וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי קרובה לאליפות אחרי 0:4 על אסטון וילה

דז’קו כבש צמד גדול, טורה בישל ליובטיץ' וכבש שער נפלא, הסיטיזנס זקוקים לנקודה במחזור הבא. סנדרלנד נשארה בליגה

אדין דז'קו שחקן מנצ'סטר סיטי חוגג. רויטרס
בדרך להעניק עוד אליפות לסיטי. אדין דז'קו, הווינר האולטימטיבי/רויטרס

נקודה אחת. זה כל מה שמנצ'סטר סיטי זקוקה לו על מנת להבטיח זכייה רביעית בתולדותיה באליפות הפרמיירליג. התכולים הביסו הערב (רביעי) 0:4 את אסטון וילה ופתחו פער של שתי נקודות על פני ליברפול לפני מחזור הנעילה של העונה. במחזור הבא החבורה של מנואל פלגריני תוכל לחגוג לעיני הקהל הביתי במשחק קל הנייר מול ווסטהאם, בזמן שליברפול תתפלל לסנסציה ולמהפך שיעניק דווקא לה את התואר, למרות האכזבות הגדולות במחזורים האחרונים. גם סנדרלנד קיבלה חדשות נפלאות, כשהבטיחה את הישארותה בליגה והשלימה מסע היחלצות מופלא עם ניצחון 0:2 על ווסט ברומיץ', שתמשיך להילחם על חייה.

מצב הטבלה בפרמיירליג:

1. מנצ'סטר סיטי 83 נקודות

2. ליברפול: 81 נקודות

מה נותר להן?

ליברפול: ניוקאסל (בית)

מנצ'סטר סיטי: ווסטהאם (בית)

שחקן מנצ'סטר סיטי אדין דז'קו חוגג עם סמיר נאסרי. GettyImages
איזו חגיגה. דז'קו ונאסרי/GettyImages

מנצ'סטר סיטי - אסטון וילה 0:4

64 דקות מנצ'סטר חיכתה וחיכתה וחיכתה. ואז, בתסריט שכאילו נכתב מראש, נכנס הווינר הכי גדול שלה לפעולה. אדין דז'קו - שתמיד מגיע חד למאני טיים וכבש את מרבית השערים המכריעים של התכולים גם בעונת האליפות לפני שנתיים, שוב בא לעבודה. החלוץ הבוסני כבש תוך שמונה דקות צמד גדול, סגר 14 שערים מאז תחילת 2014 שבר את הלב של אוהדי ליברפול וכפי שזה מסתמן כרגע, גם חרץ את גורל האליפות.

בזכות הניצחון, מנצ'סטר סיטי עלתה לפסגה עם שתי נקודות יותר מליברפול, ולא פחות חשוב, עם הפרש שערים עדיף שבתרחיש מסוים עשוי להיות מכריע. סיטי ניצבת כפסע מזכייה באליפות רביעית בתולדותיה, ותגיע למחזור הסיום למשחק בית קל יחסית, על הנייר, מול ווסטהאם שמזמן איבדה עניין כלשהו בעונה.

גם באנגליה היו מופתעים מהבונקר הקיצוני שהציב מאמן אסטון וילה פול למברט בתחילת המשחק. בתקשורת בממלכה כבר התלוצצו ואמרו שוילה החנתה אוטובוס בכניסה לרחבה, בפרפראזה על האמרה על ז'וזה מוריניו. ואכן - במחצית הראשונה נראה היה שזה משתלם לה. סיטי נראתה תשושה, שלטה בכדור רוב הזמן, אך לא הצליחה לסכן את השער של האורחת בצורה משמעותית. ואז, כאמור, הגיע אדין דז'קו. עוד לפני הסיום, החלוץ הבוסני הוחלף לקול תשואות האוהדים, שפשוט חגגו בטירוף ביציעים. עד לשריקת הסיום, יאיא טורה סיפק עוד כמה רגעים מופלאים העונה, עם בישול מצוין לסטבן יובטיץ' (89) ושער אדיר שלו, אחרי דהירה מחצי מגרש (92). סיטי, אגב, שהתה רק 11 יום בפסגת הליגה העונה, לעומת 128 של ארסנל, 64 של צ'לסי ו-59 של ליברפול, אבל הגיע למאני טיים בגדול. כרגיל.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
: אוהדי מנצ'סטר סיטי מקניטים את סטיבן ג'רארד שחקן ליברפול. GettyImages
אוהדי סיטי הראו לסטיבן ג'רארד וליברפול מה הם חושבים עליהם/GettyImages

מהלך המשחק

דקה 6: הזדמנות ראשונה לסיטי. התקפה מתפרצת מהירה החלה בכדור עומק לעבר אדין דז'קו והסתיימה בבעיטה שלו מזווית אלכסונית בתוך הרחבה לידיים של גוזאן, שוער וילה.

דקה 19: דויד סילבה כמעט כבש. עוד התפקפה מאגף שמאל ועוד הצטרפות של אלכסנדר קולארוב הניבה הזדמנות הבקעה, כשהאחרון העביר כדור רוחב מדויק אך הספרדי פספס אותו בסנטימטרים.

דקה 34: אסטון וילה יצאה להתקפה נדירה. יאיא טורה איבד, אנדרס ויימן דהר מהחצי ושחרר בעיטה מחוץ לרחבה, שיצאה החוצה.

דקה 39: יאיא טורה מצא בכדור עומק נפלא את סבאלטה, שהעביר לסילבה בתוך הרחבה. הספרדי התמהמה, העביר לשמאל וניסה להמשיך לרשת, אך נבלם על ידי הגנת אסטון וילה ברגע האחרון.

דקה 45: איזו החמצה של סמיר נאסרי! דז'קו החליף מסירות עם סבאלטה, ששוב מסר כדור רוחב מדויק. הצרפתי הגיע לכדור ומחמישה מטרים בעט ברגל ימין החוצה. זה היה קרוב.

דקה 52: מנצ'סטר סיטי קרובה לכבוש, אבל שוב מחמיצה. הפעם הגיע תורו של אדין דז'קו. הבוסני ניצב מול גוזאן, אך פספס.

דקה 64: גול! סוף סוף זה מגיע! אדין דז'קו - מי אם לא הוא - מקרב את סיטי לזכייה באליפות. סילבה מצא בכדור עומק נפלא את סבאלטה, שהמשיך בנגיעה לבוסני, שדחק מקרוב עם כל הלב לרשת. 0:1 לסיטי, שנכון לעכשיו מובילה את הטבלה בפער של שתי נקודות מליברפול. שער 15 העונה לדז'קו.

דקה 72: גול! האליפות הולכת ומתרחקת מליברפול. אדין דז'קו עושה זאת שוב, במהלך שהחל באופן כמעט זהה לחלוטין לשער הראשון. סילבה השתחרר באמצע ומסר לסבאלטה בפינה, האחרון מצא את נאסרי ששוב החמיץ, אך החלוץ הבוסני נפלא היה במקום כדי לדחוק מקרוב מאוד פנימה את השער ה-16 שלו העונה. 0:2 לסיטי, האוהדים באתיחאד בטירוף מוחלט.

* דז'קו מגיע ל-14 שערים מתחילת שנת 2014 - המספר הגבוה ביותר מבין כל שחקני הפרמיירליג.

דקה 83: אסטון וילה כמעט, רק כמעט מצמקת, עם נגיחה של ויימן למשקוף. מהמשקוף הכדור נחת על הארץ, ושחקני וילה טענו כי עבר את קו השער במלוא היקפו, אך השופט התעלם.

דקה 89: גול! איזו חגיגה של מנצ'סטר סיטי, והפעם הגיע תורו של סטבן יובטיץ', שנכנס כמחליף. יאיא טורה רקד עם הכדור בתוך הרחבה ושחרר מסירה מצוינת ומדויקת למונטנגרי, שהמשיך מקצה הרחבה בבעיטה שטוחה ומדויקת לפינה. 0:3 לסיטי.

דקה 92: גול! לזה קוראים פינאלה ראוי! איזו גול אדיר של יאיא טורה! הקשר הנפלא קיבל כדור לפני מחצית המגרש, והחל לדהור במהירות מסחררת בדרך לחלוף על פני שחקני ההגנה של וילה. מול השוער הוא פשוט גלגל פנימה. 0:4 עצום לסיטי, שער 20 העונה לטורה.

מאמן ברייטון גוסטבו פוייט. Mike Hewitt, GettyImages
מסע היחלצות מופלא. גאס פוייט/GettyImages, Mike Hewitt

סנדרלנד - ווסט ברומיץ' 0:2

מסע ההיחלצות המופלא של החתולים השחורים בפרמיירליג לא יכול היה להסתיים אחרת. החבורה של גאס פוייט, שעד לפני כמה שבועות הייתה עמוק מתחת לקו האדום, מסיימת את העונה עם ארבעה ניצחונות רצופים (לראשונה מאז שנת 2000) והיא תשחק בפרמיירליג גם בעונה הבאה. גם ווסט ברום שרדה בפרממירליג בזכות יחס שערים עדיף על נוריץ'. סנדרלנד הקפיצה את אלפי האוהדים באצטדיון האור בדקה ה-12, עם שער של ג'ק קולבק שדחק פנימה אחרי כדור רוחב. החתולים השחורים המשיכו בכושר הנפלא שלהם, ובדקה ה-30 עלו ל-0:2, הפעם עם בעיטה מהאוויר של פביו בוריני.

שחקן סנדרלנד ג'ק קולבק עם ג'ון אושיי. GettyImages
ג'ק קולבק חוגג עם ג'ון אושיי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully