וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פריס סן ז'רמן וליל נפרדו ב-2:2

הקבוצה של אניימה היתה קרובה להפתיע, אך טעות של השוער איפשרה למוליכת הטבלה לקחת נקודה. 2:2 בין מארסיי ובורדו

הסיבוב הראשון בליגה הצרפתית הגיע הערב (ראשון) לסיומו עם שלושה משחקים, שבאורח פלא כולם הסתיימו באותה תוצאה: 2:2. במשחק המרכזי של המחזור סיימה המוליכה, פ.ס.ז' בתיקו מול השלישית בטבלה, ליל בעקבות טעות של וינסנט אניימה, בעוד מארסיי ובורדו רשמו גם הן 2:2 דרמטי. גם לוריין וליון סיימו באותה התוצאה, ועתה תצא הליגה לפגרת חד המולד והשנה החדשה ותשוב לפיעלות בסוף השבוע של ה-10-11 בינואר.

בשישי: ולנסיין ומליקסון הפתיעו את מונאקו עם 1:2

בשבת: אלירן עטר כבש ב-1:4 של ריימס על אז'קסיו

זלאטן איברהימוביץ' חוגג עם שחקני פריס סן ז'רמן. AP
יכולים לנשום לרווחה. זלאטן וסן ז'רמן/AP

פריס סן ז'רמן - ליל 2:2

אחרי ההפסד המפתיע של מונאקו השניה ביום שישי, התייצבו שתי הקבוצות למפגש צמרת של ממש בין הראשונה לשלישית. הקבוצה המפתיעה של וינסנט אניימה הצליחה לחזור מפיגור ליתרון של 1:2, אבל טעות של השוער הניגרי הביאה לשער עצמי של מרקו באשה הבלם וקבעה חלוקת נקודות די מאכזבת מבחינתה של ליל, אם כי הקבוצה בהחלט יכולה להיות מרוצה על כך שהייתה שוות כוחות לאלופה במגרשה הביתי.

הגנת הברזל של ליל החזיקה מעמד 36 דקות עד שהאלופה קיבלה בעיטה חופשית כ-18 מטרים מצד ימין ומי אם לא זלאטן איברהימוביץ' בעט כדור חזק, שפגע באחד משחקני החומה והטעה את אניימה בדרך לרשת. אבל ליל של העונה לא נשברת כל כך מהר מפיגור ועוד לפני המחצית קבע ריו מאבובה שוויון אחרי שקיבל כדור רוחב מצד ימין ומתוך הרחבה בעט לפינה ולרשת. בדקה ה-53 השלימה ליל את המהפך עם שער בפנדל של סלומון קאלו אחרי שלוקא דין, המגן הצעיר שעבר בקיץ מליל לפ.ס.ז', הכשיל ברחבה את פרנק בריה.

סן ז'רמן החלה להפעיל לחץ אדיר על שערו של אניימה, ובדקה ה-72 הלחץ הזה השתלם כשאניימה יצא בצורה נוראית לכדור קרן שחלף מעליו, הכדור פגע בבאשה, בלמה של ליל ונכנס לשערו שלו. בדקה ה-85 היה קרוב זלאטן להכריע את המשחק, אבל הבעיטה החופשית החדה שלו מ-18 מטרים חלפה ליד החיבורים של אניימה והלכה החוצה. באשה כמעט והחזיר בדקה ה-90 כשניצב פנוי במרכז הרחבה ונגח היטב, אבל גם הכדור שלו שייט מעל לשער, ושתי הקבוצות התחלקו בנקודות.

מארסיי - בורדו 2:2

מארסיי עדיין ללא ניצחון תחת המאמן ז'וזה אניגו, אבל היום בדרום צרפת יכולים להיות מעט מרוצים אחרי חזרה מפיגור נגד אחת מהקבוצות החמות בליגה. ז'וסייה הברזילאי כנגח פנימה בדקה ה-34 אחרי בישול של לודוביק אוברניאק וניקולא מוריס בליי הכפיל בדקה ה-66. בורדו הוליכה 0:2 ונראתה בדרכה הבטוחה לניצחון ליגה חמישי ברציפות, אבל צמד בזק של אלכסיס רומאו (73) ואנדרה פייר ג'יניאק (74) השאיר את הקבוצה המקומית עם נקודה. בורדו עלתה זמנית למקום הרביעי, מארסיי טיפסה למקום השביעי.

לוריין - ליון 2:2

האורחים היו רחוקים דקות ספורות מניצחון שהיה מקפיץ אותם מעל לוריין, אבל שמטו יתרון מבטיח ונענשו. קלמון גרנייה (21) ובפטימבי גומיס (49) כבר העלו את ליון ל-0:2, אבל ונסן אבובקאר (60) ואלן טראורה (90) השוו וחילקו את הנקודות.

שחקני בורדו, הנרי סבה (10), ז'וסייה (20), הנריקה. AP
חגיגה שלא הספיקה. בורדו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully