וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהלך המפתיע של ארסנל: קים קלסטרום חתם

הקשר השבדי הגיע כמושאל מספרטק מוסקבה, בעקבות פציעתו של ראמזי: "מאוד מרוצה". ונגר: "קשר מנוסה עם יכולת מוכחת"

קשר ארסנל קים קלסטרום. חשבון הטוויטר של ארסנל, צילום מסך
מהלך מפתיע. קים קלסטרום/צילום מסך, חשבון הטוויטר של ארסנל

ארסן ונגר אמר במהלך השבוע כי לא יבצע רכש בינואר, אך בסופו של דבר האוהדים זכו לקבל שחקן חדש. זה לא מירקו ווצ'יניץ' שכבר התכונן לבדיקות רפואיות וגם לא מירוסלב קלוזה שהיה מועמד של הרגע האחרון או סלומון קאלו, אלא דווקא קים קלסטרום. הקשר השבדי השלים הערב (שישי) את המעבר המפתיע בהשאלה לארסנל, אליה הגיע מספרטק מוסקבה הרוסית.

ונגר לחץ על צירופו של קלסטרום בן ה-31, בעקבות פציעתו של ארון ראמזי, שעלול להיעדר בין חודש וחצי לחודשיים. גם מתיו פלאמיני הצרפתי מורחק לשלושה משחקים בגלל האדום שקיבל מול סאות'המפטון וג'ק ווילשר סובל מפציעה חוזרת, כך שהצורך בקשר נוסף שיכול לאייש מספר עמדות היה ברור.

קלסטרום, שרשם במהלך הקריירה 98 הופעות במדי נבחרת שבדיה וכבש 16 שערים, החל את הקריירה בהאקן וממנה התקדם לדיורגארדן, איתה זכה פעמיים באליפות. הוא עזב את ארצו לראשונה ב-2004 לטובת חוזה בראן הצרפתית, ואחרי שנתיים נרכש על ידי ליון, במדיה שיחק עד קיץ 2012. ספרטק מוסקבה הייתה קבוצתו הבאה, אבל ברוסיה הוא לא התאקלם וכעת יזכה להזדמנות ראשונה באנגליה וגם יוכל לחזור לליגת האלופות.

ארסן ונגר הגיב על ההחתמה ואמר לאתר הרשמי: "קלסטרום הוא שחקן עם המון ניסיון, קשר עם יכולת מוכחת ברמה הבינלאומית. אנחנו מברכים אותו על הצטרפותו לארסנל".

הקשר עצמו הוסיף: "ארסנל זה מועדון מדהים עם הרבה שחקנים גדולים ומאמן שהצליח תקופה ארוכה. אני מאוד מרוצה להגיע לכאן ומחכה ללמוד כמה שאפשר. הגעתי כדי לתת את הכול עבור ארסנל ולעזור לקבוצה להשיג תוצאות טובות בחלק האחרון של העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully