וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן עם יתרון שיא של 19 נקודות בפסגה

הבווארים הביסו 0:4 את האנובר, ציינו ניצחון ליגה 14 רצוף וקבעו שיא ל-22 מחזורים. מולר (2), טיאגו ומנדז'וקיץ' כבשו

שחקני באיירן מינכן חוגגים שער. GettyImages
ללא תחרות. שחקני באיירן חוגגים/GettyImages

המחזור ה-22 בבונדסליגה ננעל היום (ראשון) עם עוד הצגה של באיירן מינכן, שמחצה 0:4 בחוץ את האנובר בניצחונה ה-14 ברציפות בליגה. באיירן רשמה שיא נוסף כאשר הגדילה את יתרונה בפסגה ל-19 נקודות - הכי הרבה שידעה הבונדסליגה בשלב זה של העונה. פרנקפורט ו-ורדר ברמן שנפגשו לקרב תחתית נפרדו ב-0:0.

תומאס מולר באיירן מינכן חוגג שער. GettyImages
לא פתח נגד ארסנל, הערב כבש צמד. תומאס מולר/GettyImages

האנובר - באיירן מינכן 4:0

ניצחון ליגה 14 ברציפות לאלופת אירופה הדורסנית, שמובילה את הבונדסליגה עם פער נדיר של 19 נקודות. טום שטארקה החליף בין הקורות את מנואל נוייר ובסטיאן שווינשטייגר פתח לראשונה אחרי שלושה חודשים, אבל גם אחרי השינויים הללו להאנובר לא באמת היה מה להציע במשחק הזה. בדקה ה-25 כבש תומאס מולר את הראשון, בנגיחה אחרי הגבהה של ראפיניה מצד ימין. רון רוברט צילר רשם שתי הצלות טובות, אבל בדקה ה-34 שווינשטייגר הקפיץ לרחבה לעבר טיאגו אלקנטרה שהשתלט וירה פנימה בשמאל את שער הליגה השני שלו. השער השלישי של באיירן הגיע אחרי מבצע קבוצתי מבריק בדקה ה-59: דויד אלאבה העביר משמאל, מריו מנדז'וקיץ' השאיר בעקב ומולר השלים צמד אישי. החלוץ הקרואטי תוגמל על האסיסט היפה בחלוף שבע דקות, כאשר ראפיניה רשם בישול שני ומנדז'וקיץ' נגח פנימה. מחזור שני ברציפות שבאיירן כובשת רביעייה. אין לה תחרות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
נילס פטרסן שחקן ורדר ברמן מול סבסטיאן יונג שחקן פרנקפורט. GettyImages
לא עוזר לאף אחת מהן. פטרסן ויונג/GettyImages

פרנקפורט - ורדר ברמן 0:0

ורדר ברמן שממשיכה לשקוע בתחתית ולא ניצחה מאז ה-21 בדצמבר רשמה עוד תוצאה רעה מבחינתה שגרמה לה לרדת למקום ה-14 בפער של שלוש נקודות בלבד מהמקום שמוביל למבחנים בסוף העונה. פרנקפורט שדווקא נמצאת במגמת שיפור בשבועות האחרונים רושמת משחק שני ברציפות ללא ניצחון. המארחים היו הרבה יותר מסוכנים במהלך המשחק עם 21 איומים על השער לעומת שלושה איומים בלבד של ברמן, וגם העובדה שהאורחים נותרו בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-34 בעקבות הרחקתו של פליקס קרוס לא הצליחה לעזור לקבוצה של ארמין פה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully