וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים בספרד: צ'לסי מסכימה להעביר את לואיז לברצלונה

האם מתבשל טרייד לגבי הבלם שהיה מחוזר בקיץ על ידי הקטאלנים? ובינתיים, ז'וזה מוריניו נגד לוקאקו והפורטוגלים

האם דויד לואיז, בלמה הברזילאי של צ'לסי, יעבור בחודש ינואר לברצלונה? על פי דיווחים בספרד, הבלוז, שסירבו לשחרר את לואיז במהלך הקיץ האחרון, מוכנים לוותר על השחקן שצפוי לעבור לקטאלנים. לואיז שפצוע כעת בברכו וערך עד היום חמש הופעות בלבד בפרמיירליג עשוי להגיע לספרד ולשתף פעולה עם קרלס פויול וג'רארד פיקה כדי לפתור את הבעיות בהגנה של אלופת ספרד.

דויד לואיז שחקן צ'לסי. רויטרס
ישתף פעולה עם פיקה? דויד לואיז/רויטרס

ובינתיים רומלו לוקאקו, שחקנה של צ'לסי שמשחק בהשאלה באברטון, הבהיר כי ישקול לעזוב את הבלוז ולעבור לאברטון אם המועדון יבטיח את מקומו בליגת האלופות העונה. הבלגי כבש שבעה שערים בפרמיירליג העונה ונראה פשוט מצוין. בראיון ל-BBC הוא אמר: "זה לא רעיון רע להישאר כאן. אם נשחק בליגת האלופות, זה בא בחשבון, למה לא? אני רוצה להצליח בצ'לסי, אבל אני חייב לעבוד ולהתפתח כדי להיות שחקן טוב יותר ובסוף השנה נראה איזו החלטה נקבל להמשך הקריירה".

רומלו לוקאקו, שחקן אברטון. Alex Livesey, GettyImages
עכשיו נשארנו במתח. לוקאקו/GettyImages, Alex Livesey

אלא שמי שהתייחס להצלחה של לוקאקו באברטון שהייתה יכולה לבוא לידי ביטוי אצלו הוא ז'וזה מוריניו. כזכור, לוקאקו עבר ביום האחרון של ההעברות כשבין השאר טענו כלי תקשורת באנגליה שהוא אולץ לעזוב. מוריניו התייחס לכך במסיבת העיתונאים של הבלוז, ואמר: "רומלו אוהב לדבר. הוא בחור צעיר שאוהב לדבר, אבל הדבר היחיד שהוא לא אמר זה מדוע הוא עבר לאברטון בהשאלה. הקשר האחרון שלי איתו היה שאמרתי לו את זה. אמרתי לו: 'למה אתה אף פעם לא אומר למה אתה לא כאן?'. זה משהו שהוא צריך לדבר עליו מכיוון שהוא אוהב לדבר".

אבל זו לא הכותרת היחידה שסיפק מוריניו במסיבת העיתונאים. בין השאר נשאל 'המיוחד' האם יש לו תוכנית לצרף את פאביו קואנטראו, מגנה השמאלי הפורטוגלי של ריאל מדריד, אבל מוריניו מיד השיב: "לא. אני לא רוצה את השחקן הזה. הספיק לי מהפורטוגלים, אנחנו לא צריכים אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully