וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנואל פלגריני: "כבשנו כמה שערים יפים מאוד"

מנג'ר מנצ'סטר סיטי היה מרוצה מהביצועים בדרך לזכייה בגביע הליגה מול סנדרלנד, נאסרי: "אפשר לעשות עונה פנטסטית". פוייט: "אני מאוד גאה בשחקנים שלי"

וינסנט קומפני אדין דז'קו שחקני מנצ'סטר סיטי. מתוך חשבון הטוויטר של וינסנט קומפני, צילום מסך
סיטי ממשיכה לחגוג/צילום מסך, מתוך חשבון הטוויטר של וינסנט קומפני

פאביו בוריני עוד הספיק להדהים את מנצ'סטר סיטי בדקה העשירית של גמר גביע הליגה האנגלי שנערך היום (ראשון), אבל התכולים לא נבהלו במיוחד. יאיא טורה השווה באחד משערי העונה, פצצה מ-30 מטרים לחיבורים ושתי דקות לאחר מכן, בדקה ה-56, סמיר נאסרי קבע מהפך בשער גדול משלו. חסוס נבאס השלים בדקה האחרונה ועם 1:3 גרפה סיטי את גביע הליגה השלישי בתולדותיה והראשון מאז 1976.

המנג'ר מנואל פלגריני סיכם: "היה חשוב שנישאר רגועים למרות שהיינו בפיגור שער במחצית. מה שקרה לנו בגמר הגביע האחרון נשאר בראש של השחקנים במחצית הראשונה, אבל חשוב שנשארנו נאמנים זה לזה. כבשנו כמה שערים מאוד יפים".

סמיר נאסרי הוסיף: "הניצחון הזה נותן לנו הרבה ביטחון, התואר חשוב לנו מאוד. אפשר לעשות עונה פנטסטית, עוד יש לנו את הליגה והגביע. צריך להישאר בפוקוס".

גאס פוייט, מנג'ר סנדרלנד, אמר: "אני עצוב ואני שונא את זה, אבל אני מלא גאווה בקבוצה שלי. עשינו כל מה שאפשר וצריך לשמוח מכך. עכשיו זה תלוי בי ואני צריך לנצל את המצב הזה בדרך הטובה ביותר. לא נחפש תירוצים, אני לא אוהב את זה. הכול היה צריך להיות מושלם כדי שננצח וזה לא קרה".

סיטי ניצחה 1:3 את סנדרלנד וזכתה בגביע הליגה

מנואל פלגריני, מנצ'סטר סיטי. Michael Regan, GettyImages
רגע מתוק. פלגריני/GettyImages, Michael Regan

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully