וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלגריני: "העברה כמו של מאטה לא צריכה לקרות בינואר"

עסקת הענק עוד רגע נסגרת, אולם לא כולם מרוצים. ונגר: "אולי צריך לשנות את החוקים". מוריניו: "הוא מתלונן, כמו תמיד"

חואן מאטה שחקן צ'לסי. AP
כל אנגליה עוסקת בהעברה המרתקת. מאטה/AP

העסקה הגדולה של החורף באנגליה כבר סגורה: אפילו ז'וזה מוריניו אישר הערב (שישי) כי חואן מאטה יעבור בזמן הקרוב מצ'לסי למנצ'סטר יונייטד תמורת כ-45 מיליון יורו. ברשת BBC מדווחים כי החתימה הרשמית תתבצע רק ביום שני או שלישי, אלא שבעוד השדים האדומים מתרגשים מהגעתו של הקשר הספרדי המצוין, שאר קבוצות העילית של הפרמיירליג הרבה פחות נלהבות.

ארסן ונגר, למשל, כועס משום שארסנל שלו צריכה לפגוש את מנצ'סטר יונייטד העונה. "אולי צריך לשנות את החוקים לטובת עוד קצת הגינות", אמר המנג'ר הצרפתי. "המעבר הזה פותח שאלות לגבי התאריכים של חלון ההעברות. יש קבוצות שכבר שיחקו אחת מול השניה פעמיים העונה, ויש שלא". יש לציין שבשנה שעברה, הציע ונגר להגביל את חלון ההעברות של ינואר, ולאפשר לכל קבוצה להחתים רק שני שחקנים בחורף.

מוריניו לא חיכה זמן רב כדי להגיב לעמיתו הצרפתי, ואמר: "ונגר מתלונן וזה נורמלי, כי זה מה שהוא עושה תמיד. אבל זה השוק, אנחנו לא קבענו את החוקים".

מנג'ר סיטי מנואל פלגריני, שגם כן יפגוש את יונייטד (עם מאטה) העונה, נשמע חריף עוד יותר: "יונייטד משיגה שחקן טוב מאוד, אבל לדעתי העברה כזו לא צריכה לקרות באמצע העונה. אני לא חושב שצריך לאפשר לשחקן לעבור מקבוצה אחת לקבוצה שניה באותה ליגה בינואר. זה לא נכון בשלב כזה של העונה. בניגוד לונגר, הטיעון שלי הוא כללי יותר. אני מרגיש שאם שחקן שיחק יותר מחמש או שש פעמים עבור הקבוצה שלו, הוא לא יכול לעבור באותה הליגה. אני לא מציע לסגור את החלון של ינואר, רק לשנות אותו".

מנג'ר ארסנל ארסן ונגר. GettyImages
תמיד מתלונן? האמנם? ונגר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully