וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המלך: מסי חזר וכבש צמד, בארסה הביסה את חטאפה

אחרי חודשיים מחוץ למגרשים, חזר הארגנטינאי להפציץ כשכבש פעמיים ב-0:4 של בארסה בשמינית הגמר. ססק הוסיף צמד

לרגע הזה חיכו כל אוהדי ברצלונה, ואולי גם חלק גדול מאוהדי הכדורגל בעולם: אחרי חודשיים מחוץ למגרשים, חזר הערב (רביעי) ליאונל מסי מהפציעה שהשביתה אותו, ועשה זאת בסטייל, כשכבש צמד גדול ב-0:4 של ברצלונה על חטאפה במשחק הראשון במסגרת שמינית גמר גביע המלך. שלושה ימים לפני המשחק הענק מול אתלטיקו מדריד בליגה, נראה שלדייגו סימאונה יש לא מעט סיבות לדאגה.

שחקן ברצלונה ליאונל מסי עולה כמחליף. David Ramos, GettyImages
הרגע הגדול הגיע. מסי חוזר למגרשים. מסי/GettyImages, David Ramos

ברצלונה - חטאפה 0:4

כבר אחרי שמונה דקות עלתה בארסה ליתרון. פדרו הגביה משמאל, ופברגאס נגח בכוח מכ-10 מטרים, פנימה. קצת לאחר הדקה ה-30, חטאפה היתה צריכה להשוות, אבל פינטו הדף מצוין כדור שננגח על ידי בורחה פרננדס, והקטלאנים שמרו על היתרון.

הקאטלנים כמעט והכפילו את יתרונם בדקה ה-50 כשכדור רוחב כמעט ומצא את אלכסיס אך זה לא הצליח לדחוק מחמישה מטרים כשהכדור טס סנטימטרים מעל לראשו. חטאפה כמעט הפתיעה את המארחים בדקה ה-57 כשסראביה ירה כדור שטוח מתוך הרחבה אך מונטויה עצר היטב.

שבע דקות לאחר מכן הגיע הרגע בשבילו הגיעו האלפים לאיצטדיון, כשמסי קם מהספסל וחזר אל הדשא הכה מוכר לו. בדקה ה-82 זינקו עשרות האלפים בקאמפ נואו על רגליהם כשמסי התגבר על שני מגינים והרים כדור נפלא למרכז הרחבה שם ניצב פדרו, אך הכדור חלף בסמוך לראשו ולא הלך למסגרת.

בדקה ה-89, דווקא כשהיה נדמה שהארגנטינאי יסתפק בעובדה שחזר למגרשים, מצא מסי את הרשת, כשירה הדיפה לא טובה של שוער האורחים. לא חלפו שתי דקות, והפנומן הארגנטינאי הכה בשנית, כשאלכס הכניס גדול אדיר למסי, שמול קודינה ירה באלגנטיות, בדיוק כמו בתקופות הטובות שלו, אל הרשת, וקבע את תוצאת המשחק.

שחקן ברצלונה ליאונל מסי. David Ramos, GettyImages
מישהו באמת מופתע? מסי/GettyImages, David Ramos

משחקים נוספים (הגומלין בשבוע הבא):

אלקורקון - אספניול 0:1 (דני פאצ'קו, 72)

ריאל בטיס - אתלטיק בילבאו 0:1 (רובן קסטרו, 42)

סנטאנדר - אלמריה 1:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully