וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליארי: עוזר המאמן שילם את מחיר הבגידה

נאמנות איטלקית: פולגה רצה להחליף את המאמן לופס שמעמדו התערער, אך הנשיא התחרט, המאמן נשאר והעוזר נזרק

דייגו לופס מאמן קליארי (משמאל) עם עוזרו איבו פולגה. Enrico Locci, GettyImages
הפך מהמועמד המוביל לאימון קליארי - למובטל. איבו פולגה, עומד מימין, לצד המאמן דייגו לופס/GettyImages, Enrico Locci

מעמד המאמנים בליגה האיטלקית, בעיקר בקבוצות הקטנות, אף פעם לא היה מזהיר. פיטורים על ימין ועל שמאל הם דבר שבשגרה, אבל בקליארי, לפחות כרגע, מי ששילם את המחיר הוא דווקא עוזר המאמן, שניסה לדחוף עצמו לתפקיד המאמן הראשי ונותר קירח מכאן ומכאן.

חמישה הפסדים בששת המחזורים האחרונים קרבו את קליארי עד כדי חמש נקודות בלבד מהקו האדום. דייגו לופס האורוגוואי, ששירת נאמנה את הקבוצה כבלם מ-1998 עד 2010, תפס את תפקיד המאמן בשנה שעברה, רק אחרי שקיבל תעודת פרו והחליף עמדות באופן מוזר עם איבו פולגה, שעמד על הקווים במשך מספר חודשים ובן רגע הפך לעוזר. לופס היה על סף פיטורים השבוע, בעקבות ההפסד הביתי 2:1 לליבורנו, כאשר במקביל עוזרו "הנאמן" פולגה חתר תחתיו והביע פומבית את רצונו להחליפו.

פולגה אכן היה הבוקר (שלישי) המועמד המוביל לקבל את התפקיד, אלא שהנשיא מאסימו צ'לינו, שהשתלט לאחרונה על לידס יונייטד, שינה את דעתו ברגע האחרון. בניגוד לכל התחזיות, הוא בחר בסופו של דבר לגבות את לופס ולהשאירו בקליארי. האורוגוואי כמובן לא סלח על ניסיון הבגידה של פולגה וביקש מהמועדון להיפרד ממנו. הערב, קליארי אכן פרסמה הודעה רשמית, לפיה עוזר המאמן פולגה שוחרר מתפקידו.

  • עוד באותו נושא:
  • קליארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully