וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה אירופית: זלצבורג חגגה על אייאקס, ניצחון ליובנטוס

האוסטרים הדהימו עם 0:3 בהולנד במפגש בו תצא יריבת מכבי הבאה (אם תעלה). 0:2 ליובה על טרבזונספור, הפסד לטוטנהאם

פאבלו אוסבלדו שחקן יובנטוס מול דידייה זוקורה שחקן טרבזונספור. רויטרס
שער בכורה ביובנטוס. פאבלו אוסבאלדו/רויטרס

אחרי פגרה ארוכה הליגה האירופית חזרה היום (חמישי) לפעילות עם שלב 32 הגדולות, כשפרט למשחקה של מכבי תל אביב מול באזל נערכו עוד 15 משחקים. אם מכבי תעבור את באזל היא תפגוש ככל הנראה את זלצבורג האוסטרית שפירקה במשחק החוץ שלה את אייאקס במשחק שבו ג'ונתן סוריאנו כבש שער מדהים מחצי מגרש. אחרי שהודחה מליגת האלופות, יובנטוס הפייבוריטית הגדולה פתחה את דרכה במפעל עם ניצחון ביתי 0:2 מול טרבזונספור. ללא ביברס נאתכו שלא מורשה לשחק במפעל, פאוק סלוניקי הפסידה בביתה 1:0 לבנפיקה. הפתעה נפלה באוקראינה שם ניצחה דנייפרו 0:1 את טוטנהאם. במשחק שנערך בקפריסין בשל המצב הבטחוני באוקראינה, ניצחה ולנסיה 0:2 את דינמו קייב, סוונסי ונאפולי נפרדו ב-0:0 חלש.

אוהדי דינמו קייב מוחים במהלך המשחק מול ולנסיה. GettyImages
מחו בקפריסין. אוהדי דינמו קייב/GettyImages

דניפרו - טוטנהאם 0:1

בצל המהומות באוקראינה, יום האבל הלאומי שהוכרז ואזהרת המסע שפורסמה באנגליה, המשחק הזה נערך בכל זאת בדניפרופטרובסק וסיפק מיני הפתעה עם ניצחון של האוקראינים היומרנים. חואנדה ראמוס, שפוטר מטוטנהאם אחרי שמונה חודשים בלבד ב-2008 השיג ניצחון יוקרתי מול האקסית. יבן קונופליאנקה כבש את שער הניצחון בפנדל בדקה ה-81 אחרי הכשלה של ורטונגן ברחבה על מתיאוס. האוקראינים ינסו לשמור על היתרון השברירי בוויט הארט ליין אך המשימה שלהם צפויה להיות קשה הרבה יותר בלונדון.

יובנטוס - טרבזונספור 0:2

אחרי שהודחה במפתיע מליגת האלופות על ידי גלאטסראיי, יובנטוס הפכה להיות הפייבוריטית הגדולה של הליגה האירופית והיא פתחה את הקמפיין הזה עם ניצחון דחוק ולא מרשים על הטורקים. קונטה לא זילזל במשחק הזה ועלה בהרכב חזק מאוד עם פירלו, פוגבה וטבס אבל מי שהתכבד בשער הראשון היה לא אחר מאשר פאבלו אוסבלדו, חלוץ נבחרת איטליה שהצטרף בינואר מסאות'המפטון וכבש שער בכורה במדי הגברת הזקנה אחרי שקיבל כדור עומק ונותר בלתי מכוסה ומקרוב גלגל לרשת. בדקה ה-90 קבע פול פוגבה את תוצאת הסיום אחרי שקיבל כדור מטבס ומתוך הרחבה בעט כדור מסובב לחיבורים. האיטלקים ינסו לשמור על היתרון השברירי בטורקיה, טרבזונספור תנסה להדהים בגומלין.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אדוארדו וארגאס שחקן ולנסיה חוגג. GettyImages
שער ששווה עליה. אדוארדו ורגאס חוגג עם שחקני ולנסיה/GettyImages

דינמו קייב - ולנסיה 2:0

בשל המצב הבטחוני הקשה באוקראינה, המשחק הזה הועבר לקפריסין וללא יתרון ביתיות מול קבוצה ספרדית חזקה, קייב נחלה הפסד מאכזב שהיא תתקשה למחוק אותו במסטאייה הביתי של העטלפים. 79 דקות החזיקה מעמד קייב עד שאדוארדו ורגאס כבש בנגיחה אחרי כדור קרן של דניאל פארחו. עמוק בתוספת הזמן קבע פגולי את תוצאת הסיום אחרי שקיבל כדור מצד ימין ובעט כדור שפגע בבלם קייב והטעה את השוער בדרך לרשת. ולנסיה כעת פייבוריטית גדולה להמשיך לשלב הבא, קייב תתרכז במאבקי הצמרת שלה בליגה המקומית.

פאוק סלוניקי - בנפיקה 1:0

ביברס נאתכו לא יכול לעזור ליוונים באירופה, שכן הוא כבר שיחק בליגה האירופית עם רובין קאזאן ומול יריבה סופר חזקה, פאוק סלוניקי נחלה הפסד ביתי שמפחית מאוד את סיכוייה להעפיל לשמינית הגמר. הנשרים שיחקו בהרכב חסר מאוד אבל גם בלי הכוכבים הגדולים הצליחו לנצח בזכות שער של לימה. הברזילאי קיבל כדור ברחבה מדוריצ'יץ ובנגיעה מהאוויר בעט לחיבורים.

ג'ונתן סוריאנו שחקן זלצבורג חוגג. GettyImages
איזה גול. סוריאנו חוגג מול אייאקס/GettyImages

סוונסי - נאפולי 0:0

אחד המשחקים המרתקים בשלב זה נערך בליברטי סטדיום, אבל כגודל הציפיות גודל האכזבות. ראפה בניטס שחזר לאנגליה הציב את ההרכב הכי חזק שלו עם היגואין, האמשיק, קאייחון ואינסינייה אבל הוולשים עמדו בפרץ והשיגו תיקו שספק אם יספיק להם במשחק הגומלין בשבוע הבא בסאו פאולו הביתי.

אייאקס - זלצבורג 3:0

אוהדי מכבי תל אביב ובאזל פזלו למשחק באמסטרדם ארינה, ממנו תצא היריבה הבאה של המנצחת במפגש בין אלופות ישראל ושוויץ ואם לא יקרה נס זו תהיה זלצבורג האוסטרית שהדהימה את אלופת הולנד באמסטרדאם ארינה. כבר בדקה ה-14 כבר ג'ונתן סוריאנו הלוהט את השער הראשון בבעיטת עונשין מ-11 מטרים, סיידו מאנה הכפיל מקרוב בדקה ה-21 אבל הגול של המשחק ושל המחזור כולו היה שייך ללא ספק לסוריאנו שבדקה ה-35 חטף כדור במרכז המגרש ומטווח אדיר של 50 מטרים הקשית כדור מעל יאספר סילסן שוער אייאקס. ההולנדים יזדקקו לנס כדי להעפיל לשלב הבא, זלצבורג כבר יכולה לעשות סקאוטינג על מכבי ובאזל.

נייתן דאייר שחקן סוונסי מול מארק האמשיק שחקן נאפולי. GettyImages
מאבק צמוד. האמשיק מאחורי ניית'ן דאייר/GettyImages

משחקים נוספים

אנז'י מחצ'קאלה - גנק 0:0

צ'רנומורץ - ליון 0:0

אסביירג - פיורנטינה 3:1
לאסביירג: מרטין פוסיץ' (10). לפיורנטינה: אלסנדרו מאטרי (9), ג'וזיפ איליצ'יץ (15), אלברטו אקווילאני (37, בפנדל).

סלובן ליברץ - אלקמאר 1:0
לאלקמאר: ניק ויירחובר (89).

בטיס - קאזאן 1:1
לבטיס: דידאק ווילה (3), לקאזאן: רומן ארמנקו (74, בפנדל).

לאציו - לודוגורץ 1:0
ללודוגורץ: רומן בז'ג'יאק (45).

מאריבור - סביליה 2:2
למאריבור: מרקוס טבארס (33), דארה ורשיץ' (81). לסביליה: קווין גמיירו (47), פדריקו פאציו (72).

ויקטוריה פלזן - שחטאר דונייצק 1:1
לפלזן: סטאניסלב טצ'ל (62). לשחטאר: לואיס אדריאנו :64).

פורטו - פרנקפורט 2:2
לפורטו: ריקרדו קווארסמה (44), סילבסטרה וארלה (68). לפרנקפורט: ז'וסלו (72), אלכס סנדרו (77, עצמי).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully