וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליל חזרה לנצח, 2:2 בין ליון למארסיי

אניימה ספג שער מרהיב, אבל קאלו כבש צמד ב-1:2 של ליל על באסטיה. מארסיי חזרה מפיגור בחוץ, 1:2 לבורדו על ולנסיין

הליגה הצרפתית קרובה לחתום את הסיבוב הראשון, ומצבה של ולנסיין הולך ומסתבך. ללא מאור מליקסון המוצהב, קבוצת התחתית איבדה יתרון והפסידה 2:1 במגרשה של בורדו במחזור ה-18. ליל השלישית צימקה את הפער מהפסגה לארבע נקודות עם 1:2 על באסטיה, בעוד מארסיי עם המאמן החדש-ישן ז'וזה אניגו חזרה מפיגור ל-2:2 מול ליון.

וינסנט אניימה שוער ליל סופג שער. AP
ספג שער נדיר. וינסנט אניימה/AP

ליל - באסטיה 1:2

וינסנט אניימה פגש את מיקאל לאנדרו, האיש שהשאיר אותו על הספסל בעונה הראשונה בליל, ספג שער מוקדם אבל יצא כמנצח. השוער הניגרי נכנע כבר בדקה השלישית לכדור קשתי של לודוביק ז'נס שמצא את החיבורים מ-25 מטרים. ליל לא רגילה להיקלע העונה לפיגור, בעיקר בזכות הרצף הנדיר של אניימה שנעל את השער ב-11 משחקים ברציפות, אבל הפעם הצליחה לעשות זאת, בניגוד להפסד בבורדו בשבוע שעבר. סלומון קאלו היה גיבור הערב, כשהטעה את סבסטיאן סקילאצ'י כדי להשוות בדקה ה-17 וירה לחיבורים של לאנדרו את השני בחלוף חמש דקות. שוער באסטיה נאלץ לפנות את מקומו בגלל פציעה במחצית השנייה, כשהשוער המחליף ז'אן לואי לקה רשם דקות ראשונות בליג 1 אחרי ארבע שנים וחצי, ולא הוציא כדורים מהרשת. ליל חתמה משחק 16 ברציפות בו היא לא סופגת במחצית השנייה, וכעת היא שוב רחוקה רק ארבע נקודות מהפסגה.

שחקני ליל חוגגים עם סלומון קאלו. AP
השלים מהפך לבדו. סלומון קאלו מקבל ברכות מהחברים בליל/AP

ליון - מארסיי 2:2

רצף שלושת ההפסדים בכל המסגרות של מארסיי נעצר עם המאמן החדש ז'וזה אניגו. ליון כבר הוליכה 0:2 ונראתה בדרך הבטוחה לניצחון, אבל התכולים ידעו לחזור ולחלץ נקודה. אלכסנדר לקאזט המשיך להפציץ ובדקה ה-17 העלה את המארחים ליתרון עם שערו התשיעי העונה, אחרי עבודת הכנה של יוהאן גורקוף. בפטימבי גומיס הרשית את השני בדקה ה-44, ואנדרה פייר ג'יניאק צימק עם בעיטה מרחוק שתפסה את רמי ורקוט לא מוכן בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. מארסיי חיפשה את השוויון והשיגה אותו עם כדור חופשי של פלוריאן תובאן בדקה ה-79, שפגע בחומה ועשה קשת גדולה מעל ורקוט ופנימה.

אלכסנדר לקאזט שחקן ליון חוגג שער. רויטרס
יתרון 0:2 לא הספיק לליון. אלכסנדר לקאזט/רויטרס

בורדו - ולנסיין 1:2

פרנסיס ז'ילו החזיר את כל שחקני ההרכב שלא היו שותפים להפסד בבלומפילד מול מכבי תל אביב וקפץ עד למקום הרביעי. ולנסיין, שחסרה את מליקסון המוצהב ועוד רשימה ארוכה של שחקנים, דווקא עלתה ליתרון מנגיחה של טונגו דומביה בדקה ה-55, אבל שלוש דקות לאחר מכן ז'וסייה איזן בפנדל. אלוז' אנזה יאמיסי יכול היה להחזיר את ולנסיין ליתרון, אבל החמיץ פנדל מול סדריק קראסו בדקה ה-66 וקבוצתו שילמה על כך בחלוף שבע דקות, אז ניקולא מוריס בליי הכריע בבעיטה מרחוק. בורדו שוכחת מפתיחת העונה הרעה ומכוונת לעבר השגת כרטיס לאירופה. ולנסיין רחוקה חמש נקודות מחוף מבטחים.

שחקני בורדו חוגגים. רויטרס
ממריאים. שחקני בורדו חוגגים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully