וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן החתימה את חואן ברנאט

פפ גווארדיולה שכנע את המגן הספרדי בן ה-21, שחתם רשמית לחמש שנים. ולנסיה תקבל רק 10 מיליון יורו עבור כרטיסו

חואן ברנאט שחקן ולנסיה. Manuel Queimadelos Alonso, GettyImages
נרגש לקראת שיתוף הפעולה עם כל הכוכבים. חואן ברנאט/GettyImages, Manuel Queimadelos Alonso

באיירן מינכן הכריזה היום (שני) על רכש שלישי שלה הקיץ, כשהחתימה את חואן ברנאט, המגן השמאלי בן ה-21 של ולנסיה. הספרדי הצעיר עבר את הבדיקות הרפואיות במינכן וחתם על חוזה עד 2019 בשורות הבווארים, שכבר צירפו הקיץ את הסקורר הפולני רוברט לבנדובסקי מדורטמונד ואת הקשר סבסטיאן רודה - שניהם בהעברות חופשיות.

על פי הדיווחים, ולנסיה קיבלה עבור הכישרון הצעיר שלה רק 10 מיליון יורו, הרבה פחות מסעיף השחרור שלו, מפני שהמעבר היה לקבוצה מחוץ לספרד. ברנאט אמור להוות גיבוי לדויד אלאבה בעמדת המגן השמאלי, אך כמו עמיתו האוסטרי הוא יכול לאייש גם את עמדת הקשר השמאלי. פפ גווארדיולה רצה להחתים את השחקן עוד בימיו כמאמן ברצלונה, וכעת הצליח לשכנע אותו.

ברנאט, שרשם 32 משחקים במדי ולנסיה בליגה ועוד 13 בליגה האירופית בעונה שעברה, יערוף את אימון הבכורה שלו במדי באיירן מחר ויקבל את החולצה מספר 18. המגן אמר עם החתמתו: "אני מאוד שמח על ההזדמנות לשחק במועדון העצום הזה. באיירן מינכן זה אחד המועדונים הגדולים באירופה ובעולם. אני כבר מחכה להגיע ולהתאמן עם שחקנים כמו פיליפ לאהם, מנואל נוייר, אריאן רובן ופרנק ריברי ולשחק תחת מאמן כמו פפ גווארדיולה. אני אתן את כל מה שיש לי כדי שהמועדון יצליח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully