וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חואן מאטה: "מרגיש שהכדורגל מתאכזר אלינו"

מנצ'סטר יונייטד שוב אכזבה ב-2:2 מול פולהאם, חואן מאטה טוען ש"זה מתסכל, המזל לא לצדנו", מויס: "זה הכי גרוע שיש"

חואן מאטה שחקן מנצ'סטר יונייטד מאוכזב. GettyImages
מתסכל. מאטה/GettyImages

מאמן מנצ'סטר יונייטד דייויד מויס הודה ששער השוויון שספגה קבוצתו בתוספת הזמן מול פולהאם (2:2) היה "הכי גרוע שיש", כשקבוצתו השלימה משחק 13 ללא ניצחון מתוך 25 מחזורים. יונייטד, שבשנה שעברה בשלב הזה הייתה עם 21 נקודות יותר, רחוקה 9 נקודות מליברפול שבמקום הרביעי, במרדף על מקום בליגת האלופות.

מויס הודה ש"זה היה ככה לאורך כל העונה, זה היה הכי גרוע שיש". אומנם יונייטד שלטה לחלוטין במגרש, רשמה 75 אחוזי החזקה בכדור, והעבירה 81 כדורי רוחב לרחבה - הכי הרבה לקבוצת פרמיירליג מאז 2006. הבעיה: רק 18 הגיעו ליעדן.

יונייטד פיגרה 1:0 מול האחרונה בטבלה, הצליחה להפוך ל-1:2, אבל האלופה לא הצליחה לשמור על היתרון מול פולהאם המקרטעת, שהפסידה בארבעת משחקיה האחרונים. הקבוצה של מויס ספגה את עשרה הפסדים העונה, חמישה מהם בבית, ורשמה רק שלושה ניצחונות בתשעת משחקיה ב-2014.

מויס ציין שהשחקנים "כואבים" את המצב, וציין ש"הייתה רק קבוצה אחת על המגרש, וזו יונייטד. לא יודע אם יכולנו לעשות יותר. אולי לא התגוננו מספיק טוב כמה פעמים, ואולי יכולנו לנצל עוד כמה הזדמנויות, אבל שלטנו לחלוטין, והיינו חייבים לנצח". סטיב סידוול העלה את פולהאם ליתרון, ואן פרסי וקאריק הפכו, אבל דארן בנט השווה בתוספת הזמן בדקה ה-94. "היו לנו כמות בלתי תיאמן של הזדמנויות", אמר מויס, "אין לי מושג איך לא ניצחנו".

ביום רביעי יונייטד תתארח בלונדון למפגש מול ארסנל, שירדה למקום השני. חואן מאטה, הרכש החדש, פנה לאוהדי הקבוצה בפייסבוק וכתב: "לא קל לכתוב השבוע, זה היה מתסכל מאוד. באמת, אני מרגיש שהכדורגל מתאכזר אלינו. התיקו נראה בלתי אפשרי כשמסתכלים על הסטטיסטיקה, ואחרי שחזרנו מהפיגור, זה כואב אפילו יותר. נראה שהמזל לא לצדנו, אבל אני לא אוהב לתרץ.

"חייבים לשפר את הסיומת שלנו מול השער, כי יכולנו לכבוש יותר. אם יש משהו שאפשר לסמוך עליו, זה שהשחקנים ישחקו עם תשוקה והקרבה. נלחמנו עד הסוף. הדרך היחידה להמשיך היא להישאר ביחד".

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד דייויס מויס. GettyImages
מתסכל. מויס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully