וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: 1:1 בין ארסנל לאברטון, הפער בפסגה: 5 נק'

התותחנים פספסו הזדמנות לפתוח פער גדול בפסגה. מסוט אוזיל העלה ליתרון (80) אך ג'רארד דאולופאו הצעיר השווה (84)

ניצחון אחד קטן. זה התסריט עליו חלמו בארסנל לפני המשחק היום (שני) מול אברטון. ניצחון שכזה היה מעניק לתותחנים יתרון של 7 נקודות בפסגה, והיה משאיר הרחק מאחור את טוענת הנוספות לכתר, צ'לסי, שאיבדה נקודות קודם לכן במחזור. אך מולה הגיעה יריבה עיקשת בדמותה של אברטון, שהוכיחה שוב העונה מאיזה חומר היא קורצה. הטופיז לא נרתעו מפיגור 0:1 דרמטי משער של מסוט אוזיל בדקה ה-80 (שער תשיעי ב-2013 לאוזיל - כולם בבית) אחרי כמה הצלות נפלאות של השוער טים הווארד, וקיבלה שער נפלא מג'רארד דאולופאו הצעיר, שנכנס כמחליף והצדיק זאת עם בעיטה נהדרת לרשת העליונה בדקה ה-84 כדי לקבוע 1:1 בסיום.

במשחק שנערך מוקדם יותר היום גברה פולהאם על אסטון וילה 0:2, במה שהיה ניצחון הבכורה של המאמן רנה מולנסטין. סטיב סידוול (21) כבש את הראשון עבור פולהאם, ודימיטאר ברבאטוב קבע את תוצאת המשחק עם פנדל מוצלח בדקה ה-30.

יונייטד במשבר, צ'לסי הפסידה, סוארס לוהט

מסוט אוזיל עם תיאו וולקוט שחקן ארסנל חוגגים. GettyImages
פרץ את הסכר, אך זה לא הספיק. אוזיל חוגג עם החברים/GettyImages

מהלך המשחק

דקה 6: אברטון פתחה עם לחץ. רומלו לוקאקו הגיע למצב הבקעה הראשון, השתלט על כדור ברחבה אך הבעיטה שלו נבלמה.

דקה 20: אברטון שלטה במרכז השדה, ולא נתנה לארסנל לפתח התקפות.

דקה 42: ארסנל נכנסה לקצב, והחלה לסכן את השער. ווילשר מצר את אוליבייה ז'ירו בכדור עומק, החלוץ הצרפתי נותר לבדו מול הווארד, אך בעט הישר לגופו. החמצה גדולה לז'ירו.

דקה 44: שוב ז'ירו מחמיץ, עוד הצלה גדולה של טים הווארד. שיתוף פעולה מוצלח בין אוזיל לווילשר הסתיים במסירת עומק של האחרון לחלוץ הצרפתי, אך שוער אברטון שוב היה שם כדי להציל מתוך הרחבה.

דקה 54: סטיבן פינאר נותר בלתי מכוסה כ-20 מטר מהשער ושחרר בעיטה חזקה ברגל ימין, שצ'סני הדף.

דקה 56: התקפה יפהפה של ארסנל כמעט הסתיימה בשער של ארון ראמזי. ווילשר הסתובב והגביה בנגיעה כדור מהאגף, הוולשי המשיך מהאוויר, אך טים הווארד - שוב הוא, הדף מצוין לקרן.

דקה 80: גול! ארסנל סוף סוף מוצאת את הרשת. כדור רוחב של וולקוט המחליף חלף על פני כמה שחקנים ברחבה, מסוט אוזיל הגיע בסופו של דבר ומקרוב דחק פנימה. 0:1 לארסנל, פער 7 הנקודות קרוב מתמיד.

דקה 84: גול! חשבתם שזה נגמר? אברטון של העונה פשוט לא מוותרת עד הדקה האחרונה. ג'רארד דאולופאו הצעיר, שנכנס כמחליף רק כמה דקות קודם לכן, קיבל כדור ברחבה ובעט עם כל הלב חזק לרשת העליונה. 1:1 באמירויות.

דקה 93: וואו! ארסנל כמעט מבקיעה שער ניצחון ואם זה היה נכנס, זה היה אחד משערי העונה. ז'ירו השתלט על כדור מרחק 22 מטרים מהשער, הסתובב ושחרר פצצה למשקוף.

ג'רארד דאולופאו שחקן אברטון חוגג. רויטרס
זה ילד זה? דאולופאו חוגג/רויטרס
שוער אברטון טים הווארד. GettyImages
הצלות גדולות. הווארד/GettyImages

הרכבים

ארסנל: וויצ'ך שצ'סני, קרל ג'נקינסון, פר מרטסאקר, לורן קוסיילני, קירן גיבס, ג'ק ווילשר (תומאס רוזיצקי, 67), מיקל ארטטה, ארון ראמזי (מתיו פלאמיני, 67), מסוט אוזיל, סנטי קאסורלה (תאו וולקוט, 67), אוליבייה ז'ירו.

אברטון: טים הווארד, שיימוס קולמן, סילבן דיסטאן, פיל ג'אגיילקו, בריאן אוביידו, גארת בארי, ג'יימס מקארתי, רוס ברקלי (סטיבן נייסמית', 93), סטיבן פינאר (לאון עוסמאן, 70), קווין מיראלס (ג'רארד דאולופאו, 79), רומלו לוקאקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully