וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביילסה התעמת עם אמלפיטנו ופוצץ את אימון מארסיי

"אל לוקו" ממשיך לעשות כותרות בצרפת. הקשר קילל את המאמן. עפ"י חלק מהדיווחים, העימות אף גלש לפסים אלימים

מאמן מארסיי, מרסלו ביילסה. GettyImages
שוב לא שקט. ביילסה/GettyImages

מרסלו בייסלה נמצא במארסיי פחות מחודשיים בפועל, והנה הגיעה לה התקרית הראשונה. על פי דיווחים בצרפת, המאמן הארגנטינאי שמכונה "אל לוקו" ("המשוגע") על שום הסגנון האקסצנטרי שלו, התעמת אתמול (חמישי) עם שחקן הקבוצה מורגן אמלפיטנו ואחרי התקרית פוצץ את האימון ושלח את השחקנים לחדר ההלבשה.

הקשר בן ה-29 התבקש לא להגיע לאימון של מארסיי ביום חמישי, אבל לא שמע להוראה והתייצב במתקן האימונים. בשלב הזה ביילסה שלח את אחד מעוזריו ללוות את השחקן לחדר ההלבשה. בתגובה, אמלפיטנו התפרץ כלפי המאמן וקילל אותו ואת אנשי הצוות. על פי חלק מהדיווחים, העימות הפך לפיזי, אבל אין לכך כל אינדיקציה. בכל מקרה, ביילסה שהיה מאוד נסער, הפסיק את האימון.

אמלפיטנו שבילה את העונה שעברה כמושאל בווסט ברומיץ', שותף במשחקי ההכנה של מארסיי בקיץ, אבל לפני היציאה של הקבוצה לבאסטיה במחזור הפתיחה של העונה קיבל הודעת SMS בה נאמר לו שהוא לא בסגל. אחרי שנאמר לו לא להגיע להגיע לאימון ביום חמישי, הוא התפרץ על ביילסה.

חוזהו של אמלפיטנו יסתיים בקיץ הבא והנהלת הקבוצה מנסה להיפטר ממנו כדי לקבל עבורו סכום העברה - כך שכלל לא בטוח שההוראה למדר אותו היא של ביילסה. בכל מקרה, אחרי שהתקרית עוררה הדים בצרפת, מארסיי הוציאה הודעה רשמית בה נאמר שהקשר ייענש בחומרה.

שחקן מארסיי, מורגן אמלפיטנו. GettyImages
התפרץ. אמלפיטנו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully