וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פראנדלי האריך את חוזהו בנבחרת איטליה עד 2016

המאמן המוערך ימשיך כמאמן האזורי עד אחרי יורו 2016. מנכ"ל ההתאחדות: "סיכמנו כבר מזמן, עכשיו אפשר להתרכז במטרה"

צ'זארה פראנדלי מאמן נבחרת איטליה. רויטרס
יכול לישון בשקט במונדיאל. פראנדלי/רויטרס

צ'זארה פראנדלי יוכל לישון בשקט בזמן המונדיאל. באיטליה הודיעו היום (שני) רשמית כי מאמן הנבחרת, שיחל עם האזורי את ההופעות בגביע העולמי בעוד 17 יום, האריך את חוזהו בשנתיים נוספות. המשמעות היא שפראנדלי יאמן את האזורי גם בטורניר יורו 2016. כבר לפני מספר חודשים הושג סיכום בין פראנדלי להתאחדות האיטלקית על המשך דרכו, אך כעת הפך העניין לרשמי.

"מצטערים על העיכוב בהודעה, היינו צריכים רק להפוך את זה לרשמי", אמר מנכ"ל ההתאחדות האיטלקית, ג'אנקרלו אבטה. "אין מה להיכנס כרגע לפרטי החוזה, כי נכון לעכשיו עומדת לנגד עינינו מטרה אחת חשובה מאוד, והיא הצלחה במונדיאל כמובן. החל מחודש ספטמבר נדבר על הפרויקטים והתוכניות לקראת המשך דרכו של פראנדלי".

פראנדלי ירש את האזורי ממרצ'לו ליפי אחרי הפיאסקו וההדחה בשלב הבתים הראשון של מונדיאל 2010. הוא נחשב למי שהוליך את האזורי לתהליך של חילופי דורות, ובעיקר למי שהוציא את המיטב מהכוכב הסורר והמושמץ מריו באלוטלי. תחתיו הצליחה נבחרת איטליה להתגבר על השערוריה התורנית שצצה לקראת יורו 2012, וסיימה את הטורניר עם המקום השני, אחרי שהובסה בגמר בידי נבחרת ספרד 0:4. לפני מינויו לנבחרת איטליה, פראנדלי אימן מספר קבוצות בארץ המגף, לרבות פיורנטינה, רומא, פארמה, ונציה, ורונה ולצ'ה.

שחקן נבחרת איטליה מריו באלוטלי. Claudio Villa, GettyImages
חדשות מצוינות עבורו. באלוטלי/GettyImages, Claudio Villa

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully