וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 1.6

גאראי בדרך לבאיירן מינכן, אתלטיקו מדריד סימנה את לוקאקו והמפציץ של זלצבורג מבוקש בפרמיירליג. ההעברות והשמועות

מתיאס רודריגס, שחקן אוניברסידד דה צ'ילה בשנת 2012. AP
חוזר לדרום אמריקה. רודריגס/AP

העברות

* המגן הימני הארגנטינאי, מתיאס רודריגס, הושאל מסמפדוריה לגרמיו אחרי חצי עונה לא מוצלחת באיטליה. הקבוצה מגנואה רכשה אותו מאוניברסידד דה צ'ילה תמורת 4.2 מיליון דולר בינואר האחרון.

* אלסיו רומאניולי בן ה-19, האריך את חוזהו ברומא עד קיץ 2018. הבלם הצעיר גדל במחלקת הנוער של הג'אלורוסי ושותף בעונה החולפת ב-11 משחקי ליגה.

איסיקיאל גאראי שחקן בנפיקה ליסבון. Paul Thomas, GettyImages
בדרך לגרמניה? גאראי/GettyImages, Paul Thomas

שמועות

* באנגליה טוענים שאתלטיקו מדריד סימנה מחליף לדייגו קוסטה שצפוי לעזוב: חלוץ צ'לסי, רומלו לוקאקו. אלופת ספרד כבר מתהדרת בשני שחקנים אחרים מנבחרת בלגיה: השוער טיבו קורטואה (שהושאל מצ'לסי) והבלם טובי אלדרווירלד.

* חלוץ רובין קאזאן ונבחרת איראן, סרדאר אזמון, ממשיך להיות מקושר במעבר לפרמיירליג. על פי הפרסומים, השחקן בן ה-19 נמצא גבוה ברשימות של ליברפול, טוטנהאם ובעיקר ארסנל.

* עוד בארסנל: העזיבה של בקארי סאניה הביאה את ארסן ונגר לחפש מגן ימני במקומו. על הכוונת נמצאים מספר שחקנים, ביניהם אטסוטו אוצ'ידה משאלקה וחואנפראן מאתלטיקו מדריד.

* על פי דיווח ב"קלרין" הארגנטינאי, אסקיאל גאראי נמצא על סף מעבר מבנפיקה לבאיירן מינכן. הבלם בן ה-27 צפוי לעלות לאלופת גרמניה כ-15 מיליון יורו.

* מנצ'סטר סיטי לא תעמוד בדרכו של מיקה ריצ'רדס לקבוצה אחרת. ב"מירור" מדווחים שהאל סיטי מעוניינת במגן-בלם ושמחירו צפוי לנוע סביב 8 מיליון ליש"ט.

* ג'ונתן סוריאנו הפנטסטי, שכבש העונה 31 שערי ליגה במדי רד בול זלצבורג, מחוזר על ידי ניוקאסל ואברטון. הספרדי בן ה-28 מצא את הרשת 48 פעמים בכל המסגרות בעונה החולפת.

* אלופת אוסטריה כבר נערכת לאפשרות שהסקורר המוביל שלה יעזוב וסימנה את שחקן לך פוזנאן, לוקאש תאודורצ'יק. החלוץ בן ה-22 כבש 19 שערים בעונה החולפת.

* השוער בן ה-24 סבסטיאן מייליץ, שסיים את חוזהו בוורדר ברמן, מחפש קבוצה חדשה והמועמדת הבולטת להחתים אותו היא פרייבורג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully