וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וייה הוצג בניו יורק סיטי: "נהיה הכי טובים ב-MLS"

החלוץ הוותיק הוצג לעיני עשרות עיתונאים סקרנים והפך לשחקן הרכש הראשון בתולדות המועדון: "הכל כאן שונה, נגדל ביחד"

דויד וייה מוצג בקבוצת ניו יורק סיטי. טוויטר, צילום מסך
הרכש הראשון אי פעם. וייה/צילום מסך, טוויטר

דויד וייה הפך היום (שני) רשמית לשחקן הרכש הראשון אי פעם של ניו יורק סיטי. החלוץ הספרדי הוצג במדי קבוצתו החדשה מה-MLS, אחרי שעזב את ספרד לראשונה בקריירה, בגיל 32. הקבוצה השאפתנית מהתפוח הגדול קיימה מסיבת עיתונאים חגיגית להצגתו של הרכש הנוצץ, שחתם לעונה אחת וינסה להצעיד את המועדון הצעיר להצלחות.

"האיכות והשאיפות של המועדון הזה, בצירוף לשיפור המתמיד של ה-MLS, הראו לי עד כמה הפרויקט הזה יכול להצליח", אמר אל גואחה לעשרות העיתונאים הסקרנים שהגיעו למסיבת העיתונאים. "אני רוצה לעזור לקבוצה הזאת לגדול, ומקווה שהכל יעבוד כשורה. זאת מדינה חדשה, יבשת חדשה, והכל שונה. הסגנון כאן שונה, אבל הכדורגל הולך ומשתפר. אעבוד קשה, ואבקיע שערים, אנסה לעזור לקבוצה להפוך לטובה ביותר ב-MLS. המסורת של הכדורגל כאן שונה. צריך לעודד את האנשים בניו יורק ולמשוך אותם לכדורגל. אני מקווה שיהיו לנו הרבה מנויים, ושכולם ייהנו מניו יורק סיטי ומדויד וייה. זה כבוד גדול להיות ההחתמה הראשונה של המועדון. זה שהאמינו בי כל כך גרם לי לאהוב את הרעיון להצטרף לכאן, גאווה לשאת את הדגל של הקבוצה. אני רוצה להוכיח את עצמי ואת הערך שלי".

אתמול וייה נפרד באופן סופי מאתלטיקו מדריד, במדיה רשם 38 הופעות, כבש 15 שערים וזכה עימה באליפות ספרד: "הייתה לי כאן חוויה מאוד חיובית, לא רק ברמה הספורטיבית, אלא מעבר לזה. מצאתי כאן משפחה נהדרת, בחדר ההלבשה ועם האוהדים. המועדון נתן לי המון ואזכור את השנה החולפת הזו כל חיי. העונה האחרונה התעלתה על כל הציפיות שהיו לי כשהגעתי לכאן. היו לי חברים בקבוצה שהכרתי מהנבחרת, כמו אדריאן וחואנפראן והם סיפרו לי מה זו אתלטיקו, אבל זה היה הרבה יותר גדול מכל סיפור".

אתמול וייה נפרד מאתלטיקו. ככה זה נראה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully