קאפו בין היתר באוקזר, יובנטוס ומונאקו.

בשישי: בנדטנר חתם בוולפסבורג, ליברפול נפרדה משחקן בית

אלברטו מורנו, שחקן ליברפול. האתר הרשמי של ליברפול, אתר רשמי
רכש שמיני. מורנו בליברפול/אתר רשמי, האתר הרשמי של ליברפול
סמי חדירה (מימין), אנחל די מריה שחקני ריאל מדריד 2011. GettyImages
ריאל רוצה להיפרד משניהם. סמי חדירה עם אנחל די מריה/GettyImages

שמועות

* סגן נשיא סאו פאולו אישר: "דוגלאס עובר לברצלונה, העסקה תושלם בקרוב ונקבל 6 מיליון יורו. המגן הימני בן ה-24 צפוי לקבל חוזה ארוך טווח בקאמפ נואו.

* פפ גווארדיולה אמר לאתר הרשמי של באיירן מינכן כי בעקבות פציעתו של חאבי מרטינס, צפויים הבווארים לצרף שחקן נוסף בחלון ההעברות הנוכחי.

* אחרי הפגישה בין נאסר אל חלאיפי לפלורנטינו פרס, עושה רושם שפריס סן ז'רמן לא ויתרה על אנחל די מריה ותגיש הצעה נוספת לריאל מדריד. על פי "לאקיפ", אלופת צרפת תציע יותר מ-10 מיליון יורו כתשלום ראשון על עונת ההשאלה, ובסיומה תעביר 60 מיליון יורו נוספים לבלאנקוס.

* פ.ס.ז' עדיין צריכה למכור שחקן כדי לצרף את די מריה, ועושה רושם שזה יהיה אסקיאל לאבצי. הצרפתים יסכימו להצעה של 20 מיליון יורו ומנסים להחזיר את יובנטוס לעניין כדי להגיע להבנות.

* ריאל מדריד נואשת למכור את סמי חדירה. על פי "אס", אלופת אירופה הורידה את מחירו של קשר נבחרת גרמניה ל-8 מיליון ליש"ט כדי שארסנל תיקח אותו, אבל כעת גם באיירן מינכן בתמונה, בעקבות פציעתו הקשה של חאבי מרטינס.

* הבווארים מתעניינים גם בדייגו גודין, בלמה של אתלטיקו מדריד וכן ברפאל וראן הצעיר, בלמה הצרפתי של ריאל.

* "מארקה" מדווח שאתלטיקו מדריד פתחה במגעים עם צ'לסי על צירופו בהשאלה של אנדרה שורלה, הקיצוני בן ה-24 של נבחרת גרמניה.

פרדי גוארין שחקן אינטר. GettyImages
על הכוונת של ואן חאל. פרדי גוארין/GettyImages

* על פי "דיילי מירור", רומא מוכנה לשלם 25 מיליון יורו עבור סטבן יובטיץ', חלוצה המונטנגרי המוכשר של מנצ'סטר סיטי. הג'אלורוסי מקווים להשיג את השחקן בהשאלה, ובסיום העונה לשלם את הסכם לאלופת אנגליה.

* לסאנה דיארה, אקס ריאל מדריד וכיום קשר לוקומוטיב מוסקבה, נמצא על הכוונת של ק.פ.ר, אך קבוצתו של הארי רדנאפ מתקשה לעמוד בדרישותיו הכספיות: שכר של כ-50 אלף יורו לשבוע.

* האם מנצ'סטר יונייטד יורדת מארתורו וידאל? "דיילי סטאר" מדווח כי לואי ואן חאל מתעניין כעת בפרדי גוארין, קשרה הקולומביאני של אינטר, ועשוי לנסות לצרפו אם יבין שעסקת וידאל לא תצא אל הפועל.

* הקרב על מהדי בנעטיה לקראת סיום? וולטר סבאטיני, מנהלה הספורטיבי של רומא, המריא ללונדון כדי לדון עם נציגי צ'לסי, שמוכנה לשלם 38 מיליון יורו עבור בלם נבחרת מרוקו שהיה ממצטייני העונה שעברה בליגה האיטלקית.

* נאפולי קידמה את המגעים להחתמת ג'ונתן דה גוזמן. ויאריאל מעוניינת למכור את קשר נבחרת הולנד, בו מתעניינת גם ק.פ.ר.

* ליברפול מקדימה את אייאקס במירוץ להחתמת סמואל אטו. שני המועדונים פנו לחלוץ נבחרת קמרון ששיחק בעונה שעברה בצ'לסי, אך נראה שהעדיפות כרגע היא לאדומים מאנפילד.

* ספורטינג ליסבון הגישה הצעה ללוריין בנוגע לחלוץ הקמרוני ונסן אבובקאר, שהבקיע 16 שערים בעונה שעברה. על פי "לאקיפ", הצרפתים ישחררו אותו רק תמורת 10 מיליון יורו.

יום אחרי יום: כל ההעברות והשמועות בשוק העולמי

אנדרס אינייסטה שחקן נבחרת ספרד (מימין) מול ג'ונתן דה גוזמן שחקן נבחרת הולנד. GettyImages
בדרך לאיטליה? ג'ונתן דה גוזמן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully