וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: 2:3 לטוטנהאם על סאות'המפטון, אברטון רביעית

המאמן זמני שרווד עצר את שרשרת ההפסדים, אדבאיור כבש צמד. הטופיז ניצחו את סוונסי 1:2 והם שתי נקודות מהפסגה

חובבי הכדורגל האנגלי חוככים ידיהם בהנאה לקראת המשחק הנהדר בין ארסנל לצ'לסי מחר, ואילו היום (ראשון) נערכו שני משחקים מסקרנים נוספים במסגרת המחזור ה-17. טוטנהאם החבולה, שהודחה בשבוע שעבר מגביע הליגה ועדיין מחפשת מאמן שימלא את החלל שהותיר אנדרה וילאש בואש, הצליחה סוף סוף לנצח עם 2:3 על סאות'המפטון בחוץ. במשחק נוסף אברטון הלוהטת ניצחה את סוונסי 1:2 וצימקה את הפער מהמקום הראשון לשני נקודות בלבד.

ליברפול ראשונה, גם יונייטד וסיטי ניצחו

עם סוארס בכושר שיא, ליברפול מתכוננת לרגע האמת

שחקן טוטנהאם עמנואל אדבאיור חוגג עם חבריו. AP
חוזר לעצמו. אדבאיור/AP

סאות'המפטון - טוטנהאם 3:2

המאמן הזמני טים שרווד, שהוקפץ לעמדת המנג'ר מתפקידו כמנהל מקצועי, חוגג ניצחון אישי ראשון בפרמיירליג, שאף העלה את טוטנהאם למקום השישי עם 30 נקודות, בצוותא עם ניוקאסל.אם לתרנגולים יש סיבה לאופטימיות, היא נעוצה ביכולת של עמנואל אדבאיור, שמיעט לקבל דקות אצל וילאש בואש אך אט אט חוזר לעצמו. החלוץ הטוגולזי כבש את שערו הראשון העונה בגביע הליגה מול ווסטהאם, והפעם חגג שערים ראשונים העונה בפרמיירליג עם צמד שניצח עבורם את המשחק. הקדושים עלו ליתרון 0:1 משער של אדם ללאנה בדקה ה-13, אך אדבאיור השווה בדקה ה-25. בדקה ה-54 טוטנהאם עלתה ליתרון משער עצמי של ג'וס הויפלד ההולנדי. היה זה השער העצמי השלישי של הויפלד העונה, והוא כבר השווה את "שיא" השערים העצמיים לשחקן בעונה - יחד עם סקוט דאן, אנדראס יקובסון ואפילו מיודענו ג'ון פיינטסיל. ריקי למברט השווה בדקה ה-59 מבישול של ללאנה, אך אדבאיור כבש שוב מתוך הרחבה בדקה ה-64 כדי להעניק ניצחון לטוטנהאם.

סוונסי - אברטון 2:1

הטופיז ממשיכים לדהור ואחרי הניצחון הרביעי מחמשת המשחקים האחרונים, הם במקום הרביעי לפחות עד המשחק של צ'לסי מחר ואולי חשוב מכך - מדורגים רק שתי נקודות מהמקום הראשון. שיימוס קולמן ורוס בארקלי הסנסציוני כבשו בדקות 66 ו-84 בהתאמה אחרי בעיטות יפות מחוץ לרחבה, שער עצמי של בריאן אוביידו בדקה ה-70 איזן זמנית.

שחקני אברטון, שיימוס קולמן, רוס בארקלי. GettyImages
שני שערים נהדרים מחוץ לרחבה. קולמן ובארקלי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully