וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: 0:1 דחוק למילאן על ורונה בבכורה של סיידורף

שחקן העבר ההולנדי חזר לסן סירו כמאמן, באלוטלי הכריע עם פנדל (82). 2:2 דרמטי לנאפולי בבולוניה, אינטר הפסידה

המחזור ה-20 בסרייה א' האיטלקית נפתח ביום שבת עם ניצחונות של שתי המוליכות, יובנטוס ורומא, והערב (ראשון) התפנה מקום למאבקים על המקומות ששווים אירופה ולקרבות התחתית. השלישית בטבלה, נאפולי, נפרדה מבולוניה ב-2:2 בלבד, פיורנטינה הביסה את קטאניה 0:3 ואינטר הפסידה בגנואה. במשחק המסקרן שנעל את המחזור, קלרנס סיידורף חגג את הבכורה שלו כמאמן מילאן עם ניצחון 0:1 דחוק בסן סירו על ורונה.

קלרנס סיידורף, מאמן מילאן. AP
סימן וי ראשון. קלרנס סיידורף/AP

מילאן - ורונה 0:1

הופעת הבכורה של קלרנס סיידורף על הקווים בסן סירו הבטיחה רבות, ובסופו של דבר עברה בשלום עם שלוש נקודות קשות למדי. קשר מילאן לשעבר, שזכה עם הקבוצה בשתי אליפויות ופעמיים בליגת האלופות, הודיע על פרישה מכדורגל ונפרד מבוטאפוגו כדי להחליף בתפקיד המאמן את מסימיליאנו אלגרי. סיידורף הלך על התקפה ופתח עם קאקה, קייסוקה הונדה, רוביניו ומריו באלוטלי, אבל אף אחד מהם לא הצליח למצוא את הרשת. מילאן סיפקה כמה מהלכים יפים, אלא שרפאל היה מוכן בין הקורות ושמר על שערה של ורונה, שנפרדה השבוע מכוכבה ז'ורז'יניו (נמכר לנאפולי) והופיעה ללא לוקה טוני החולה. בדקה ה-68 היה רוביניו הקרוב מכולם להבקעה, אך הבעיטה שלו הוסטה על ידי שחקן אורח ונעצרה בקורה. התסכול גבר, עד שבדקה ה-82 אלחנדרו גונסאלס הכשיל בקצה הרחבה את קאקה והפעם באלוטלי דייק עם שערו השמיני העונה. מילאן עולה למקום ה-11 עם 25 נקודות.

קייסוקה הונדה שחקן מילאן מול רומולו שחקן ורונה. Claudio Villa, GettyImages
בקושי, אבל שלוש נקודות. קייסוקה הונדה מול רומולו/GettyImages, Claudio Villa

בולוניה - נאפולי 2:2

איבוד נקודות קריטי מבחינת נאפולי, שמאבדת אחיזה במאבק על המקום השני שמשמעותו עלייה אוטומטית לליגת האלופות. רולאנדו ביאנקי העלה את המקומיים ליתרון בנגיחה (37) אחרי הגבהה מדויקת של אלסנדרו דיאמנטי, גונסאלו היגואין השווה בפנדל בדקה ה-62 וחוסה קאייחון השלים מהפך 10 דקות לסיום, אבל המילה האחרונה הייתה של ביאנקי, שקבע 2:2 דקה בתוך תוספת הזמן.

קטאניה - פיורנטינה 3:0

הוויולה התבססו במקום הרביעי ועדיין לא מוותרים על המקום השלישי, ששווה השתתפות במוקדמות ליגת האלופות בעונה הבאה. אלסנדרו מאטרי שהגיע לקבוצה בחלון ההעברות הנוכחי, רשם בכורה חלומית והיה כוכב המשחק עם בישול למתיאס פרננדס (25) ובהמשך הוסיף צמד בדקות 28 ו-41. פיורנטינה ברחה לפער של שמונה נקודות מאינטר במקום הרביעי ומרוחקת חמש נקודות מנאפולי שבמקום השלישי.

שחקן נאפולי, גונסאלו היגואין, מקדים את שחקן בולוניה, ניקולו צ'רובין. Studio FN, AP
השער שלו לא הספיק הפעם. היגואין/AP, Studio FN

גנואה - אינטר 0:1

גנואה המתינה למעלה מ-19 שנה - מאז נובמבר 1994 - כדי לנצח את אינטר. לוקה אנטונלי כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-83 והנראזורי עם נקודה בלבד בשלושת משחקי הליגה האחרונים. גנואה נותרה במקום ה-10, אינטר ממשיכה להתרחק מהמקום השלישי ונראית מאוד רחוקה מהופעה בליגת האלופות בעונה הבאה.

אודינזה - לאציו 3:2

מהפך פנטסטי ללאציו, שניצחה את אודינזה בחוץ לראשונה מאז אפריל 2007, למרות דקות ארוכות בחיסרון מספרי. אנטוניו די נטאלה העלה את הביאנקונרי ל-0:1 בדקה השמינית עם פנדל מוצלח, אנטוניו קנדרבה השווה עם פנדל משלו בדקה ה-63, אבל עמנואל אגיימאנג באדו המבוקש קבע 1:2 לאודינזה כעבור חמש דקות עם בעיטה יפה מהאוויר. לאציו ששיחקה ב-10 שחקנים אחרי הרחקתו של אוגני אונאזי בדקה ה-54, נראתה בדרך להפסד, אבל טעות של שוער אודינזה ז'לייקו ברקיץ' הובילה לשער עצמי של אנדרה לצארי בדקה ה-82. אקורד הסיום היה שייך להרנאנס, שקיבל את הכדור כ-18 מטרים מהשער בדקה ה-90 ושלח בעיטה חזקה ומדויקת לרשת.

שחקן פיורנטינה, אלסנדרו מאטרי. Carmelo Imbesi, AP
צמד ובישול בבכורה. מאטרי כובש/AP, Carmelo Imbesi

אטאלנטה - קליארי 0:1
לאטאלנטה: ג'אקומו בונבנטורה (68)

קייבו - פארמה 2:1
לקייבו: אלברטו פאלוסקי (15). לפארמה: אנטוניו קסאנו (27), אלסנדרו לוקארלי (90).

ססואולו - טורינו 2:0
לטורינו: צ'ירו אימובילה (26), מתאו בריגי (49).

שחקן לאציו, הרנאנס. AP
חגיגה ראויה לשער יפה. הרנאנס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully