וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאיא טורה: "זה היה השער היפה ביותר בקריירה שלי"

קשר סיטי התמוגג מהבומבה שלו בגמר גביע הליגה. קומפני: "אנחנו רעבים לעוד תארים". וגם: פליטת הפה המביכה של פלגריני

מנצ'סטר סיטי קטפה אתמול (ראשון) את התואר הראשון שלה העונה כשגברה 1:3 על סנדרלנד בגמר גביע הליגה, והעניקה למאמנה מנואל פלגריני תואר ראשון באירופה מאז שהגיע מריבר פלייט לויאריאל ב-2004. התכולים נקלעו לפיגור מפתיע בוומבלי בדקה העשירית משער של פאביו בוריני, אבל הגיבו עם שני שערים יפים במיוחד - בומבה מסובבת מ-30 מטר לחיבורים של יאיא טורה בדקה ה-56, ובעיטה נפלאה של סמיר נאסרי כעבור שתי דקות, וחסוס נבאס חתם את התוצאה בתוספת הזמן.

"אני חושב שזה השער היפה ביותר בקריירה שלי", אמר טורה. "הוא גם הגיע במשחק חשוב, בו היינו צריכים לנצח. משחק גמר הוא תמיד מעמד שצריך ליהנות ממנו, אבל גם לדעת איך לנצח בו". הקפטן וינסנט קומפני הוסיף: "מבחינתי זה האיצטדיון הטוב באירופה, אולי בעולם, ולהניף כאן גביע זה משהו מיוחד. אנחנו אף פעם לא לוקחים כלום כמובן מאליו, ואנחנו נהנים מכל רגע כזה. עכשיו אני חושב שאנחנו צריכים להיות רעבים לעוד תארים".

יאיא טורה, מנצ'סטר סיטי, פאבלו סבאלטה. Michael Regan, GettyImages
"צריך לדעת לנצח בגמרים". יאיא טורה/GettyImages, Michael Regan

"סיטי סימנה 'וי' באופן מרשים על התואר ה-12 בהיסטוריה שלה", כתב הפרשן פול הייוורד מ-'טלגרף'. "חשוב מכך, זה היה התואר הראשון של המהנדס הצ'יליאני שהגיע כדי להרגיע את העצבים של השחקנים אחרי האנטגוניזם שעורר שם מאנצ'יני ולהסתער על הכדורגל האנגלי. המשחק הזה הוכרע בזכות לבבות גדולים לא פחות מארנקים גדולים".

ובתוך החגיגות היה גם רגע מביך קטן, עליו היה חתום פלגריני. המאמן הצ'יליאני התראיין בסיום ל-BBC ונשאל על ההתמודדות עם הלחץ שבמעמדי גמר, והשיב בפליטת פה שבוודאי לא התקבלה בעין יפה אצל אוהדי קבוצתו: "אני אוהב את הלחץ שבאימון קבוצה גדולה כמו מנצ'סטר יונייטד...".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully