וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראחה קזבלנקה העפילה לגמר אליפות העולם לקבוצות

אלופת מרוקו הדהימה את מחזיקת הליברטדורס אתלטיקו מיניירו עם 1:3 למרות שער יפה של רונאלדיניו. תפגוש את באיירן בשבת

הפתעה גדולה נפלה הערב (רביעי) במשחק השני של חצי גמר אליפות העולם לקבוצות, כאשר אלופת מרוקו, ראחה קזבלנקה, שנכנסה לטורניר בתור מארחת ועשתה את כל הדרך מהסיבוב הראשון, גברה 1:3 במשחק שנערך במרקש על מחזיקת גביע הליברטדורס ונציגת דרום אמריקה לטורניר, אתלטיקו מיניירו החזקה, בדרך למפגש בגמר המפעל ביום שבת הקרוב מול באיירן מינכן.

זו תהיה הפעם השלישית בלבד בתולדות הטורניר בה לא ייערך גמר אירופי-דרום אמריקאי, לאחר שבשנת 2000 שיחקו בגמר שתי ברזילאיות (קורינתיאנס וואסקו דה גאמה) ואילו ב-2010 פגשה אינטר את קבוצה מזמבה מקונגו.

מוהסין מוטואלי שחקן ראחה קזבלנקה חוגג. AP
מוהסין איאג'ור וקזבלנקה בחגיגה גדולה/AP

בדקה ה-50 הרעיד מוהסין איאג'ור את היציעים לאחר שסיים מתפרצת עם בעיטה מ-15 מטרים לפינה הרחוקה והעלה את קזבלנקה ליתרון. אלא שלמיניירו, עם שלל כוכביה, הייתה תשובה יפהפייה כאשר רונאלדיניו האחד והיחיד שלח בעיטה חופשית מושלמת לקורה הרחוקה ופנימה בדקה ה-64.

שש דקות לסיום היתרון חזר למרוקאים בזכות פנדל מדויק של מוהסין מוטואלי וארבע דקות בתוך תוספת הזמן, בזמן שכל מיניירו הייתה בהתקפה בחיפוש אחר שוויון, השלים ויאני מאדיבה מהרפובליקה המרכז אפריקאית את התוצאה ואת הסנסציה הגדולה כאשר הגיע ראשון לכדור שפגע במשקוף בתום מתפרצת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully