וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: היגואין הפציץ, אינטר מחצה, מילאן המשיכה ברצף

שלושער לחלוץ ב-2:4 של נאפולי על לאציו, איקרדי ניצח את מקסי ב-0:4 של אינטר על סמפדוריה, 0:1 למילאן על קטאניה

גונסאלו היגואין שחקן נאפולי. Giuseppe Bellini, GettyImages
שלושער ראשון שלו בליגה האיטלקית. גונסאלו היגואין/GettyImages, Giuseppe Bellini

המחזור ה-33 בליגה האיטלקית נמשך היום (ראשון) עם ניצחונות של המדורגות 3-5. נאפולי ניצחה 2:4 בבית את לאציו עם שלושער ראשון באיטליה של גונסאלו היגואין, פיורנטינה חגגה עם 3:5 במגרשה של ורונה ואינטר החמישית הביסה בחוץ 0:4 את סמפדוריה. מילאן הסתפקה ב-0:1 קטן על קטאניה האחרונה. במשחק הדרמטי של היום: טורינו חזרה מפיגור 1:0 וניצחה 1:2 את גנואה עם שני שערים בתוספת הזמן. ליבורנו הסתבכה עם הפסד 4:2 לקייבו בקרב התחתית.

מאורו איקרדי שחקן אינטר. Pier Marco Tacca, GettyImages
התגרה באוהדי סמפדוריה וספג צהוב. מאורו איקרדי/GettyImages, Pier Marco Tacca

נאפולי - לאציו 2:4

המארחים לא זכרו חסד למאמנם לשעבר אדי רייה, חזרו מפיגור והשיגו שלוש נקודות שמקרבות אותם להבטחת המקום השלישי. סנאד לוליץ' העלה את לאציו ליתרון בדקה ה-21 כשזרק את ראול אלביול והכניע את פפה ריינה, אבל דריס מרטנס הבלגי לקח על עצמו את המשחק ובדקה ה-42 הפציץ מ-20 מטרים לחיבורים. הקיצוני הנמרץ חדר לרחבה בין שחקני לאציו והופל על ידי לוריק צאנה בדקה ה-49. האלבני הורחק וגונסאלו היגואין בעט את הפנדל פנימה. היגואין הבקיע את השני שלו בדקה ה-67, כשמנגד אונאזי צימק שמונה דקות לסיום, אבל היגואין השלים שלושער עם הקפצה נאה בתוספת הזמן והגיע ל-17 שערי ליגה העונה. לאציו נעצרת אחרי שני ניצחונות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
דריס מרטנס שחקן נאפולי. AP
לקח את המשחק על על עצמו. דריס מרטנס/AP

סמפדוריה - אינטר 4:0

הטלנובלה של מאורו איקרדי ומקסי לופס הגיעה גם לכר הדשא. שני החברים הטובים לשעבר לא לחצו ידיים בפתיחה, כשמקסי לא שלח יד, זכר לכך שאיקרדי הצעיר פצח ברומן עם אשתו לשעבר וונדה נארה. איקרדי, מצידו, המשיך את כושרו המצוין מהתקופה האחרונה וכבש בדקה ה-13, כשמקסי פספס הזדמנות להחזיר לאחר חמש דקות, עת שסמיר הנדנוביץ' עצר את הפנדל שלו. סמפדוריה איבדה את אדר בצהוב שני בדקה ה-20, ואינטר ניצלה את יתרונה המספרי במחצית השנייה. הבלם וולטר סמואל נגח את השני שלו העונה בדקה ה-60, איקרדי השלים צמד בדקה ה-63 ורודריגו פלאסיו חתם את החגיגה הארגנטינאית בדקה ה-79.

מקסי לופס שחקן סמפדוריה. AP
לא לחץ יד לאיקרדי והובס. מקסי לופס/AP

מילאן - קטאניה 0:1

קלרנס סיידורף ראה את שחקניו מציגים ניצחון רביעי ברציפות ומתקדמים עד למקום השמיני. הפער מהכרטיס לאירופה עומד עדיין על חמש נקודות, אבל מילאן ממשיכה בשלה והערב דחקה את קטאניה צעד נוסף לעבר הליגה השנייה. נועלת הטבלה, שנמצאת בפיגור של שמונה נקודות מבולוניה שנמצאת מעל הקו האדום, ספגה הפסד שישי ברציפות לאחר שנכנעה לשער של ריקרדו מונטוליבו בדקה ה-23. מריו באלוטלי השאיר לקפטן, שהעביר לימין וירה מ-35 מטרים כדור שקיפץ בדרך ונעצר רק ברשת של מריאנו אנדוחאר. באלוטלי פספס הזדמנויות להגדיל את התוצאה, כשמנגד פביאן רינאודו הארגנטינאי הורחק בדקה ה-79 בעקבות עבירה על פיליפ מקסס.

שחקני מילאן עם ריקרדו מונטוליבו (שני מימין). GettyImages
הכריע את המשחק בבעיטה מרחוק. ריקרדו מונטוליבו/GettyImages

ורונה - פיורנטינה 5:3

לוקה טוני אמנם כבש מול האקסית, אבל פיורנטינה יצאה מסטאדיו בנטגודי כשידה על העליונה והתבססה במקום הרביעי אחרי משחק משוגע. יקופו סאלה הצעיר סידר יתרון לוורונה בדקה ה-14 עם הראשון שלו העונה, אבל חואן קואדרדו הלוהט איזן בדקה ה-31 עם טיל לקורה ופנימה ואלברטו אקווילאני הפך דקה לפני סיום המחצית. בורחה ואלרו הספרדי הבקיע את השלישי בדקה ה-63 וטוני צימק מהנקודה הלבנה בחלוף 10 דקות, אחרי שחברו מרקו דונאדל הורחק. למרות שצימקה ל-3:2, ורונה התפרקה ב-10 שחקנים ונכנעה לפנדל של המחליף אלסנדרו מאטרי (83) ושער נוסף של אקווילאני (86). חואן איטורבה צימק במבצע אישי בתוספת הזמן.

אלברטו אקווילאני (מימין), בורחה ואלרו שחקני פיורנטינה. GettyImages
חגיגה במשחק משוגע. אלברטו אקווילאני ובורחה ואלרו/GettyImages

משחקים נוספים:

ליבורנו - קייבו 4:2
לליבורנו: לוקה סיליגארדי (6), פאוליניו (34 בפנדל). לקייבו: אלברו פאלוסקי (9, 45 ו-56 בפנדל), סיריל תרו (23)

טורינו - גנואה 1:2
לטורינו: צ'ירו אימובילה (90+2), אלסיו צ'רצ'י (90+3). לגנואה: אלברטו ג'ילארדינו (85)

בולוניה - פארמה 1:1
לבולוניה: ניקולה קרובין (44). לפארמה: רפאלה פלאדינו (79)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully