וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייל: "מקווה שחאמס יעשה כאן את מה שעשה במונדיאל"

קשר ריאל מדריד שמח על הצטרפות הקולומביאני: "ההתאקלמות קשה". על מטרות הבלאנקוס: "רוצים לזכות בכל ששת התארים". גם ספרד מאמצת את "הספריי הנעלם"

גארת' בייל מוצג כשחקן ריאל מדריד. רויטרס
לקח לו זמן למצוא את המקום שלו בריאל. בייל ביום הצגתו במדי הבלאנקוס/רויטרס

הציפיות של אוהדי ריאל מדריד מחאמס רודריגס גבוהות והם מקווים שכוכב נבחרת קולומביה יפגין את אותה היכולת שהראה במונדיאל בברזיל. אבל לא רק האוהדים מצפים לניצוצות ממלך שערי המונדיאל שחתם לשש שנים בריאל מדריד תמורת 80 מיליון יורו, אלא גם חברו לקבוצה גארת' בייל.

"זאת החתמה מעולה. אני מקווה שחאמס יעשה בריאל את מה שעשה במונדיאל", אמר בייל בראיון ל"אס", "הוא הראה שהוא שחקן מצוין, ועכשיו הוא בריאל מדריד שזה המועדון הכי גדול בעולם".

בייל סיפר מה עבר עליו כשהגיע לברנבאו. "קשה להתרגל בהתחלה לריאל מדריד. לא עשיתי הכנה לעונה הראשונה בגלל פציעה וההכנה לעונה חשובה. יש פה הרבה שחקנים שמדברים אנגלית אז זה עזר לי, לקח לי זמן למצוא את המקום שלי אבל בסוף מצאתי אותו. ההתאקלמות לא קלה. צריך קודם למצוא מקום לגור בו, להכיר את העיר. היה לי קשה להתאקלם בימים הראשונים. זה היה שינוי ענק. השחקנים עזרו לי וקיבלו אותי בצורה מאוד חברית ופתוחה".

חאמס רודריגס הוצג בריאל מדריד: "חלום שמתגשם"

שחקן ריאל מדריד חאמס רודריגס. רויטרס
"החתמה מעולה". חאמס מוצג בריאל/רויטרס

צפו בהצגה של חאמס רודריגס

והנה חאמס מציל אוהד נרגש מכוחות האבטחה

והלילה: כרמלו אנתוני קפץ לבקר באימון ריאל בלוס אנג'לס

ומה המטרה של ריאל בעונה הקרובה? בייל לא מהסס להצהיר: "אנחנו רוצים לזכות בכל ששת התארים שיש. הסופר-קאפ יהיה מיוחד בשבילי כי הוא ישוחק בקרדיף, וזה התואר הראשון שאנחנו רוצים להניף". בייל נשאל האם ה"לה ליגה" היא הליגה הטובה בעולם וענה: "זאת הליגה הכי מרגשת ויש בה את הכוכבים הכי גדולים. ברצלונה וריאל מדריד תמיד נאבקות על ליגת האלופות. כבוד לשחק בליגה הזאת".

שחקן ריאל מדריד גארת' בייל עם גביע ליגת האלופות. AP
בייל וריאל מגיעים עם הרבה תיאבון לעונה הקרובה/AP

ההתאחדות הספרדית אישרה אמש שימוש ב"ספריי הנעלם" בליגות הראשונה והשנייה בספרד החל מעונת 2014/15. הספריי, שמצוי בשימוש בדרום אמריקה ואומץ גם על ידי איטליה בקיץ הנוכחי, משמש לסימון מיקום הכדור והחומה במהלך המשחק, והוכנס לראשונה לשימוש בגביע העולם בברזיל 2014.

שופט הכדורגל הספרדי ולאסקו קרבאיו, ששפט במונדיאל 2014, התייחס לשימוש בספריי ואמר: "זה עבד מצוין במונדיאל, זה עוזר לשופטים לנהל את כל ביצוע בעיטות העונשין. אנחנו לא צריכים להתווכח עם שחקנים, הם מכבדים את הסימון, זה דבר חיובי, הספריי הופך את הכול ליותר קל".

שופט מסמן בספריי את מיקום הכדור. AP
"הספריי הופך את הכול ליותר קל"/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully