וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: חאבייר סאנטי נפרד מהקהל, 1:4 לאינטר על לאציו

אחרי 19 שנה במדי הנראזורי, הקפטן הנצחי ערך הופעה אחרונה בסן סירו וקיבל מחבריו ניצחון גדול. ורונה - אודינזה 2:2

חאבייר סאנטי שחקן אינטר. GettyImages
נפרד אחרי 19 שנה. חאבייר סאנטי/GettyImages

המחזור ה-37 והלפני אחרון בליגה האיטלקית יצא הערב (שבת) לדרך ועמד בסימן משחק הפרידה של חאבייר סאנטי מסן סירו. הקפטן הפנטסטי של הנראזורי אמר שלום לקהל הביתי והיה שותף לניצחון 1:4 שביסס את מעמדה של קבוצתו במקום החמישי. עוד לפני כן, ורונה ואודינזה נפרדו ב-2:2 דרמטי. אנטוניו די נטאלה הגיע ל-190 שערים בסרייה A ועלה למקום השביעי בכל הזמנים.

אינטר - לאציו 1:4

חאבייר סאנטי, הקפטן הכמעט נצחי של הנראזורי, עלה בדקה ה-52 להופעת פרידה מסן סירו והיה שותף לניצחון הגדול שקרוב לוודאי יבטיח כרטיס לליגה האירופית. החברים הארגנטינאים דאגו לארגן כניסה חלקה לחברם בן ה-40.5 שפורש בסיום העונה אחרי 19 שנים במדי אינטר. ג'וזפה ביאבה העלה את לאציו ליתרון מוקדם כבר אחרי שתי דקות, אבל רודריגו פלאסיו הבקיע צמד בדקות 7 ו-37 ומאורו איקרדי הוסיף בתווך בדקה ה-34 (אחרי בישול שני קסום של מתאו קובאצ'יץ' הקרואטי), לפני שהרנאנס חתם בדקה ה-79 עם טיל אדיר בשמאל וכמובן לא חגג מול הקבוצה בה שיחק עד ינואר. סאנטי עוד יוכל לשחק מול קייבו, אך זו הייתה הופעתו האחרונה לעיני הקהל הביתי. אגדה.

רודריגו פלאסיו שחקן אינטר חוגג עם חאבייר סאנטי. GettyImages
החברים הקדישו לקפטן הפורש את השערים. רודריגו פלאסיו/GettyImages

ורונה - אודינזה 2:2

המפגש הזה עמד בסימן שני סקוררים אדירים שנמצאים בשלהי הקריירה. הראשון, לוקה טוני, כבש בפנדל בדקה ה-14 והמשיך את עונתו הנהדרת כשהגיע ל-20 שערי ליגה (רק אחד פחות ממלך השערים צ'ירו אימובילה). מנגד, היה זה אנטוניו די נטאלה שהבקיע שער פנטסטי בדקה ה-56 אחרי שהקפיץ על רגל אחת והפציץ מהאוויר ברגל השנייה, הגיע ל-190 גולים ובעונת הפרישה שלו (כנראה) עקף את קורט האמרין כדי להתייצב במקום השביעי בכל הזמנים. השער שלו הגיע שתי דקות אחרי שאמיל הלפרדסון הרשית את השני של המארחים, אך בתוספת הזמן המחליף עמנואל באדו הציל נקודה לזברטה. ורונה תשיעית עם 54 נקודות, לעומת 43 של אודינזה המדורגת 13.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully