וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: אתלטיקו ניצחה 0:2 את חטאפה, דייגו קוסטה נפצע

דייגו קוסטה החמיץ פנדל ותיקן עם שער, אך נפצע במהלכו. ככל הנראה: חבלה בלבד. הקולצ'ונרוס עם 3 נק' יתרון בפסגה

דייגו קוסטה שחקן אתלטיקו מדריד פצוע על אלונקה. רויטרס
הדיווחים הראשונים מדברים על חבלה בלבד. דייגו קוסטה על אלונקה/רויטרס

אחרי ההפסד של ברצלונה והניצחון של ריאל מדריד, אתלטיקו מדריד פתחה הערב (ראשון) פער של שלוש נקודות בפסגה, בזכות ניצחון חוץ 0:2 על חטאפה במסגרת המחזור ה-33 בלה ליגה. לצערה של אתלטיקו, הניצחון הזה גבה קורבן כשכובש השער השני דייגו קוסטה נפגע בברכו השמאלית והורד על אלונקה. במשחק המוקדם של היום, סביליה ניצחה 0:2 בדרבי את בטיס. בדרבי אזורי נוסף: ולנסיה ניצחה 1:2 את אלצ'ה. אספניול חילצה 2:2 ביתי מול ראיו וייקאנו.

דייגו גודין שחקן אתלטיקו מדריד חוגג (מימין) עם דויד וייה. AP
שלוש נקודות יתרון בפסגה. דייגו גודין עם דויד וייה/AP

חטאפה - אתלטיקו מדריד 2:0

הקולצ'ונרוס עמדו לחתום שבוע מושלם, עד שבאה הפציעה של דייגו קוסטה והותירה אותם בעיקר מודאגים. אתלטיקו מדריד התגברה על מוקש קוליסאום אלפונסו פרס - המגרש בו לא ניצחה מאז ספטמבר 2008 - וניצלה עד תום את ההפסד של ברצלונה בגרנאדה כדי לפתוח יתרון של שלוש נקודות על פני ריאל מדריד וארבע על פני בארסה. דייגו גודין נגח בדקה ה-40 ודייגו קוסטה כיפר על החמצת הפנדל (השלישי שלו) בדקה ה-66 עם שערו ה-26 העונה כשנותרו שש דקות לסיום. אלא שבמהלך הגול, כאשר גלש והרשית, התנגש החלוץ בקורה ונפגע בברכו. התגובות שלו ושל חבריו לקבוצה הצביעו על פציעה לא נעימה בכלל, אם כי דייגו סימאונה הרגיע בסיום וטען כי מדובר במכה יבשה בלבד. חטאפה, שאיבדה באדום את אנחל לאפיטה שגרם לפנדל, נותרה עם 31 נקודות במקום ה-18, ממנו יורדים בסיום העונה ליגה. אחרי שעלתה לחצי גמר ליגת האלופות, אתלטיקו גם עם שישה ניצחונות ליגה רצופים, במהלכם ספגה שער בודד.

דקה 27: אחרי פתיחה מנומנמת, אתלטיקו יצרה מצב מסוכן ראשון עם כדור חופשי. גבי הגביה והבלם גודין נגח מקרוב למסגרת, אך השוער קודינה מנע מחטאפה ספיגה.

דקה 40: גול! הפעם גודין כבר מצא את הרשת. הבלם נותר ברחבה, עלה מעל השומר שלו והגיע לכדור הארוך של חואנפראן כדי לנגוח בקשת מעל קודינה שיצא רע. שער ליגה שלישי לאורוגוואי, 0:1 לאתלטיקו מדריד.

דקה 45: המשחק התחמם עם עימות בין וייה לאלכסיס, כאשר החלוץ נראה פוגע ללא כדור בבלם חטאפה. אלכסיס הוא זה שספג צהוב.

דקה 54: הצלה גדולה של קורטואה. כדור קרן מצד ימין מצא את הראש של חואן רודריגס, אך השוער הבלגי הגיב מצוין והדף את הכדור שננגח מארבעה מטרים.

דקה 66: החמצת פנדל! לאפיטה תפס ברחבה את מירנדה וקיבל כרטיס אדום בתוספת לפנדל שנשרק לזכות אתלטיקו. דייגו קוסטה יכול היה לכבוש את ה-26 שלו העונה בליגה, אבל קודינה זינק שמאלה והדף היטב. השוער גם עצר את הריבאונד של ראול גרסיה והתוצאה נותרה 0:1.

* זו החמצת פנדל שלישית העונה של דייגו קוסטה, הכי הרבה יחד עם איבן ראקיטיץ' מסביליה.

דקה 84: גול! דייגו קוסטה השיג את שערו ה-26, אבל גם נפצע בצורה קשה ומדאיגה. הברזילאי שהתאזרח בספרד ואמור לייצג אותה במונדיאל, גלש כדי לדחוק פנימה את כדור הרוחב של אדריאן, אך הברך שלו פגעה בצורה חזקה בקורה. פיליפה לואיס תפס את הראש וסימן לספסל לבצע חילוף, 0:2 מדאיג לאתלטיקו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה מה שאוהד חטאפה הכין לקוסטה לפני החמצת הפנדל/מערכת וואלה!, צילום מסך
שחקני אתלטיקו מדריד סביב דייגו קוסטה הפצוע. רויטרס
החברים נלחצו. דייגו קוסטה פצוע/רויטרס

בטיס - סביליה 2:0

כמו בגומלין שמינית גמר הליגה האירופית, סביליה שוב ניצחה את יריבתה העירונית במשחק חוץ. באירופה זה נגמר עם הדחה כואבת בפנדלים, בליגה היא קרבה אותה לירידה נוספת. קווין גמיירו היה כוכב המשחק עם צמד שני רצוף בלה ליגה. החלוץ הצרפתי הבקיע בדקה ה-30 מהנקודה הלבנה אחרי כרטיס אדום שנשלף לעבר חואן קרלוס מבטיס, וסגר עניין שמונה דקות לסיום. סביליה חמישית עם 56 נקודות, בטיס אחרונה עם 22 ומרחק 10 מחוף מבטחים.

ולנסיה - אלצ'ה 1:2
לוולנסיה: פאבלו פיאטי (22), דני פארחו (61). לאלצ'ה: קורו (28)

אספניול - ראיו וייקאנו 2:2
לאספניול: כריסטיאן סטואני (3), דייגו קולוטו (88). לראיו: יאגו פאלקה (43), חואקין לאריביי (50)

קווין גמיירו סביליה חוגג שער. Toni Rodriguez, AP
עוד צמד לאוסף. קווין גמיירו/AP, Toni Rodriguez

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully