וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם לאלאנה סיכם בליברפול

שחקן נבחרת אנגליה יעבור בדיקות רפואיות, אחרי שהאדומים שילמו לסאות'המפטון 25 מיליון ליש"ט. יחבור שוב לריקי למברט

אדם ללאנה, נבחרת אנגליה. רויטרס
התרגל לצבע האדום. אדם לאלאנה/רויטרס

הקבוצות הגדולות באנגליה ממשיכות לרוקן את סאות'המפטון מנכסיה. יממה אחרי סיכום העברת לוק שואו למנצ'סטר יונייטד תמורת כ-34 מיליון ליש"ט, גם חברו לסגל הסיינטס ונבחרת אנגליה, אדם ללאנה, מצא בית חדש. הקיצוני בן ה-26 הגיע כדי לעבור בדיקות רפואיות בליברפול, שסיכמה על רכישת כרטיסו תמורת 25 מיליון ליש"ט ותאפשר לו לחבור שוב לריקי למברט, שעשה את אותה הדרך לאנפילד מוקדם יותר הקיץ. גם אמרה צ'אן מלברקוזן כבר חתם בשורות ליברפול.

לאלאנה שיחק לאורך כל הקריירה הבוגרת בסאות'המפטון, פרט לשלושה משחקים שבילה כמושאל בבורנמות'. על פי הדיווחים באנגליה, אותה בורנמות' תקבל סכום של כ-6.25 מיליון ליש"ט, שכן היא מכרה את לאלאנה לסאות'המפטון כשהיה בן 12.

העונה עשה הקפטן את הפריצה הגדולה שלו, כשהצעיד את הסיינטס לעונה נהדרת ולמיקום השיא שלהם בפרמיירליג - המקום השמיני. לאלאנה נבחר לשחקן השנה של המועדון והיה חלק מנבחרת העונה בפרמיירליג, אחרי שכבש תשעה שערי ליגה ב-38 משחקים.

בנובמבר קיבל גם את זימון הבכורה לנבחרת אנגליה, במדיה הופיע כבר תשע פעמים. במונדיאל המאכזב של האנגלים הוא הופיע פעמיים כמחליף בהפסדים לאיטליה ואורוגוואי, ופתח ב-0:0 נגד קוסטה ריקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully