וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקלאסיקו המכריע של רונאלדו ומסי

בספרד עוסקים במצ' אפ בין שני הענקים, שלא סיפק את הסחורה מאז 2012. אילו שיאים עומדים בפניהם? המספרים

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד לפני ליאונל מסי שחקן ברצלונה. רויטרס
כרגע, רונאלדו מקדים את מסי כמעט בכל אספקט/רויטרס

רגע לפני אחד ממשחקי הקלאסיקו המכריעים בשנים האחרונות, שייערך הערב (22:00, ישיר בספורט 5), בספרד ממשיכים לעסוק במצ' אפים המרתקים במשחק, ובראשם, כמובן, זה שבין כריסטיאנו רונאלדו וליאונל מסי. השניים לא סיפקו הצגה משכנעת בקלאסיקו מאז ה-7 באוקטובר 2012, אז שניהם כבשו ב-2:2 בקמפ נואו, וכעת הציפיות מן הסתם מכל אחד מהם נוסקות לשמיים.

CR7 מציג יכולת טובה יותר העונה. הוא כבש 25 שערים ב-24 משחקי ליגה, לעומת 18 ב-21 משחקים של הפרעוש. רונאלדו כובש בכל 84 דקות, לעומת מסי, שכובש בכל 89. לעומת זאת, הארגנטינאי בישל 9 פעמים לעומת 7 של רונאלדו, וגם כבש יותר שערים מתחילת 2014, עם 17 לעומת 14.

אם מסי יכבוש, אגב, הוא יחלוף על פני אלפרדו די סטפנו האגדי ויהפוך לשיאן הכיבושים במשחקי קלאסיקו. נכון לעכשיו, שניהם עומדים על 18 שערים. כבר כעת מסי עקף את כולם במספר השערים בהם היה מעורב באופן ישיר בקלאסיקו, כשלצד 18 הכיבושים שלו, הוא גם בישל 11 שערים. כל זה, אגב, ב-26 משחקים בסך הכל.

ורונאלדו? גם הוא מכוון לשיאים חדשים. הוא כבש שער בכל אחד משבעת המשחקים האחרונים, ואם יכבוש בקלאסיקו, הוא ישווה את שיאו האישי בכיבוש במשחקים רצופים, שעומד על 8 והושג בין אוקטובר לדצמבר 2013.

מי מהם יחגוג בסופו של הערב?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully