וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ניצחונות לארסנל, צ'לסי, יונייטד סיטי

ז'ירו חגג צמד ב-1:4 של התותחנים על סנדרלנד, סיטי (מול סטוק) וצ'לסי (מול אברטון) ניצלו עם 0:1 קטן, פאלאס-יונייטד 2:0

שחקני ארסנל לורן קוסיילני, אוליבר ז'ירו, פר מרטסקר חוגגים. GettyImages
חזרו לחגוג, ז'ירו וקוסיילני חוגגים על סנדרלנד/GettyImages

אחרי שבוע אחד של מנוחה לטובת משחקי הגביע, הפרמיירליג חזרה עם מאבקי צמרת מסקרנים. צ'לסי ואברטון היו הראשונות לשחק והבלוז השיגו 0:1 דרמטי שהבטיח להם את המקום הראשון לפחות לשבוע נוסף. ארסנל התאוששה מההפסד לבאיירן בליגת האלופת והוציאה את כל העצבים על סנדרלנד עם 1:4 מרהיב, בעוד מנצ'סטר סיטי המשיכה לחרוק, אך שברה רצף של שני משחקים ללא ניצחון עם 0:1 דחוק במיוחד על סטוק. מנצ'סטר יונייטד סגרה את משחקי השבת והתאוששה סוף סוף, אחרי 0:2 על קריסטל פאלאס משערים של רובין ואן פרסי ו-ויין רוני.

צ'לסי - אברטון 0:1

הבלוז חיכו 93 דקות ארוכות כדי לכבוש, והסבלנות השתלמה. שלוש דקות בתוך תוספת הזמן פרנק למפארד הגביה כדור חופשי, ג'ון טרי לא הצליח להגיע, אבל הפריע לטים הווארד שדחק לשערו הוא. באנגליה זקפו את השער לזכות למפארד, אבל מה זה משנה מי כבש? העיקר מבחינת המקומיים הוא הבטחת הפסגה לשבוע נוסף. לפני כן התקיים משחק שקול כמעט לכל אורכו, אבל לחץ של המארחת לקראת הסיום הניב ניצחון. זה היה משחק ליגה 74 ברציפות של צ'לסי ללא הפסד בית תחת ז'וזה מוריניו - הפורטוגלי מעולם לא הפסיד בסטמפורד ברידג' כמאמן הבלוז במשחק פרמיירליג..

שחקני צ'לסי, ג'ון טרי, פרנק למפארד. GettyImages
בעיטה חופשית שהניבה ניצחון. למפארד וטרי חוגגים/GettyImages

ארסנל - סנדרלנד 1:4

שלושה ימים בלבד לאחר המכה שספגה בליגת האלופות מבאיירן מינכן, התאוששה הערב הקבוצה של ונגר, כשהתעללה באורחים האומללים. התותחנים לא הותירו סיכוי לסנדרלנד, והחלו בחגיגה כבר אחרי חמש דקות: וילשייר שלח כדור עומק מצויין לז'ירו שמול השוער לא התבלבל וכבש את הראשון. בדקה ה-31 קיבל הצרפתי מתנה מוורגיני שסידר לז'ירו אחד על אחד קליל מול השוער, בדרך לצמד. שלוש דקות לפני סיום המחצית הגיע המהלך היפה של המשחק, כשרצף מסירות מרהיב של התותחנים הסתיים בדאבל פס נהדר של ז'ירו והסתיים בתומש רוזיקי שהקפיץ מעל מאנונה לרשת.

וגריני המשך את המשחק המסויט שלו, כשכמעט וכבש לשערו שלו, והכדור ששפשף את הקורה והלך לקרן, הפך לשער כמה שניות מאוחר יותר, כשלורן קוסיילני נגח את הקרן פנימה. עד לסיום הספיקה סנדרלנד רק לצמק, כשהדיפה לא טובה של שוער ארסנל הגיעה לג'אקריני, שירה מ-20 מטרים כדור נפלא פנימה.

ארשבין החדש? מה עובר על מסוט אוזיל

שחקן ארסנל, אוליבייה ז'ירו. AP
צמד ובישול. ז'ירו/AP

מנצ'סטר סיטי - סטוק סיטי 0:1

היכולת החלשה של סיטי במחזורים האחרונים, שנגררה גם אל המפגש הראשון של הקבוצה מול ברצלונה בליגת האלופות, נמשכה גם הערב, אבל למזלם של התכולים, הפעם זה הסתיים בניצחון. סיטי הציגה מחצית ראשונה חלשה מאוד, ולא הצליחה לשבור את ההגנה של סטוק, ששמרה היטב על השער.

בדקה ה-40 הגיעה הזדמנות טובה של המארחים כשטורה קיבל מנגרדו בחזרה את הכדור מול השער, אבל הפגיז מעל למסגרת. הסבל האיטי של אוהדי סיטי נמשך גם במחצית השנייה, עד שהגיעה הדקה ה-70. קולרוב שלח כדור רוחב נהדר אל הרחבה, וטורה דחק בנגיעה אלגנטית אל הרשת. שלוש דקות לאחר מכן היה חייב דז'קו לכבוש את השני כשקיבל כדור שני מטרים מול שער ריק, אבל הכדור לא התלבש לו, והחלוץ המתוסכל הוציא את זעמו בבעיטה בקורה. המארחים כמעט ושילמו על כך ביוקר, כשעמוק בתוך תוספת הזמן היתה קרובה סטוק להשוות, אך הבעיטה איירלנד, שמונה מטרים מהשער שרקה ליד הקורה והלכה החוצה.

שחקן מנצ'סטר סיטי יאיא טורה חוגג. GettyImages
הוציא אותם מהרצף הבעייתי. טורה/GettyImages

קריסטל פאלאס - מנצ'סטר יונייטד 2:0

להתמודדות הזו יונייטד הגיעה עם ניצחון אחד בלבד בששת משחקיה האחרונים, אך אחרי 45 דקות מאכזבות נוספות, סוף סוף שבו שחקניו של דייויד מויס למצוא את הרשת ולחגוג. בדקה ה-61 הכשיל מרואן שמאק את פטריס אברה ברחבה, ואפשר לרובין ואן פרסי לבעוט פנימה ולקבוע 0:1. בדקה ה-68 שוב היה זה אברה, שפרץ משמאל והעביר כדור רוחב אותו המשיך ויין רוני בנגיעה אחת הישר אל החיבורים וחגג בגדול, 24 שעות אחרי החוזה החדש והמפלצתי עליו חתם. שלוש דקות לאחר מכן כמעט השלים ואן פרסי צמד אך נעצר על ידי המשקוף.

בסופו של דבר השיגה יונייטד את שלוש הנקודות ועקפה את אברטון בדרך למקום השישי, חמש נקודות פחות מטוטנהאם שבמקום החמישי ושמונה פחות מליברפול שבמקום הרביעי המוליך למוקדמות ליגת האלופות. יכול להיות שמויס מסוגל להציל את העונה הזו? את התשובה נקבל עוד כשבוע וחצי, עם הדרבי הגדול של מנצ'סטר.

שחקני מנצ'סטר יונייטד רובין ואן פרסי, ויין רוני. GettyImages
סוף סוף אפשר לחייך. ואן פרסי ורוני/GettyImages

משחקים נוספים:

קרדיף - האל סיטי 4:0
להאל סיטי: טוד האדלסטון (18), ניקיצ'ה יילאביץ' (38 ו-57) וג'ייק ליבמור (67)

ווסט ברומיץ' - פולהאם 1:1
לווסט ברומיץ': מאטיי וידרה (86). לפולהאם: אשקן דג'גה (28)

ווסטהאם - סאות'המפטון 1:3
לווסטהאם: מת'יו ג'רביס (20), קרלטון קול (23), קווין נולן (71). לסאות'המפטון: מיה יושידה (8)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully