וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטוניו די נטאלה: "בסוף העונה אפרוש מכדורגל"

החלוץ (36), שהפך בעשור האחרון לסמל של אודינזה, הפתיע: "כך החלטתי לאחר שיחה עם משפחתי". מאמנו: "אנסה לשנות את דעתו"

חלוץ אודינזה אנטוניו די נטאלה הודיע היום (שני) כי יפרוש מכדורגל עם תום עונת 2013/14 בסרייה A. "טוטו" בן ה-36, שהפך בעשור האחרון לסמל הגדול של אודינזה ונחשב לאחד הכדורגנים האהובים באיטליה, פרסם את הודעתו בתום משחק ההפסד של קבוצתו לוורונה בתוצאה 3:1. "כך החלטתי לאחר שיחות עם משפחתי והסוכן שלי", אמר החלוץ הוותיק והמוערך, שהעונה הזאת היא העשירית שלו במדי אודינזה, "החלטתי שזאת תהיה העונה האחרונה שלי. אני פורש מכדורגל, הקריירה שלי תסתיים ביוני".

אנטוניו די נטאלה שחקן אודינזה. GettyImages
אוהב את אודינזה, אבל אוהב יותר את אשתו. די נטאלה/GettyImages

"זה לא כואב, כי הבקעתי יותר שערים למען אודינזה מאשר יצאתי עם אשתי לארוחת ערב", הוסיף החלוץ, "אני אוהב מאוד את אודינזה, המועדון הזה הוא המשפחה שלי". די נטאלה החל את הקריירה במדי אמפולי, והופיע לראשונה במדיה בליגה הבכירה רק בספטמבר 2002, בגיל 25. חודשיים לאחר מכן הוא כבר לבש לראשונה את מדי הנבחרת. לאחר מכן עבר תקופות השאלה מחשלות במספר מועדונים קטנים. באותם ימים, וגם בעונותיו הראשונות באודינזה, אליה הצטרף בקיץ 2004, די נטאלה היה שחקן כנף. בהמשך תופקד כחלוץ ועד כה כבש 182 שערים ב-359 משחקיו בכל המסגרות במדי אודינזה.

לדי נטאלה 42 הופעות במדי נבחרת איטליה, עבורה כבש 11 שערים. די נטאלה כבר הודיעה על פרישה מהסקוודרה אזורה לאחר הפסדה בגמר יורו 2012. "לא ידעתי על פרישתו דבר", אמר מאמן אודינזה פרנצ'סקו גווידולין, "אני מקווה שזה רק רגע של אכזבה והוא ישנה את דעתו. אנחנו צריכים אותו, אנסה לשנות את דעתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully