וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: 19 דקות לבן בסט בתיקו של טולוז

במשחק שפתח את המחזור ה-24, סיימה טולוז ב-0:0 ביתי מול סנט אטיין. דן מורי לא שותף ב-0:0 של ויטסה נגד דן האג

עדן בן בסט שחקן טולוז. GettyImages
הפסד בודד בעשרה מחזורים לטולוז. בן בסט/GettyImages

החלוץ הישראלי עדן בן בסט שותף ל-19 דקות הערב (שישי) במשחק שפתח את המחזור ה-24 בצרפת, ובו סיימה טולוז ב-0:0 ביתי מול סנט אטיין החזקה. בן בסט החליף בדקה ה-71 את יאסם בן יידר, אך לא הצליח לעזור לקבוצתו למצוא את הרשת של האורחים, שההגנה המצוינת שלהם שמרה על שער נקי בפעם ה-12 בליגה העונה (שנייה רק ל-14 המשחקים ללא ספיגה של וינסנט אניימה וליל).

בעקבות הנקודה, סנט אטיין טיפסה, לפחות עד להשלמת משחקה של ליל, אל המקום השלישי עם 41 נקודות במאזנה. לטולוז יש 30 נקודות מתוך 23 משחקים והיא במקום ה-12 לאחר המשחק הערב. זה היה משחקה הרביעי ברציפות ללא ניצחון בכל המסגרות, אולם מנגד, היא הפסידה רק פעם אחת בעשרת מחזורי הליגה האחרונים.

* ויטסה ארנהם סיימה רק ב-0:0 ביתי מול דן האג האחרונה בטבלה, דן מורי ישב על הספסל לאורך 90 הדקות. בעקבות התיקו, ויטסה איבדה גובה במאבק האליפות מול אייאקס וטוונטה.

* במשחק בודד שהוציא לדרך את המחזור ה-23 בספרד התרחקה אספניול כמעט סופית מהתחתית אחרי 0:1 ביתי על גרנאדה. הקטור מורנו כבש בנגיחה את השער היחיד במשחק (79) והמארחת ניצחה למרות שהחל מהדקה ה-30 שיחקה בעשרה שחקנים לאחר הרחקתו של המגן השמאלי ויקטור אלבארס.

לעמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully