וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מילאן ורומא נפרדו ב-2:2

הג'אלורוסי הוליכו פעמיים משערים של דסטרו וסטורטמן אבל זאפטה ומונטארי איזנו לרוסונרי, והמפגש הסוער הסתיים ב-2:2. הפער מהאלופה צמח ל-5. טוטי שותף כמחליף

פעם, בעבר הלא-רחוק, רומא הייתה זו שמזדנבת אחרי מילאן ומגיעה למפגשים מולה כאנדרדוג, אך העונה התהפכו היוצרות. השתיים נפגשו הערב (שני) בסן סירו במשחק סוער שנעל את המחזור ה-16 בסרייה A, ובעוד שהמארחת מקרטעת במרכז הטבלה, רומא עדיין חולמת על אליפות ונמצאת במקום השני. בתום 90 דקות מלאות קצב וארועים בהן רומא הוליכה פעמיים, נפרדו שתי הקבוצות בתיקו 2:2 והג'אלורוסי, שאיבדו גובה בשבועות האחרונים וראו את יובנטוס עולה על חשבונם לראשות הטבלה, שוב איבדו נקודות יקרות אחרי שניצחו במחזור הקודם את פיורנטינה. עתה רומא רחוקה חמש נקודות מיובנטוס והיא יכולה להיות מעודד מכך שהקפטן והסמל פרנצ'סקו טוטי שב לשחק, כשנכנס כמחליף בדקה ה-64. הרוסונרי, שהפכו לנציגים היחידים של איטליה בליגת האלופות, רשמו משחק ליגה חמישי ללא הפסד והצליחו לא לקלקל לעצמם את חגיגות 114 השנים לייסוד המועדון שנערכו היום.

מגן מילאן כריסטיאן זאפטה (שמאל). Claudio Villa, GettyImages
שמרו על הכבוד. שחקני מילאן חוגגים/GettyImages, Claudio Villa

מחצית ראשונה

המשחק נפתח עם לחץ של רומא, כשמתיאה דסטרו וז'רביניו הפעילו לחץ על חוליית ההגנה של שחקני הדיאבלו. בדקה ה-7 כריסטיאן אביאטי עמד במבחן הראשון שלו וקלט בעיטה של ז'רביניו מתוך הרחבה. בדקה ה-13 הס הושלך בסן סירו כשרומא עלתה ל-0:1. מתיאה דסטרו נותר לא מכוסה בתיבת החמש של הרוסונרי, והפך כדור רוחב של קווין סטרוטמן לשער קל. השער העיר את מילאן, שהחלה לתקוף אבל הגנת רומא עמדה איתן. בדקה ה-30 מילאן סוף סוף הצליחה לכבוש כשכדור קרן הגיע לזאפטה וזה נגח מקרוב פנימה ואיזן ל-1:1. הקצב המצוין נמשך ושתי דקות אחר כך זאפטה מנע שער מז'רביניו כשגלש מצוין לכדור ברחבה. בהמשך ז'רביניו שלח עוד כדור מסוכן מזווית קשה שחלף בסמוך למשקוף של אביאטי. בדקות האחרונות של המחצית הראשונה המשחק הפך אגרסיבי, קאקה פגע בלאנדרו קסטן שהוחלף בדקה ה-45 על ידיד ניקולה בורדיסו ועד להפסקה לא נכבשו עוד שערים.

שחקן רומא מתיאה דסטרו חוגג שער מול מילאן. GettyImages
העניש את הרוסונרי על החור בהגנה. דסטרו/GettyImages
מגן מילאן כריסטיאן זאפטה (שמאל). Claudio Villa, GettyImages
נתן תקווה לסן סירו. זאפטה/GettyImages, Claudio Villa

מחצית שנייה

בתחילת המחצית השנייה אביאטי הוחלף על ידי גבריאל בשער מילאן, ככל הנראה בשל פציעה. השוער הברזילאי גרם לפנדל כשהכשיל את ז'רביניו וספג כרטיס צהוב. קווין סטרוטמן בעט פנימה וקבע 0:1 לרומא בדקה ה-52. בדקה ה-64 נכנס השחקן שאוהדי רומא חיכו לו קרוב לחודשיים - הקפטן פרנצ'סקו טוטי החליף את מתיאה דסטרו וסוף סוף רשם הופעת ליגה. המשחק היה סוער, קאקה העצבני ספג כרטיס צהוב על עבירה מאחור ולא היסס לצעוק על השופט, מילאן הייתה לא מדויקת ולחוצה ואילו רומא שיחקה בסבלנות והניעה כדור היטב. בדקה ה-76 טוטי בעט כדור חופשי ששרק בסמוך למשקוף של מילאן. אבל הרוסונרי הוכיחו שיש להם נשמה וגאווה. בדקה ה-77 קאקה מסר למריו באלוטלי, שמסר לסולי מונטארי וזה בעט כדור שטוח מתוך הרחבה פנימה וקבע 2:2 ששחרר הרבה לחץ בסן סירו. בדקה ה-83 באלוטלי ספג צהוב לאחר שחולל מהומה בעקבות עבירה שנעברה על קאקה, ושתי הקבוצות הפכו לחוצות ככל שהדקה ה-90 התקרבה. בדקה ה-86 דה סנטיס הדף היטב כדור חופשי חזק שבעט באלוטלי. עד לסיום באלוטלי רשם החמצה גדולה כשבעט כדור שטוח שהחטיא את המסגרת של דה סנטיס. בסיום שתי הקבוצות נפרדו ב-2:2.

שחקן רומא קווין סטרוטמן. AP
גם פתיחת המחצית השנייה הייתה של רומא. סטרוטמן אחרי הכיבוש מהנקודה הלבנה/AP
קפטן רומא פרנצ'סקו טוטי. Claudio Villa, GettyImages
סוף סוף על הדשא. טוטי/GettyImages, Claudio Villa
שחקן מילאן סולי מונטארי (שמאל). Claudio Villa, GettyImages
המילה האחרונה הייתה שלו. מונטארי/GettyImages, Claudio Villa

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully