וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: תיקו רב שערים לאינטר, ניצחון לרומא

הנראזורי חזרו מפיגור בזכות צמד של פלאסיו, אבל הסתפקו ב-3:3 ביתי מול פארמה. הג'אלורוסי גברה 1:2 על פיורנטינה

אחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון רומא איבדה גובה וראתה את יובנטוס מתרחקת, אבל היום (ראשון), עם השלמתו של המחזור ה-15 בליגה האיטלקית, הג'אלורוסי סוף סוף חזרו לנצח ועשו זאת בסטייל. רומא גברה על פיורנטינה השאפתנית 1:2 במשחק מצוין באולימפיקו, ופרנצ'סקו טוטי, ששב לסגל אחרי היעדרות של קרוב לחודשיים, ראה את מייקון ומתיאה דסטרו כובשים ומצמקים את הפער מיובנטוס לשלוש נקודות. הצמרת באיטליה שוב מתחממת. את המחזור חתם העימות בסן סירו שבו נפרדו אינטר ופארמה בתיקו 3:3 מרתק.

קשר רומא פרנצ'סקו טוטי. Andrew Medichini, AP
אהב את מה שראה. טוטי על ספסל רומא/AP, Andrew Medichini

רומא - פיורנטינה 1:2

אחרי ארבע תוצאות תיקו רצופות, באולימפיקו דרשו רק דבר אחד: ניצחון שיחזיר את הצבע ללחיים של אוהדי הג'אלורוסי. הוויולה, מנגד, הגיעו בכושר טוב אחרי שלושה ניצחונות בארבעת משחקיהם האחרונים. הפתיחה הייתה של רומא, שהסתערה על יריבתה וכבר בדקה ה-7 עלתה ליתרון 0:1 משער של מייקון, שנותר חופשי ברחבת פיורנטינה ובעט מקרוב פנימה. בדקה ה-29 פיורנטינה השוותה ל-1:1 כשחואן ורגאס קיבל כדור רוחב מצוין מננאד טומוביץ' ובעט בעוצמה לפינה הרחוקה. פיורנטינה פתחה מצוין את המחצית השנייה ובדקה ה-60 אלברטו אקווילאני נותר חופשי מול מורגן דה סנקטיס, אך שלח את הכדור החוצה. בדקה ה-67 המחליף מתיאה דסטרו הרים את האולימפיקו, כשהחזיר את היתרון לרומא. האיטלקי קיבל כדור רוחב חד מז'רביניו ובעט בעוצמה פנימה כדי להעלות את רומא ל-1:2. עד הסיום דה סנקטיס הציל את הג'אלורוסי מספיגה והקצב המצוין של שתי הקבוצות נמשך, אך ללא שינוי בתוצאה. רומא צימקה את הפער מיובנטוס לשלוש נקודות.

שחקן רומא מייקון (שלישי משמאל) כובש לרשת פיורנטינה. רויטרס
פתיחה סוחפת וקצב מצוין עד הסוף. מייקון כובש את הראשון של רומא/רויטרס
מרקו פארולו שחקן פארמה חוגג. רויטרס
שבר את ליבם של אוהדי אינטר. מרקו פארולו חוגג/רויטרס

אינטר - פארמה 3:3

אחרי שאיבדה נקודות חשובות וסיימה את שני משחקיה האחרונים בתוצאות תיקו מאכזבות, קיוותה אינטר לחזור למסלול הניצחונות עם משחק ביתי נוח על הנייר, אבל פגשה יריבה עיקשת שהציגה משחק התקפי נהדר וגזלה מהנראזורי עוד שתי נקודות יקרות. חגיגת השערים בסן סירו החלה כבר אחרי 11 דקות כשניקולה סאנסונה כבש מקרוב שער מפתיע לאורחים. הנראזורי הפעילו מכבש על שערה של פארמה ובאו על שכרם עם שער של רודריגו פלאסיו בדקה ה-44, אבל עוד לפני המחצית החזיר מרקו פארולו את היתרון לאורחים. אינטר פתחה את המחצית השנייה בסערה עם הצגה של פלאסיו שכבש את השני שלו בדקה ה-54 ובישל את המהפך לפרדו גווארין הקולומביאני בדקה ה-56, אבל המילה האחרונה הייתה שייכת לסאנסונה שהשלים צמד בדקה ה-59 וקבע 3:3 דרמטי ומרתק בסיום. אינטר רחוקה כבר 12 נקודות מיובה המוליכה בעקבות התיקו הזה, פארמה מצידה רשמה משחק רביעי רצוף בליגה ללא הפסד.

טורינו - לאציו 0:1
לטורינו: קמיל גליק (19).

קליארי - גנואה 1:2
לקליארי: מרקו סאו (76, 90+3). לגנואה: אלברטו ג'ילרדינו (16).

ורונה - אטאלנטה 1:2
לוורונה: חואן איגנסיו גומס טאלב (82), ז'ורז'יניו (87, פנדל)

סמפדוריה - קטאניה 0:2
לסמפדוריה: אדר (54), מאנולו גביאדיני (77).

ססואולו - קייבו 1:0
לקייבו: סיריל תרו (55).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully