וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 2.7

ראשי ברצלונה וליברפול בפגישה על העברת סוארס. הרדס בונים על באלוטלי אם האורוגוואי יעזוב, מתיו דבושי בדרך לארסנל, ריאל מדריד מתעקשת על חאמס רודריגס, בעוד די מריה עם רגל וחצי בחוץ, ומיצ'ו רוצה לאתלטיקו מדריד. כל השמועות וההעברות

העברות

* קליארי הודיעה על מינויו של זדנק זמאן, הצ'כי הוותיק בן ה-67 למאמנה החדש.

* יובנטוס הודיעה על החתמתו של פרודיג'י קינגלסי, שחקנה הצעיר של פריס סן ז'רמן שמגיע בהעברה חופשית. קינגלסי מגיע אחרי שאלופת צרפת החליטה לא לחדש את חוזהו וינסה להתאקלם בטורינו יחד עם חברו הצרפתי פול פוגבה.

* למרות ההצלחה היחסית שלו בוולנסיה בעונה שעברה, חואן אנטוניו פיצי מאמן הקבוצה פוטר מתפקידו אחרי חצי שנה בלבד. פיטר לים, הבעלים הסינגפורי החדש של המועדון, יפצה את הארגנטינאי ב-1.5 מיליון יורו בעבור העונה שנותרה בחוזהו.

* סים דה יונג עבר רשמית מאייאקס לניוקאסל. המגפייז שילמו על החלוץ. 6 מיליון ליש"ט, מה ששימח במיוחד את אלן פארדיו: "אנחנו מאושרים, זו החתמה גדולה למועדון".

* ילד הפלא הסקוטי של דנדי יונייטד ריאן גולד חתם לשש שנים בספורטינג ליסבון. בחוזהו של הקשר בן ה-18 הוכנס סעיף שחרור בן 60 מיליון יורו. הכירו את ילד הפלא

* תומר חמד חוזר לליגה הספרדית הבכירה, אחרי שסיכם לשנתיים באלמריה. לידיעה המלאה.

* מגן פ.צ. באזל, קאי ווסר, חתם לשנתיים בפולהאם.

שחקן מילאן מריו באלוטלי. Claudio Villa, GettyImages
ואולי בכל זאת הוא יחזור לאנגליה. באלוטלי/GettyImages, Claudio Villa

שמועות

* באיטליה מדווחים על עסקת טרייד שנרקמת בין מנצ'סטר סיטי לרומא במסגרתה האנגלים ישלחו לאיטלקים את מאתייה נאסטסיץ' פלוס 30 מיליון יורו תמורת מהאדי בנעטיה הבלם המרוקני המצוין.

* העסקה בדרך? ראשי ברצלונה וליברפול נפגשו בשעות אחר הצהריים בלונדון לדון בהעברתו של לואיס סוארס.

* עתידו של מריו באלוטלי ממשיך להעסיק את כלי התקשורת באנגליה. כעת "דיילי אקספרס" טוען שליברפול שוקלת להגיש הצעה למילאן במקרה שלואיס סוארס יעזוב את המועדון לטובת ברצלונה.

* אחרי ריקי לאמברט ואדם לאלאנה, האם שחקן שלישי של סאות'המפטון יגיע לליברפול? ב"טיימס" מדווחים שברנדן רוג'רס מעוניין לראות את דיאן לוברן מגיע למועדון הקיץ.

* "דיילי סטאר" מפרסם שהמגן הימני מתיו דבושי סגר בארסנל כאשר התותחנים הגיעו לסיכום עם ניוקאסל על העברתו וההכרזה על צירופו תגיע לאחר סיום המונדיאל. העסקה מוערכת בכ-12 מיליון ליש"ט.

* חאמס רודריגס, השם החם של המונדיאל שמככב במדי נבחרת קולומביה שהעפילה לרבע הגמר, עשוי לעבור ממונאקו לריאל מדריד תמורת 40 מיליון ליש"ט אם הבלאנקוס ימכרו את אנחל די מריה. ב'מארקה' טוענים הבוקר שכוכב נבחרת ארגנטינה עם רגל וחצי מחוץ לקבוצה, והמועמדות לצרפו הן פריס סן ז'רמן, מנצ'סטר יונייטד, סיטי, ארסנל, צ'לסי ויובנטוס, אם תאבד את פול פוגבה או ארתורו וידאל.

* חלוצה של פורטו, ג'קסון מרטינז, הודה שהוא ישמח לעבור לארסנל אחרי שחשף שהוא אהד את התותחנים כילד.

חאמס רודריגס שחקן מונאקו חוגג. רויטרס
ריאל תציע 40 מיליון ליש"ט? חאמס רודריגס/רויטרס

* ברשימת המועמדים של אתלטיקו מדריד נמצאים כעת אלברו נגרדו ממנצ'סטר סיטי, חלוץ בנפיקה רודריגו מורנו, שוער נבחרת קוסטה ריקה ולבנטה קיילור נבאס, ושוער בנפיקה יאן אובלק.

* ב"דיילי מירור" מפרסמים שחלוצה של סוונסי מיצ'ו ביקש מההנהלה לעזוב את הקבוצה והודיע כי הוא מעוניין לחזור לספרד ולהצטרף לאתלטיקו מדריד.

* מנצ'סטר יונייטד תגיש הצעה בגובה 20 מיליון ליש"ט עבור מאטס הומלס מבורוסיה דורטמונד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully