וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: מנצ'סטר יונייטד גברה על ריאל מדריד 1:3

יאנג (21, 37) וצ'יצ'ריטו (80) הקפיצו את השדים האדומים לגמר טורניר ההכנה בארה"ב, שם יפגשו את ליברפול. בייל השווה זמנית (27), רונאלדו עלה כמחליף (74). רק 1:1 לברצלונה מול ניס, ליברפול-מילאן 0:2, רביעייה לסאנוגו ב-1:5 של ארסנל על בנפיקה, אינטר-רומא 0:2

אצטדיון במישיגן מארח משחק בין מנצ'סטר יונייטד, ריאל מדריד. GettyImages
109 אלף איש! צילום מהאוויר של האצטדיון שאירח את משחק הכדורגל שנכנס להיסטוריה בארה"ב/GettyImages

שלל טורנירי ומשחקי הכנה נערכו הערב (שבת) ברחבי העולם, כשבין היתר נטלו בהם חלק ארסנל, מנצ'סטר סיטי, מנצ'סטר יונייטד, ריאל מדריד, ברצלונה, אינטר, רומא ואחרות.

במשחק המרכזי נפגשו הערב יונייטד וריאל בהמשך טורניר הצ'מפיונס קאפ בארצות הברית וסיפקו ל-109,318 איש (שיא כל הזמנים במדינה) שהגיעו לאצטדיון במישיגן הרבה רגעים מלהיבים. לבסוף, זה נגמר ב-1:3 מרשים למדי לזכות השדים האדומים, שהעפילו לגמר טורניר ההכנה שם יפגשו את ליברפול ביום שני.

שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים. AP
נראו נהדר במישיגן. השדים האדומים חוגגים/AP

הבלאנקוס חסרו את צמד שחקני הרכש חאמס רודריגס וטוני קרוס, כשגם קארים בנזמה לא היה בסגל. כריסטיאנו רונאלדו נותר על הספסל, כאשר קרלו אנצ'לוטי בחר להעלות בחלק הקדמי את גארת' בייל לצד איסקו ולפתוח ללא חלוץ טבעי. הקבוצה של לואי ואן חאל, שהרשימה מאוד עד כה בהכנה, פתחה שוב במערך של 3:5:2, עם אשלי יאנג, חואן מאטה, ויין רוני ודני וולבק בחלק הקדמי, כשמייקל קין הצעיר עלה בהגנה.

בדקה ה-21 יונייטד שהיתה טובה יותר עלתה ליתרון, כשהתקפה יפה שהתחילה אצל דארן פלטשר המשיכה את רוני, שמצא את וולבק, שמצא את יאנג שבעט חזק לפינה הקרובה וקבע 0:1. חמש דקות חלפו, בייל פרץ מצוין לרחבה, הוכשל על ידי קין הצעיר, וקם כדי לכבוש מהנקודה הלבנה ולהשוות ל-1:1. הוולשי הנהדר כמעט הכפיל בדקה ה-35, אך נסיון המספרת שלו נעצר על ידי דה חאה, ובצד השני, בדקה ה-37, נסיון הגבהה של יאנג ספק-שפשף את ראשו של רוני, הכניע את איקר קסיאס ונכנס. במחצית השניה המשיך בייל להיות השחקן הבולט של הבלאנקוס, רונאלדו נכנס בדקה ה-74, אלא שהמילה האחרונה היתה שייכת למחליפי יונייטד כשהגבהה של שינג'י קגאווה מצאה את ראשו של חאבייר הרננדס, שקבע את תוצאת המשחק בדקה ה-80 - 1:3 לשדים האדומים, שממשיכים להרשים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אמבאייה ניאנג שחקן מילאן מול ג'ק רובינסון שחקן ליברפול. AP
כל אחת המשיכה בכושרה. ניאנג מול רובינסון/AP

ליברפול ניצחה את מילאן, רק תיקו לסיטי

במשחק ידידות נוסף בין שתי קבוצות עם מסורת מפוארת ניצחה ליברפול 0:2 את מילאן בשארלוט. המייטי רדז המשיכו להרשים במסע המשחקים בארצות הברית, בעוד שהרוסונרי סיימו את דרכם בטורניר ההכנה ללא נקודה. ג'ו אלן כבש את השער הראשון בדקה ה-24, אחרי מהלך במהלכו אלן בעט לקורה, ראה את כריסטיאן אביאטי הודף את ניסיון הדחיקה פנימה של ראחים סטרלינג, משתלט בעצמו על הריבאונד הנוסף ובועט לרשת. כעבור ארבע דקות סטרלינג הוכשל ברחבה, וריקי למברט, שכבש 34 פנדלים רצופים במדי סאות'המפטון, החטיא מהנקודה הלבנה. בפתיחת המחצית השנייה שחקניו של פיפו אינזאגי הראו שיפור מסוים, אבל ליברפול השתלטה במהירות פעם נוספת על העניינים, ובדקה ה-90 סוסו, החלוץ הספרדי בן ה-20, חתם את התוצאה הסופית אחרי בישול של קוטיניו.

במשחק נוסף שנערך במסגרת טורניר הצ'מפיונס קאפ ניצחה אולימפיאקוס 4:5 את מנצ'סטר סיטי בדו קרב פנדלים, אחרי 2:2 בתום 90 דקות. סטבן יובטיץ', החלוץ המונטנגרי שבקושי שיחק בעונה שעברה, כבש את שערו החמישי בטורניר כשבעט מקרוב בדקה ה-34 והעלה את האלופה האנגלית ליתרון. שתי דקות בלבד חלפו עד שחאבייר שסאביולה מצא את דימיטריוס דיאמאנטקוס, שבעט מתוך הרחבה לרשת וקבע שוויון. בדקה ה-52 קיבלה סיטי פנדל. אלכסנדר קולארוב בעט פנימה מהנקודה הלבנה והחזיר את היתרון לאנגלים, אבל אולימפיאקוס לא נשברה ובדקה ה-66 דיאמאנטקוס השלים צמד כדי להשוות בשנית. החלוץ הצעיר קיבל כדור עומק, עבר את הארט שיצא לעברו בפזיזות וגלגל מקרוב פנימה כדי לשלוח את ההתמודדות לדו קרב פנדלים. מי שחגגה את הניצחון של אולימפיאקוס היא דווקא ליברפול, שעלתה לגמר הטורניר שייערך ביום שני.

באותו טורניר, אינטר ניצחה 0:2 את רומא ועלתה זמנית למקום הראשון בבית א'. דודו, שעבר לאינטר מרומא, בישל בכדור חופשי לבלם הסרבי נמניה וידיץ' שנגח נהדר פנימה בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. יוטו נגאטומו היפני, שפתח הפעם כשחקן הכנף בצד ימין וענד את סרט הקפטן, קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-69 עם בעיטה חזקה למשקוף ופנימה.

שחקן מנצ'סטר סיטי סטבן יובטיץ'. AP
לא עוצר. יובטיץ'/AP

תיקו מאכזב לברצלונה, בכורה לרקיטיץ' ומתיו

ברצלונה קיימה משחק הכנה שני העונה מול ניס, הפעם עם הרכב שכלל הרבה שחקנים בכירים, וסיימה ב-1:1 בצרפת. ליאו מסי, ניימאר ולואיס סוארס - שלושת הכוכבים הגדולים של הקבוצה, לא נמצאים בצרפת ולא היה בסגל למשחק, להוציא את השלושה, לואיס אנריקה פתח עם הרכב חזק שכלל את שחקני הרכש מארק אנדרה טר סטגן שפתח בין הקורות, וז'רמי מאתיו הצרפתי שפתח במרכז ההגנה לצידו של ג'רארד פיקה.

הצרפתים היו עדיפים ובדקה ה-20 עלו ליתרון מוצדק משער בפנדל של דריו צביטאניץ' הארגנטינאי, אחרי הכשלה של פיקה עליו בתוך הרחבה. בדקה ה-68 קיבלה גם בארסה פנדל אחרי הכשלה על מונייר וצ'אבי דייק מהנקודה הלבנה כדי לקבוע את תוצאת הסיום. איבן ראקיטיץ', קשר הרכש שהגיע מסביליה בקיץ, החליף במחצית את אינייסטה ושיחק 45 דקות.

שחקן ניס שחקן ניס דריו צביטניץ' מכניע את שוער ברצלונה מארק אנדרה טר סטגן. רויטרס
אכזבה. טר סטגן נכנע לפנדל של צביטניץ'/רויטרס

הקאמבק של פלקאו

במשחק שפתח את טורניר האמירויות בלונדון, נפרדו ולנסיה ומונאקו ב-2:2. הבלמים הפורטוגלים "כיכבו" במחצית הראשונה, כשרובן וזו סידר יתרון לצרפתים עם שער עצמי בדקה ה-30, אבל ריקרדו קרבאליו איזן עם עצמי משלו בחלוף שבע דקות. ולנסיה השלימה את המהפך בדקה ה-69, כשהמחליף פאקו אלקאסר המשיך לרשת כדור רוחב מדויק של עלי סיסוקו, בעוד מונאקו ציינה את חזרתו של רדאמל פלקאו, שנכנס כמחליף בדקה ה-72 ושיחק לראשונה מאז הפציעה הקשה בינואר שגרמה לו להחמיץ את המונדיאל. שמונה דקות לאחר מכן הקולומביאני חגג עם מחליף נוסף, לוקאס אוקמפוס, שהכניע את דייגו אלבס בבעיטה יפה מחוץ לרחבה.

רדאמל פלקאו שחקן מונאקו מחליף את דימיטאר ברבאטוב. AP
ברוכים השבים. פלקאו/AP

ההצגה של סאנוגו

לאחר מכן סיפקה ארסנל הצגה ראשונה לאוהדיה, עם 1:5 מרשים על בנפיקה. כוכב המשחק היה לא אחר מאשר יאיא סאנוגו המושמץ. החלוץ הצרפתי הצעיר כבש את הראשון בעקב (26) אחרי מהלך גדול של ארון ראמזי בצד ימין. בדקה ה-40 היה זה ג'ואל קמפבל שהבקיע מהאוויר אחרי הגבהה טובה של המגן הקטלאני הצעיר הקטור ביירין. סאנוגו חזר להרשית בדקה ה-44 אחרי בישול של קמפבל, כבש מזווית קשה בחלוף דקה והשלים רביעייה אישית עם ריבאונד בדקה ה-49. ניקולאס גאיטן נגח שער מצמק בדקה ה-62. אלכסיס סאנצ'ס זכה לתשואות כשעלה להופעת הבכורה שלו במדי התותחנים בדקה ה-74. קאלום צ'יימברס, הרכש הצעיר מסאות'המפטון, פתח בהרכב.

יאיא סאנוגו שחקן ארסנל. רויטרס
הצגה. סאנוגו/רויטרס

טוטנהאם חגגה על סלטיק

טוטנהאם לא התחשבה בסלטיק והביסה אותה 1:6 במשחק הכנה בהלסינקי. הסקוטים, שהפסידו 4:1 ללגיה ורשה במוקדמות ליגת האלופות ומתכוננים לגומלין, הופיעו עם כל המחליפים וללא בירם כיאל וניר ביטון שלא נכללו בסגל. הארי קיין הצעיר העלה את טוטנהאם ליתרון בדקה השישית, רוברטו סולדאדו הכפיל בדקה ה-13, דילן מקגאוך צימק בדקה ה-44, אבל לואיס הולבטי הפציץ מיד את השלישי בצד השני. אריק לאמלה הארגנטינאי בבעיטה מרחוק (62), כריסטיאן אריקסן בכדור חופשי נפלא (83) ועמנואל אדבאיור בפנדל (90) חתמו את ההשפלה. אפה אמברוז, שהורחק נגד לגיה, ספג אדום נוסף בתוספת הזמן.

אחרי שהציגה את גיירמו אוצ'ואה, מלאגה קיימה גם משחק נגד ניוקאסל ב"גביע שאלקה" וניצחה 1:3. סרג'י דארדר בן ה-20 בעט כדור אדיר מ-25 מטרים לקורה ופנימה בדקה ה-25, כשעוד לפני המחצית הגדיל סמואך גרסיה את התוצאה עם צמד אישי נהדר (32 ו-43). גבריאל אוברטן הצרפתי רק צימק עבור ניוקאסל בדקה ה-60.

במשחק השני של "גביע שאלקה", ווסטהאם ניצחה 6:7 בפנדלים את שאלקה אחרי 0:0 ב-90 דקות. יוסי יאסקליינן עצר פנדל של פליפה סנטנה, אחרי שריקרדו ואז טה החטיא לפני כן. את הפנדל המכריע החמיץ אקסל בורגמן הצעיר, שסידר לפטישים ניצחון.

גבריאל אוברטן שחקן ניוקאסל לפני איגנסיו קמאצ'ו שחקן מלאגה. GettyImages
רק צימק עבור ניוקאסל. גבריאל אוברטן לפני איגנסיו קמאצ'ו/GettyImages

משחקים נוספים

קרדיף סיטי - וולפסבורג 3:3
מידלסברו - ויאריאל 2:0
ווטפורד - אודינזה 2:2
רדינג - סוונסי 3:1
ברנטפורד - קריסטל פאלאס 2:3
שמרוק רוברס - ק.פ.ר 4:0
בלקפול - ברנלי 1:0
פרסטון - לסטר סיטי 1:1
ברטון - סטוק סיטי 0:0
וולבס - סלטה ויגו 1:1
כרונינגן - אסטון וילה 1:4
שטוטגרט - אסקישהירספור 1:2
אפולון לימסול - פאלרמו 1:0
אוויאן - מץ 1:0
פרייבורג - ראן 3:1
טולוז - אתלטיק בילבאו 0:2
לאנס - סנט אטיין 1:0

קווין דה ברוין שחקן וולפסבורג. GettyImages
כבש ב-3:3 של וולפסבורג. קווין דה ברוין/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully